Vai al contenuto

FB:Sentiti Ringraziamenti


Messaggi raccomandati

E semo giunti alla fine de questa prima edizione del fantabasket.....me par ieri che stavo tramaccando ancora tra regole/conteggi e alla fine ghe la gavemo fatta a metterla in porto :D Spero che tutti coloro che ga partecipado se gabi divertido con questo che reputo un passatempo ^_^

A livello personale reputo tutto ciò un grosso traguardo, specialmente perchè xe la prima volta che provo a cimentarme da organizzator e soprattutto se ga rivado a portarla fino alla fine. Xe stada una bella esperienza :foracolcul:

Per mi xe rivado el doveroso momento de far dei ringraziamenti:

- Grazie al mio admin per averme concesso uno spazio per realizzar questo giogo....Grazie Sandro :ave:

- Grazie alla mia insostituibile bubez cucciolina che se ga dimostrado un aiuto presente ed affidabile nella gestione generale :ave: ...... ed a proposito grazie anche a giuli che ga aiutado a coordinar le operazioni quando iero assente :ave:

- Grazie a romanowar, il quale se ga rivelado un supporto estremamente prezioso nel darme le linee guida per imbastir el campionato :ave:

- Grazie a tutti i partecipanti che ga preso parte al fantabasket. Senza la vostra presenza e voia, tutto quel che xe stado dito qua sora no gaveria avudo praticamente senso....el mio augurio xe che per voi sia stada una roba cocola de far e se gaverè piazer, la prossima stagion proveremo a farlo ancora :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

grazie a ti caro, xe stada davvero una super organizzazion e so che no xe facile...

te chiedo scusa a nome de tutti quei che no ga postà con puntualità le formazioni (e dato che son decisamente el primo de questa speciale classifica lo fazo più volentieri :p:p:p )

al prossimo anno, pronto più che mai a dar battaglia!!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Un sentitissimo grazie al compagno de stable assist che ga fatto un lavoron immane col Fantabasket...un grazie enorme anche a Bettina che ghe xe stada drio :D e giuli che come omo scagnetto...e bravo a romano per gaver vinto el FB de sto anno :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

grazie a ti Assist... !! e grazie a sandro e betta giuli romanowar per l'aiuto che i ga da!

xe sta proprio bel ! anche se la mia partecipazion xe stada passiva :(:D

Adeso pero no ierimo d'acordo a far un partidin vero tra i partecpianti? :D :D :D o almeno una bevuda dai :D

Link al commento
Condividi su altri siti

GRAZIE a te Andrea per l'aver pensato,organizzato e mandato avanti sempre con grande puntualità e precisione questa splendida stagione di fantabsket.. :ave::ave::ave:

GRAZIE a Betta per l'aiuto :ave::ave::ave:

GRAZIE a tutti i partecipanti :amicici:

e COMPLIMENTI a Romanowar per la vittoria! :oleeeee:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie a tutti anche da parte mia :) Complimenti al Chairman, molto professionale e sempre puntuale! :bacini:

So benissimo el lavor che ghe sta drio gavendolo fatto in parte anche mi :)

E per questo voio ringraziar tutti i partecipanti, ma in partcolar modo Assist che se ga prodigado per tutti e perchè vadi tutto a buon fine. IMHO te ga fatto un più che ottimo lavor :ehsi:

Alla prossima!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×