Vai al contenuto

Sondaggio di fine stagione


  

11 utenti hanno votato

  1. 1. Come valutate la gestione complessiva del fantabasket?

    • Ottima
      6
    • Buona
      5
    • Discreta
      0
    • Sufficiente
      0
    • Insuffciente
      0
    • Scarsa
      0
    • Altro
      0
  2. 2. Partecipereste ad un'altra edizione del fantabasket

    • Si
      10
    • No
      0
    • Forse/non so
      1


Messaggi raccomandati

Come fatto a metà stagione, ve ripropongo questo sondaggio che fa un po' da cartina tornasole su quanto svolto durante questi mesi. ;)

No servi che ve digo che voio delle risposte el + sincere possibili, sennò no servi a niente :D

Oltre ad esprimer le preferenze, ve chiedo se gavè voia de scriver dei suggerimenti riguardo a cose che ve xe andade più o meno ben/mal, in modo da poder prenderne atto per eventuali modifiche, nonchè proposte per render el fantabasket migliore ancora ^_^

Naturalmente pol votar tutti, anche chi sto anno magari ga solo cucado in queste pagine da spettatore non giocante ;)

Grazie 1000 a tutti

:bye:

Modificato da assist4
Link al commento
Condividi su altri siti

organizazion veramente otima !!! xe sta veramente gestido ala grande !

mi el prossimo anno podesi anche pensar de partecipar, ma la mia partecipazion in genere a sto tipo de zogo xe tropo pasiva e a qualchidun podesi non andarghe ben quindi se partecipo per far numero e far due ridade ok, se pero xe altri che vol zogar seriamente me fazo tranquilamente da parte :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi el prossimo anno podesi anche pensar de partecipar, ma la mia partecipazion in genere a sto tipo de zogo xe tropo pasiva e a qualchidun podesi non andarghe ben quindi se partecipo per far numero e far due ridade ok, se pero xe altri che vol zogar seriamente me fazo tranquilamente da parte :D :D :D

Va tranquillo av, visto che qua nisun paga per partecipar e mi e i miei collaboratori lo femo per dar un passatempo ai utenti ^_^ , non vedo perchè dovesi venir lamentele de sto genere.....e onestamente te digo che nell'arco de sti mesi non ghe ne go mai ricevude.

Dunque, se te volerà partecipar el prossimo anno, no problema! :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

go votado ovviamente ottima,perchè essendo la prima volta se ghe xè stadi problemi organizativi e/o fraintendimenti sul regolamento xè stai dovudi a questo e quindi dato che tuto xè fato per divertimento secondo mi xè andado alla grande.

po' se go de dar un voto picono la mia squadra,orchi durante el campionato e ala fine i xè diventadi agnei sacrificali:papa:

Link al commento
Condividi su altri siti

mitico Omo Carega :ave: tuto otimo.. unica roba, forsi ogni tanto me sentivo tropo "poco profesionale" con la mia presenza saltuaria.. ma no xe stado un vero problema.

Penso che partecipassi de novo, anche se no son sicuro al 100%.

Disemo che personalmente no seguo tanto la A1 (per niente), deso che ts no ghe xe, quindi me saria più facile zogarmela con roster europei o dela NBA.

Se li trova, eventualmente, in giro?

Link al commento
Condividi su altri siti

Disemo che personalmente no seguo tanto la A1 (per niente), deso che ts no ghe xe, quindi me saria più facile zogarmela con roster europei o dela NBA.

Se li trova, eventualmente, in giro?

Xe chi fa anche fantaNBA.....con i europei no go idea....però de base noi se farà con i giogadori del campionato italiano.....magari se te partecipi el prox anno te se pol far consigliar per far la formazion no?;)

Link al commento
Condividi su altri siti

go votado buona, no se devi mai esagerar con le lodi, se no, se se adagia sugli allori e no se migliora

la penso esattamente allo stesso modo :D

per quanto riguarda el partecipar el prossimo anno, beh sicuramente si (anche perchè, sicuarmente, ve servirà o chi riva ultimo o el quarto per i play-out no?? :p )

Link al commento
Condividi su altri siti

Ottima esperienza ed ottima stagione, grazie all'impegno dell'organizzazione ed alla partecipazione interessata di quasi tutti i competitori.

Migliorare è sempre possibile, ma credo che in questo caso bastino solo piccolissimi ritocchi. Tanto per dire qualcosa i valori dei nuovi acquisti .... ma ci sarà tempo per discutere più in dettaglio.

Il prossimo anno i "Kings of the rings" ci saranno!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

no gavevo neanche visto el sondaggio... che mal che son...

allora organizzazion bona e credo che fazendo tesoro dei problemi durante questa prima edizion se rivi a tirarghene su una decisamente migliore

soprattutto, chiedo, per quei come mi che no riva a seguir tantissimo e che spesso se dimentica de postar la formazion de tenir bona la formazion postada la giornata precedente almeno per un tot numero de gare (che ne so.... 3??) poi scatta sconfitta a tavolino e punto de penalizzazion in classifica (trovo che sia giusto anche seguir l'andamento del fantacampionato, ma forsi che la sconfitta automatica a tavolin ogni giornata iera troppo penalizzante anche in considerazion del fatto che ghe iera spesso turni infrasettimanali e altre cose...) a omor del vero però devo anche dir che gli avvisi tramite shoutbox e altro che Assist fazeva ogni settimana lasava poco margine alla "distrazion"... infatti son el primo a dir che xe stada colpa mia quela de gaver seguì poco (no go fatto 1 cambio per tutta la stagion... vergogna :baston::baston::baston::caregaintesta::caregaintesta: )

poi personalmente rivedesi anche un pò le finestre de mercato... mi ad esempio no gavevo capì ben quando se podeva o no se podeva taiar/cambiar un giogador... torno a dir sicuramente per negligenza mia ma forsi iera davvero un pò nebuloso... se son l'unico che la pensa così scuseme, son mi mona, me farò dar lezioni private via msn da Assist :D:D:D:D:D:D:D

per concluder digo che se femo ghe son sicuramente e prometto anche con maggior impegno

infine un doveroso grazie a Assist e Cucc per l'organizzazion :amicici::amicici::amicici::amicici:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie per le segnalazioni BT. Posso za dir che queste richieste xe stade subito prese in considerazion a fine torneo ;) Sicuramente l'esperienza passata ga fatto in modo de poder capir dove se podeva corregger el tiro :D

Tra un poco vederemo de imbastir la nuova stagion, anche se molte insidie logistiche sono all'orizzonte....cercheremo de superarle ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×