Vai al contenuto

(Dis)servizi pubblici e scioperi


Stefano79

Messaggi raccomandati

Dal discorso sulle manifestazioni e scioperi che stava venindo fora nella discussion del family day tra mi e Arlon, ve pongo questo quesito. Ve par normale/giusto che un ente pubblico chiudi completamente per uno sciopero?

Ve conto brevemente quel che me xe successo mi proprio 2 settimane fa. Dovevo andar all'ufficio del lavoro per la dichiarazion de disponibilità al lavoro per ottener l'indennità de disoccupazion. Vado là el giorno 2 maggio e la guardia giurata me disi che i signori xe in sciopero per 2 giorni: sciopero e riunion sindacale. Che combinazion! Uno sciopero che casca proprio nei 2 giorni dopo el primo maggio e che ghe permetti de farse una settimana de ponte!!!

Con questo scherzo go podu pena andar oggi (perchè l'altra settimana iero in ferie e in sto ufficio bisogna andar de persona) e go perso una settimana e mezza de indennità, quindi una settimana e mezza de SOLDI.

Secondo mi xe una vergogna, a dir poco. Gente che ga un lavor fisso, e che quindi nisun li pol mandar via, se permetti de serar per una settimana intera. Volesi tanto saver quanti de quei scioperanti xe andadi effettivamente alla manifestazion sindacale e quanti inveze se ga fatto una settimana a Rovigno!!!

Mi sarò forsi troppo estremista, perchè sostengo che la democrazia se ga al momento del voto, dopodichè uno se devi adattar fino a nuove elezioni. Le proteste e gli scioperi continui li vedo come gesti sovversivi assimilabili più all'anarchia che alla democrazia. Anche perchè quei che protesta xe quei che ga el popoci parado e quindi quei che ga meno motivo per farlo. Chi ga sempre avu lavori a termine come mi, no pol dir niente. Sciopero? Addio rinnovo! Ecco perchè le aziende no assumi più gente fissa, perchè pena un ottien el toco de carta l'inizia a comportarse in sta maniera. El precariato xe colpa della gente stessa!

A parte questa breve considerazion personale che, ripeto, sarà forsi troppo drastica ma son convinto che sia giusta, digo che almeno gli enti pubblici ga de esser sempre verti negli orari prestabilidi. Xe servizi pubblici! Xe gente che paghemo noi anche quando non usufruimo dei loro servizi, gente che no pol esser licenziada, e quindi gente che dovesi aver la "creanza" de presentarse in ufficio almeno per quele misere 4 ore al giorno de apertura al pubblico!

Me son sfogà, attendo le voste opinioni :)

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

el sciopero xè un diritto

a volte un sciopero ga de crear qualche disagio...i scioperi xè,secondo mi,sempre ben ponderai sia in che data farlo sia,logicamente, se farlo.prima de un sciopero xè tanti tentativi ale spalle (spero anche in sto caso) per sblocar certe situazioni...disemo che no xè proprio l'ultima ma quasi l'ultima dele cose a cui te arivi dopo un camin de tentativi per otenir qualcosa,che almeno spero,che servi a meter in evidenza cose che no funziona al'interno del lavor come ad esempio contrati inadeguati,più o meno ore lavorade in confronto a quel che disi el contrato,problematiche de sicureza e tante altre cose che xè in ogni posto de lavor e che no trova spesso soluzioni.

logicamente imho

per farte un esempio personale mi go el posto fiso in una coop...ma no son riconosudo per el mio titolo profesionale e come mi tute le mie coleghe e coleghi...xkè proprio come figura no esistemo epur xè el requisito per eser asunti...

ora stemo puntando da un anno a otenir el riconoscimento nostro e de altre figure, il che comporta anche un stipendio maggiore e "monade" simili.

xè un anno che se va avanti e probabilmente se riverà a varie forme de manifestazioni e queste poderà crear certi disagi a seconda de dove lavoremo...

ma se no femo niente continuerà a eser così proprio xkè i capi se aspeta che el dipendente stia zito per paura de ripercusioni...ma le ripercusioni le gaverà lori :DDDD

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che stefano intendeva lo sciopero dei dipendenti pubblici....i privati xe normale che i devi lottar per ottenir qualcosa.

Penso che par strano sentir parlar de scipero nel pubblico perchè nell'immaginario collettivo ( tra cui mi, no go idea de come funzioni ) se pensa che un che lavora statale no ga de preocuparse più una volta che entra....le paghe xe bone, ferie no problema e no i te buta fora neanche con le cannonade....el mio xe un ragionamento da ignorante in quanto no go esperienze de persone che lavora in sto ambito.

Qualchedun sa per caso come funziona realmente? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che bisognerebbe vedere le motivazioni dello sciopero.

Nel momento in cui una persona entra in sciopero, mi sembra che in quei giorni non prenda la paga. Non credo quindi che lo sciopero sia stato studiato tatticamente per prolungare il ponte e fare ferie, rimettendoci pure dei soldi. Nel momento in cui un gruppo di lavoratori entrino in sciopero, penso che ci siano dei problemi seri, che non si sono ruisciti a risolvere in altra maniera. Non si può scioperare in qualunque momento e per qualunque ragione, almeno credo.

Link al commento
Condividi su altri siti

se pensa che un che lavora statale no ga de preocuparse più una volta che entra....le paghe xe bone, ferie no problema e no i te buta fora neanche con le cannonade....el mio xe un ragionamento da ignorante in quanto no go esperienze de persone che lavora in sto ambito.

credo che questi sia i risultati dei scioperi fatti, e del fato che la burocrazia no se pol permeter tropi scioperi, pena el blocco del Stato.

Link al commento
Condividi su altri siti

El precariato xe colpa della gente stessa!

A parte questa frase :D che me par un cicinin... esagerada? :D

Son sempre sta convinto che el sciopero sia un diritto sacrosanto.

Che dopo sia abusado e che semo in Italia... quel xe un altro per de manighe.

E penso che no servi dir altro :D

Link al commento
Condividi su altri siti

esisti delle norme che disciplina i scioperi dei servizi pubblici e che vieta i scioperi che impedissi el erogazion dei cosiddetti "servizi essenziali".. resta de decider cossa che xe servizi essenziali..

me ricordo che per la scola la lezion no xe servizio essenziale , ma el scrutinio sì.. no so quanto che sia essenzial per la famiglia saver subito el risultato, ma senza scrutini me sa che salta i esami e la gente no va in vacanza ---> danno al turismo..

Link al commento
Condividi su altri siti

a prescinder dal fatto che anche mi me par "strano" che i scioperi caschi sempre al venerdì o vicin ai giorni de festa... el sciopero xè un diretto de tutti i lavoratori.

PS ara che non dovessi esser che te ga perso niente...da quel che so mi (magari sbaglio, ma cussì i me gaveva dito) xè solo per velocizzar el tutto che xè mejo andar subito all'INPS per l'indennità, ma no credo che te perdi niente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Inveze quei dell'Inps me ga dito che parti dal momento in cui ghe fazo veder el foglietto de disponibiltà rilasciado dall'ufficio del lavoro. La domanda ghe la gavevo za consegnada, ma el conteggio dei giorni/soldi parti da quando ghe presento el foglio, cioè da oggi :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Sì, ovviamente si consideravano in un'altra prospettiva. Ma gli scioperi degli sudenti non sono veri scioperi! Gli scioperi sono un diritto dei lavoratori..non degli studenti! :D Gli insegnanti hanno il diritto di scioperare.

Io ho partecipato ad uno solo sciopero da studentessa, contro la riforma Moratti, con i nostri insegnanti. Tutti in piazza, nessuno in giro o a casa (parlo della mia classe). Gli altri scioperi erano per motivazioni superficiali e non ho mai partecipato. :down:

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×