Vai al contenuto

alcune foto a Vienna


Messaggi raccomandati

Queste ve le posto qua, perchè oltre ala curiosità del posto, volevo comentar e pareri. Semo fora centro, nel parco dei Turchi, no me ricordo el nome tedesco, un parco su una collinetta dove che i turchi nel assedio del 1682- che per lori par l'altroieri- gaveva le batterie. In zima, una ricostruzion de uan torre turca. Mi , con mia cugina che me diseva come sempre Movite! movite! de solito punto e scatto, ma la foto in modalità automatica per mi no rendeva la realtà perchè tarava l'esposizion su una luminosità media. questa xe la foto in semiautomatico:

2004831514224466854_rs.jpg

la torre iera rossa, el bianco impotstado sul nuvoloso- lo uso de default perchè me piasi come che el rendi i colori

Non sodisfatta, son passada in manual e go sottoesposto- diseva la macchina- ma per mi iera el color giusto: la trovè scura?

2003813159688661523_rs.jpg

po più sotto iera un monumento a un cosacco, sempre in memoria de sto assedio del 1682, che par che iera un per de cosacchi col re de Polonia, e xe una statua ocntemporanea, un posizion dificile perchè in ombra soto i lalberi, fora un sol che spacava le piere, mi me son conentrada sula statua e go un poco soraesposto, cossa ve par? oviamente el fondo deventa brusado, ma mi me interessava la stuatua de bronzo:

2000232634847099763_rs.jpg

volè provar a refar- se ve par - con qualche programa de ritocco? come gavessi dovudo far?

Link al commento
Condividi su altri siti

@ baba

la 1° foto che te ga postado xe esposta correttamente sulla torre ma per ovvi motivi de luce sovraesponi el ciel. la 2° inveze xe sottoesposta un poco ovunque tranne che sul ciel che xe ok.

per risolver la roba o te fa un HDR (de solito se se basa su 3 foto sottoesponendo in modo tale da gaver una cromia su tutti i punti d'interesse ottima senza gaver loghi sottoesposti o robe del genere) oppur te fa un bel "copia e incolla" del ciel in photoshop con i appositi accorgimenti.

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

mi vedo mejo la seconda foto che xe legermente sotoesposta. In questi casi cmq aver esposto sia la parte iluminada dal sol che le ombre xe dura e ghe vol intervenir come disi d0lby in post. L'unica roba che cmq te pol far xe sempre provar a sovraespor e dopo soto espor in post.

Te podesi far una prova e veder se cambia qualcosa. Sui dati de scatto te dovesi gaver riporta' de quanto che xe stada la sotoesposizion nela seconda foto. Prova a aplicar la stesa sotoesposizion alla prima foto. Dopo prova a veder se con photoshop te rivi a recupear un pochi de detagli nele ombre..

La terza foto xe brusada :( purtropo no xe tanto de far, te dovevi, se iera posibile, fotografar col sol legermente laterale...

Link al commento
Condividi su altri siti

mi vedo mejo la seconda foto che xe legermente sotoesposta. In questi casi cmq aver esposto sia la parte iluminada dal sol che le ombre xe dura e ghe vol intervenir come disi d0lby in post. L'unica roba che cmq te pol far xe sempre provar a sovraespor e dopo soto espor in post.

La terza foto xe brusada :( purtropo no xe tanto de far, te dovevi, se iera posibile, fotografar col sol legermente laterale...

in teoria , ma mi no so far ste robe, no se podessi in sti casi far una foto sovraesposta e un sotoesposta e po missiar con photoshop? mi ve confesso che no go photoshop e i livelli ancor no go ben capido come che funzioni.

Girar la statua no podevo :D , de l'altra parte no la me piaseva e comunque iera sol drio istesso, tornar a un'altra ora xe un fiadin fora de man.. iluminarla col flash... mi sti flash automatici me piasi poco e poco li dopro.

In linea general, meo scurir una sovraesposta o sciarir una sottoesposta?? dilemma amletico. mi propenderia per la seconda..

Link al commento
Condividi su altri siti

]in teoria , ma mi no so far ste robe, no se podessi in sti casi far una foto sovraesposta e un sotoesposta e po missiar con photoshop?

...

In linea general, meo scurir una sovraesposta o sciarir una sottoesposta?? dilemma amletico. mi propenderia per la seconda..

risposta ala 1) si xe la soluzion ideale ma al di la dei problemi de photoshop, questo richiedi che te fazi le foto con cavaleto + autoscatto se no no le sara' mai uguali....

risposta ala 2) col digitale xe sempre mejo sovraespor in fase de scatto e recuperar in fase de post. Questo per via de come lavora el sensor e la sua capacita' de registrar dettagli nelle alte e basse luci. Se te vol QUA xe un per de righe che go fato mi su sta roba...(registrite per veder).

Link al commento
Condividi su altri siti

la luce iera dificile indubiamente... sai contrasti. Forsi includendo parte dela targa a sinistra con meno aria a destra podeva rendera un poco meno piatta... ma no so cosa te gavevi ala tua dx e come iera la luce.. cmq a ogni modo preferiso questa che quela de prima :D

Link al commento
Condividi su altri siti

adesso ve zonto una foto, che go fato a Vienna al concerto a Schoenbrunn ma gavessi podudo far in qualsiasi logo: iero attirada de l'immagine de l'albero di fronte iluminado dei riflettori e go provado a fotografar. Iero senza cavalletto e go zercado de tegnir i ISO bassi ( 100) anche perchè ogni tanto i tirava qualche fogo artificial e zercavo de esser pronta a fotografarli. Tempo de scatto 0,4, l'imagine no me par gnanca tanto mossa, paressi che el stabilizzator funzioni sul serio. Ve disi qualcossa sta foto?

2003957682922675352_rs.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

eccome:

tra le due all'inizio mi preferisso la seconda xke el ciel burusado disturba tropo..

la version modificada da bonovox xe recuperada ma ormai la xe tproprio brusada e no xe dettagli nelle zone de luce..

sta ultima xe particoalre.. me piasi el nero.. però forsi xe tropo accentuado al centro delle foie.. el stabilizator par che gabi funzionado!

anche se in sti casi per far i test bisognassi meter i crop al 100% per valutar ben! :)

Link al commento
Condividi su altri siti

eco la prova, ciapado el centro,a l 100% un fiadin de mosso se vedi, lassado el nero che resti ovviamente nero come pegola, ciapada solo la parte central che sia più foie e acentuado el verde- el tuto con el programin coretor che go ciapado cola machina, el browser dela Canon

2001181147095013224_rs.jpg

ve dirò, mi più che el verde iero afascinada de ste foie che controluce iera quasi de argento

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×