Vai al contenuto

Commercianti e divieto de sosta


Messaggi raccomandati

un negozio chiudi xche no vendi. se mi stasi per dir a muja trovasi sicuramente piu comodo andar per negozi al giulia o ale torri o anche in slovenia piutosto che 'ndar zercar un negozio in via imbriani dove so za che no trovo postegi nianca a morir ... quindi ripeto, i comercianti ga ragion de protestar xche el comun no fa niente x agevolar la loro ativita, anzi.. fa de tuto x romperghe i bisi con i vigili spesso arroganti che no fa altro che multar ... :D

E infatti mi vado in qualsiasi centro commerciale, o a monfy o sezana che fazo prima che ndar in centro. Ma per mi (personalissima opinione) i vigili dovesi "romper i bisi" ( :D ) e multar ancora de più. Cusì riva novi soldi e magari se fa qualcosa de utile ;) Se no se pol posteggiar, se te vol te rischi, ma se dopo te ciapi la multa no lamentarte (ergo: quoto iaga :) )

Modificato da orannez
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 206
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

certo, chiudemo pur tuto ma a sto punto seremo anche i negozi.. e trasferimose tuti a viver in carso!

xe tute utopie le vostre, parle' senza saver e vede le robe solo dal lato de chi usa i servizi, non da chi lavora. Mi volesi veder secondo el vostro ragionamento come fa un murador a andar a lavorar in una casa de corso saba, dove el se porta la scala ? in autobus da opicina? ma x favor.... facile parlar quando se studia/lavora in posti tranquili e usar la cita solo x far shopping e magnar el gelato...

Link al commento
Condividi su altri siti

xe tute utopie le vostre, parle' senza saver e vede le robe solo dal lato de chi usa i servizi, non da chi lavora.

Oviamente per residenti e chi lavora (sul serio - e no mille permessi come che xe adesso) saria cmq verto.

L'utopia non xe per le nostre parole ma per le paese in cui semo :D e la scarsa lungimiranza e determinazion de troppa gente.

Link al commento
Condividi su altri siti

tuxav è ovvio che le deroghe poi ci sono sempre.

ci sono molti centri chiusi al traffico,ciò non esclude il passaggio dei veicoli di chi lavora e di chi deve muoversi per forza in auto(vedi ambulanze e persone con handicap fisici eccecc ).

mia sorella ha il negozio in galleria tergesteo,e sebbene abbiano tolto i posteggi davanti al verdi,le clienti abituali continuano a frequentare il negozio.

credo che i commercianti avrebbero più guadagni dalla chiusura completa del centro.la gente sarebbe più invogliata a passeggiare per delle vie pulite e silenziose che non nel caos di adesso.(agevolato tra altro dalla benzina agevolata,che quando non ci sarà più,le cose comunque andranno meglio,perchè uno ci pensa tre volte se per fare un pieno di benzina dovesse spendere 50 euro.)

per quel che riguarda i centri commerciali li detesto e non li frequento per principio,fosse per me potrebbero chiudere tutti domani.

Modificato da merlodegraia
Link al commento
Condividi su altri siti

chiusura del centro x mi vol dir tipo zona pedonale, non chiusura come quando i sera xche i disi che xe tropo inquinamento.

Le deroghe va dade automaticamente a tuti i artigiani, a rapresentanti, a ditte che fa consenge e chisa quanti altri.. de conseguenza no cambiasi niente perche' gran parte dele auto che xe ferme in corso saba durante la settimana xe de getne che lavora, perche chi va a far 'shopping' no lo fa ale 10 de matina de martedi penso :D

i comercianti penso se lamenta anche del fato che i vigili oltre che multar i clienti multa anche chi ghe fa consegne, a rapresentanti o cmq a chi ga raporti de lavor col negozio...

e ad ogni modo no basta i postegi perche sempre tornando al esempio del murador, no el pol lasar l'auto o el furgon 8 ore ale coop (almeno che no el diventi dopo diabetico x tute le caramele che ghe toca comprar :D )

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

Premetto che no go ancora letto tutto, ma prima de dimenticarme cossa che voio dir, scrivo qua: ma, scuseme tanto, ve par che Trieste sia tanto vasta da dover andar con la machina e lassarla in seconda fila a cior le sigarete soto casa? Epur xe qualchedun che lo fa. E nela mia strada, fin qualche anno fa iera parecchi negozi e le signore che abitava a 200 m de distanza le andava a cior el pan in machina sempre lassandola in seconda fila o adiritura in mezo ala strada. E per rivar in centro col bus te ghe meti pochissimo e anche andando a piedi, cosa che per la magioranza dela gente specie più giovine no esisti, no te ghe meti tanto e te se movi un poco . Ogi xe tuti "comodini" e i triestini in maniera particolare.

Link al commento
Condividi su altri siti

e po xe facile dir.. ma volesi veder quanti de voi no ga MAI percheggià in doppia fila! :D

:bye:

Lasciarla in seconda fila ed andarmene via mai fatto in in più di 7 anni di patente, ne mai lo farò se proprio non costretto da cause di forza maggiore..

Sostare in seconda fila con le frecce accese solo dove non intrigo e rimanendo in auto o comunque a due passi tenendola d'occhio pronto a spostarla me capitato qualche volta.

Continuo a considerare inconcepibile il comportamento di reputa un proprio diritto bloccare gli latri lasciando la macchina in seconda fila per far shopping.

Modificato da Ghost
Link al commento
Condividi su altri siti

Le deroghe va dade automaticamente a tuti i artigiani, a rapresentanti, a ditte che fa consenge e chisa quanti altri.. de conseguenza no cambiasi niente perche' gran parte dele auto che xe ferme in corso saba durante la settimana xe de getne che lavora, perche chi va a far 'shopping' no lo fa ale 10 de matina de martedi penso :D

per mi molte dele auto parcheggiade in divieto non se solo de chi fa consegne o rappresentanti ma se dei commercianti ,perche se no non se spiegheria perche se sempre le stesse auto che se ferme tutta la mattina sempre nei stessi posti ogni giorno, tipo ypsilon bianca in via battisti davanti mase, le auto tutto el giorno posteggiade in via imbriani,in largo pestalozzi se in seconda fila sempre le stesse auto, e voleria saver se xe normale che un'attivita commerciale metti dei secci-cassette -per terra per impedir alle auto de posteggiarse cossi quando riva el suo furgon el trova libero.................. in piazza s.giacomo in mezzo alla fermata del bus(non all'inizio o alla fine ma in mezzo della fermata dell'autobus)

Link al commento
Condividi su altri siti

riguardo i bus biglietti gratis savemo tutti che xe impossibile però almeno che torni quei biglietti a basso costo giusto per farse un tre tratte o per chi lo usa solo saltuariamente... xe ovvio che un euro per un che usa el bus solo ogni tanto xe tanto e preferisi ndar in scooter e se non lo ga in auto

Link al commento
Condividi su altri siti

certo, chiudemo pur tuto ma a sto punto seremo anche i negozi.. e trasferimose tuti a viver in carso!

xe tute utopie le vostre, parle' senza saver e vede le robe solo dal lato de chi usa i servizi, non da chi lavora. Mi volesi veder secondo el vostro ragionamento come fa un murador a andar a lavorar in una casa de corso saba, dove el se porta la scala ? in autobus da opicina? ma x favor.... facile parlar quando se studia/lavora in posti tranquili e usar la cita solo x far shopping e magnar el gelato...

Dici? Parliamo senza sapere noi, o qualcosa la ignori anche tu?

Io non lavoro in posti tranquilli ed uso i piedini o l'autobus, e quando vado in centro parcheggio sempre in sosta regolare.

Come fa un muratore? Vai a Bolzano e chiedilo... lì tutto il centro è chiuso. I signori idraulici et similia, si muniscono di permesso per scaricare la merce, e se non hanno merce, parcheggiano nel parcheggio di WalterPlatz e poi vanno a piedini...

Impossibile? No, mentalità diversa...Vivono male? No, molto ma molto meglio di noi...

Per quanto riguarda i biglietti bus di Molly..credo che usando regolarmente l'auto, spendi molto più in benzina in un mese, che un abbonamento rete mensile.

1€ per 1 ora ti pare troppo? Non è che il gasolio lo regalino mi sa...

Sennò facciamo un altro tipo di discorso,,,che tutti usino pure l'auto...che tutti parcheggino ad minchiam in ogni dove...che ognuno guardi i propri interessi....ma che poi nessuno si azzardi a lamentarsi del traffico, dell'inquinamento, del passo carrabile occupato, della coda perchè qualcuno ha bloccato una strada con la sua macchina in seconda fila...

O rispettiamo le regole, tutti, o viviamo nell'anarchia totale...tutto il resto sono chiacchiere da bar...

Link al commento
Condividi su altri siti

Continuo a considerare inconcepibile il comportamento di reputa un proprio diritto bloccare gli latri lasciando la macchina in seconda fila per far shopping.

ma lasar l'auto in doppia fila non vol dir BLOCCAR i auto..

xe modi e modi.. logicamente mi parlo de quando te son in doppia fila o in divieto, ma cmq non se blocca el traffico...

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma, fino a prova contraria la doppia fila, come disi la parola stessa, prevedi che ti te se parcheggi parallelamente a dei parcheggi regolari, indi per cui xe inevitabile che con questo tipo de parcheggio te va ad occupar una parte de carreggiata......in via carducci se pol sentir de meno, in corso saba saria impossibile. Oltre a ciò poi, te blocchi le uscite dei auti posteggiadi regolarmente.

Tutto quel che no prevedi questo, previo indicazioni stradali, xe divieto di sosta e/o fermata.

Cmq, passando ad altro, se gavè visto, el comun ga liberado alcune vie del centro inserendo dei parcheggi per moto/motorini, liberando marciapiedi interi dai parcheggi selvaggi dei auti. Indi per cui, se proprio un no pol far meno de mover i mezzi, se ga un due ruote, pol venir zo con quel: le percentuali de parcheggio xe più alte.

Modificato da assist4
Link al commento
Condividi su altri siti

x Bono: forse te me ga frainteso...

intendevo dir de ripristinar anche quei biglietti a basso costo per chi il bus lo usa saltuariamente (per andar in centro per esempio), magari per ndar sul lavor un usa el scooter o l'auto ma per ndar in centro per via appunto del problema parcheggi uno pol usar el bus però il costo xe molto alto (non tutti riva a far quel che i ga de far in un'ora, i sta molto de più, come per esempio anche all'università, mica te sta solo un'ora), per cui mettendo anche i biglietti magari de 50 cent un usa più volentieri el bus e più spesso. Poi che i lasi pur quel de un'ora che pol servir sempre.

Mi col scooter spendo 5 euro alla settimana de media, in un mese spendo 20 euro che xe meno del costo della tessera (so che go de pagar anche assicurazion e bollo ma te vol metter non esser preda del troppo caldo d'inverno o del troppo freddo d'estate per via dell'aria condizionata - mi che soffro de cervicale po' o ancora dei scioperi che ultimamente xe molto spesso o degli orari assurdi, mi spetavo regolarmente venti minuti un bus e altra mezz'ora l'altro, se iera traffico e perdevo un dei due te laso immaginar)

però spesso e volentieri vado a pie, sia in città che alle torri (che xe vizin casa), solo che se go furia o go robe pesanti xe ovvio che ciogo el bus malgrado non me piasi per niente (oltretutto xe sempre odor dentro e i xe quasi tutti sporchi - non tutti eh) e spender 1 euro per far tre fermate o solo per il ritorno me par troppo. (non dirme de far a pie con pacchi che pesa 10 kg o più :S)

So anche mi che benzina, dipendenti ecc ecc costa, ma se il costo del biglietto xe più basso saria più gente che li usassi per cui saria più entrate, non ghe perdessi insomma.

E per combatter le evasioni che i fazi un sistema tipo in slovenia dove el conducente controlla che vegni inseridi i cosi rossi nell'apposito contenitor.

Link al commento
Condividi su altri siti

Le deroghe va dade automaticamente a tuti i artigiani, a rapresentanti, a ditte che fa consenge e chisa quanti altri.. de conseguenza no cambiasi niente

ma semplicemente no xe vero! Basta vardar dove ste regole esisti...

Link al commento
Condividi su altri siti

ma lasar l'auto in doppia fila non vol dir BLOCCAR i auto..

xe modi e modi.. logicamente mi parlo de quando te son in doppia fila o in divieto, ma cmq non se blocca el traffico...

:bye:

Se parcheggi in doppia fila e te ne vai blocchi sempre qualcuno.

Se sei in doppia fila impedisci l'uscita a chi è parcheggiato regolarmente e sei sulla carreggiata.

Quindi devi per lo meno essere sul posto pronto a spostare l'auto nel caso quello che hai bloccato voglia uscire.

Se non intralci nessuno allora vuol dire che non sei in doppia fila ma allora non è ciò a cui mi riferivo io.

Modificato da Ghost
Link al commento
Condividi su altri siti

Per i bus quoto Bono.

Non è una questione di costi.

Prendiamo anche un motorino. Vada per i 5€ di benzina a settimana. Prendi il costo del motorino, del bollo, dell assicurazione, della manutenzione e dividilo per le settimana.

Usare il motorino costa al mese almeno 3-4 volte il costo della tessera del bus. Quindi la gente, me compreso, usa il motorino perché è comodo l'economicità non centra.

Ed un calo del biglietto causerebbe un calo della qualità del servizio quindi temo che lo userebbe ancora meno gente.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma infatti mi parlavo per l'uso saltuario (non per l'uso del scooter al posto del bus ma per l'affiancamento scooter/bus) e non go dito de eliminar il biglietto orario ma de far come iera prima anche il biglietto normale (es. mi abito vizin via baiamonti, mia nonna in piazza foraggi, non uso el scooter ma el bus per ndar oltre la galleria de piazza foraggi .. ma me par esagera spender 1 euro solo per attraversar la galleria e non steme dir de ndar a pie perchè l'aria dentro xe irrespirabile) per cui in quel caso ghe volesi almeno un biglietto come iera prima de 50 o max 60 cent.

Link al commento
Condividi su altri siti

per cui in quel caso ghe volesi almeno un biglietto come iera prima de 50 o max 60 cent.

per no andar avanti con l'OT :D

no xe mai sta' una roba del genere, o meglio...

50-60 cent de quela volta iera el prezzo normale del biglietto una corsa una tratta

a parte ai tempi dell'ACEGAT (ma parlo de anni 50-60) che iera diverse tipologie de biglietto anche a seconda del momento della giornata, con l'ACT iera i biglietti una tratta e due tratte che iera quei e basta

nei anni xe aumentidi i prezzi e un giorno i ga tolto i biglietti a una tratta e sostui' con quei orari

ma el prezzo iera el stesso

per un periodo conviveva el biglietto una corsa una tratta con quel orario ma la differenza de prezzo iera 100 lire forsi

Link al commento
Condividi su altri siti

scuseme, no ve par de esser andai completamente OT e de aver ricomincià a sbaruffarve per la stessa discussion de mesi fa? Credo che tutti xè d'accordo che xè qualcosa che non va nel piano traffico cittadin, che saria de riorganizzar tutto seriamente... ma quel che me chiedo xè questo: tra tutti quei che xè cussì convinti per la chiusura del centro, quanti de voi, alla fin fine, l'auto la usa? La maggiorparte xè contraria, però vojo veder se resteria la sera senza auto :p o senza chieder passaggi ad altri ... :D

Mi me piasessi el centro pedonale, ma che sia sul serio pedonale, senza nessuna deroga, se no no xè pedonale :p deroga solo ai mezzi pubblici e all'ambulanza, stop. Se no, no xè fattibile. Se so che mentre cammino xè solo qualche mezzo sporadico, allora so che posso camminar in mezzo alla strada, se so che xè tante deroghe, no lo fazo, troppo rischioso!

Mi no guido, me son sempre rangiada con i miei piedini e col bus, no son tra quellle migliaia de triestini che se spaventa co comincia a piover e vien zo litri de acqua...ma son convinta che no se possi rinunciar all'auto, per mille motivi. E ribadiso... andassi volentieri a viver in un rifugio in montagna con un carretto strasinà da un caval (anzi... quel me seccassi per el caval :p)

Comunque, son d'accordo con chi disi (me par che iera Iaga), se fazo una roba coscentemente, dopo go de accettar la multa senza batter ciglio ;) el problema xè, che i dovessi regolamentar mejo. Esempio nel piccolo: a Servola el comun vien a farse un po' de soldini circa una volta al mese. In pratica, xè divieto de sosta ovunque, anche dove no saria necessario perchè xè largo... bon, i multa perennemente le auto che no intriga, e quelle della via più sotto (ma no xè bareti dove che i vigili se pol fermar a farse un caffè ;) ) che intriga veramente manco i le va a veder...

allora, nuovo piano del traffico, nuovi parcheggi, magari quei che te pol star solo mezz'ora-un'ora. Vienna xè una capitale incasinada, ma la xè piena de favolosi parcheggi sottorranei. Sarà casin, ma no me ga parso mai de veder auto in doppia fila o in divieto... e copiar da esempi positivi no se pol, eh? :D

PS comunque la storia del negoziante de corso saba me par inventada de sana pianta... NESSUNA donna compreria un paio de scarpe al volo, senza nemmeno provarle ;):D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

In pratica, xè divieto de sosta ovunque, anche dove no saria necessario perchè xè largo... bon, i multa perennemente le auto che no intriga, e quelle della via più sotto (ma no xè bareti dove che i vigili se pol fermar a farse un caffè ;) ) che intriga veramente manco i le va a veder...

si, ma far parcheggi sotteranei no xe un scherzo: costa e se ghe metti anni.. e non sempre xe fattibili (vedi la de ponterosso: xe el mar vicin e l'acqua pol far casin)

@ghost: quel delle auto in divieto ma che non intriga xe quel che intendevo mi.

xe divieto? ok, ma no te intrighi!

e po cmq dubito che in corso saba se rivi stai parcheggiadi in doppia fila.. credo che za una in divieto basti,no? ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

e po cmq dubito che in corso saba se rivi stai parcheggiadi in doppia fila.. credo che za una in divieto basti,no? ;)

el fatto xe che za quela in divieto in prima fila intriga

c.so Saba ga 2 corsie che xe ridotte perennemente a una

e nelle ore de punta xe intasa', che no saria intasa' se fossi rispetta' el divieto

e xe la fermata del bus sempre occupada

Link al commento
Condividi su altri siti

el fatto xe che za quela in divieto in prima fila intriga

c.so Saba ga 2 corsie che xe ridotte perennemente a una

e nelle ore de punta xe intasa', che no saria intasa' se fossi rispetta' el divieto

e xe la fermata del bus sempre occupada

certamente! ma me riferivo alle parole de assit.. più che utopia in c.saba.. xe proprio impossibile!!

cmq proprio oggi sul piccolo xe tutta la mappa dei nuovi parcheggi in progetto sparsi x Ts.. x un tot de 5000 posti auto!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×