Vai al contenuto

Consigli per gli acquisti....


Messaggi raccomandati

ndo che la 400d ghe ne ga tanti de piu e costa poco de piu ...

per mi la stabilizazin xe utile ma non determinante.. trovo piu limitativo aver un fattor de cro 2x che rendi praticamente impossibile l'uso de un grandangolo che per mi saria un dramma :D

mmm.....forse non conosci le ottiche zuiko e i grandangolari che sono ben che presenti anche per le olympus nonostante il crop 2X...non facciamo disinformazione su queste cose perchè anche con lo standard 4:3 copri tutti i possibili bisogni a livello di ottiche. per i punti di messa a fuoco.. sarà abitudine ma fotografo allo stesso modo con la f80 e con la e410 pur avendo le due notevoli differenze proprio per quanto riguarda la messa a fuoco con la prima che pur essendo analogica da la polvere a molte digitali odierne.

Link al commento
Condividi su altri siti

si grazie! per gaver un ottica grandangolare (e non un 24 equivalente.. te devi spender 1700 euro) e parlo del 7-14 zuiko.. ovvio xe anche el 8fisheye e el 11-22però me par limitativi (ovvio.. per gli usi che fazo mi..)

canon e nikon ga i 10-22 e i sigma, tamron tokina 10-20 12-24 e tuto el resto.. xe molta piu possibilita de scelta..

eppoi (gusto personale) 4/3 no xe un formato fotografico.. non offri la dinamicità de un 2/3.. xe una via de mezo tra 2/3 e quadrato..

Link al commento
Condividi su altri siti

@asterix: se parlava de scanner anche un poco de tempo fa in questa discusion, dipendi dai risultati che te vol aver, un bon scanner negativo / diapo costa e richiedi che cmq te ghe lavori sora un poco per gaver dei risultati boni, con 250 euro no so cosa te trovi... evitasi tuti quei film-scanner economici tipo reflekta o simili perche' xe poco piu che zogatoli e se te ga una dia con forti contrasti (come spesso sucedi) te pol rinunciar tranquilamente a scanerizarla...

esisti questo scanner epson ma costa un poco de piu: Scanner EPSON

se no, con circa 500/600 euro te pol za gaver un bon scanner nikon dedicado a pellicola.

Dipendi quante dia te ga de scanerizar, se xe tante val la pena investir in un bon scanner, se xe poche prova far un giro dei foto lab e spesso te trovi chi te le scannerizza a prezzo conveniente :D

@thommy: googlando velocemente go trova l'olympus zuiko 11-22 che con un crop 2x diventa un 22 e costa attorno ai 800/900 euro... no meto in dubbio che sia bon ma no spendesi questa cifra x una lente simile che po ga, al momento, pochissimo mercato.

Link al commento
Condividi su altri siti

Asterix, mi gavevo una nona furlana e un nono istrian, ma tanti tanti negativi de recuperar ( nissuna diapo).

Go provado a far far un pochi in laboratorio per veder se val la pena, e quel che i me ga fato iera soddisfacente. Co go visto el conto :cossaaa?:, me go reso conto che me costava de meno un scanner.

Go ciolto el Nikon super coolscanner 5000, che xe el modello de mezzo, no el più economico, che par che una mia amica dopra per le sue diapo e la xe sodisfatta, e no el top, che xe per laboratorio : el mio no ariva a ciapar i negativi 6x6 che doprava papà, ma per quele poche foto so ocorii posso far far in laboratorio. Mi go pagado.. tiente ben.. 1400 euro :p:p:p e penso, per quel che volevo far mi, de gaver speso ben.fazzo finta de no aver fatto un viaggetto. me manca el trapolez per meter su i negativi in rullin, anni 50-60, e devo decider: o pago altri 500 euro, o li taio a tochi de 6!!! ma col bianconero nol xe al meo, perchè sul b/n no funziona el programmin che neta i sgrafi..

cussì te sa come che son adesso. tempo, per ogni negativo, se el xe bon 1 minuto scarso, se el xe rovinado un poco de più, soprattutto se el xe sbiadido o coi colori virai. El programma alegado restaura ( un poco con fantasia) i colori originai.

Link al commento
Condividi su altri siti

Asterix, mi gavevo una nona furlana e un nono istrian, ma tanti tanti negativi de recuperar ( nissuna diapo).

Go provado a far far un pochi in laboratorio per veder se val la pena, e quel che i me ga fato iera soddisfacente. Co go visto el conto :cossaaa?:, me go reso conto che me costava de meno un scanner.

Go ciolto el Nikon super coolscanner 5000, che xe el modello de mezzo, no el più economico, che par che una mia amica dopra per le sue diapo e la xe sodisfatta, e no el top, che xe per laboratorio : el mio no ariva a ciapar i negativi 6x6 che doprava papà, ma per quele poche foto so ocorii posso far far in laboratorio. Mi go pagado.. tiente ben.. 1400 euro :p:p:p e penso, per quel che volevo far mi, de gaver speso ben.fazzo finta de no aver fatto un viaggetto. me manca el trapolez per meter su i negativi in rullin, anni 50-60, e devo decider: o pago altri 500 euro, o li taio a tochi de 6!!! ma col bianconero nol xe al meo, perchè sul b/n no funziona el programmin che neta i sgrafi..

cussì te sa come che son adesso. tempo, per ogni negativo, se el xe bon 1 minuto scarso, se el xe rovinado un poco de più, soprattutto se el xe sbiadido o coi colori virai. El programma alegado restaura ( un poco con fantasia) i colori originai.

:pauraaaa: 1400€ :cossaaa?: , beh per eser de origini istro-furlane te ga un bel coragio. :D

Naturalmente scherzo, :amicici: te son stada cocola a darme ste info.:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×