Vai al contenuto

Le nostre foto de trieste


dolby

Messaggi raccomandati

oggi come gavevo za dito sn andado a farme un giro per trst by night o meo all'ora blu e go fato un pochi de scatti.

come spesso capita noi andemo in giro e femo centinaia se no de + de foto de altri posti ma della nostra città quasi sempre sai poca roba...

go meso i numeri davanti cussì se volè commentarle risulta esser + facile.

1 DSC_0078.JPG

2 DSC_0061.JPG

3 DSC_0041.JPG

4 DSC_0066.JPG

5 DSC_0073%20copy.JPG

6 DSC_0069.JPG

7 DSC_0074.JPG

8 DSC_0086.JPG

9 DSC_0082.JPG

10 DSC_0077.JPG

se volè veder altre mie foto andè veder el mio sito www.d0lby.eu

ciao ciao

ps: el novo zogatolo ze sai divertente come vedè :D

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 65
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

?? de che tipo de aberrazion te parli?

beh el discorso de abberrazion te lo ga dito ti: mi credo che te intendessi aberrazione cromatica.

se te intendi che le xe distorte beh un grandangolo ga la proprietà de crear immagini distorte, se poi te meti conti che xe un 10mm...

Link al commento
Condividi su altri siti

Aberrazion vol dir stravolgimento de un valor.. se xe cromatica xe del color. Se xe dela foto, xe del obietivo.

Come spiegar.. dipendi de che punti de riferimento che te ciapi.

La 10 per esempio xe perfeta, con la distorsion. La 5 no se pol veder. Capido? :)

Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci, allora digo la mia sule foto de d0lby... premetto che anche mi continuo a vederle tute sai morbide ... te le ga sharpizade ? come e quando?

vegnindo ale foto... per composizion la 1,2,3 me par ottime anche se inevitabilmente poco originali (ma xe normale xche sfido qualsiasi triestin a far foto 'originali' de piaza unita' che xe stada fotografada da tutti in 3493432 modi diversi :D ),

la 4 e la 5 me par + originali e bone anche come composizion anch se, la distorsion, forsi, xe un poco tropo forte....

6,7,8 tropo distorte.... :( no me piasi

la 9 ga l'orizonte storto e me par 'banale'...

la 10 me piasi sai come idea ma andava ciapa' da piu basso la colonnina.... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

premetto che non ho nessuna competenza di fotografia, né alcuna velleità...

ero semplicemente una turista abbagliata dalla bellezza di quest'alba vista dal mare, che faceva scatti a caso, senza cognizione di causa, con la propria vecchia digitale... non capisco nulla del linguaggio tecnico che usate...

:ave::ave::ave::p:p:p:baba::baba::baba:

http://img361.imageshack.us/img361/5109/crociera538cg5.jpg

alla fine ho messo il direct link, perché facendo hotlink per forum, quando poi inserivo il link apposito nella finestrella 'img' mi dava l'errore: pagine dinamiche non possono essere ... nei tag (img).. o qualcosa del genere... e non mi caricava l'immagine, lasciando solo il testo del link...

Modificato da triestina_acquisita
Link al commento
Condividi su altri siti

uff no se vedi le immagini :(

da dove te le ga linkade? ishack? picasaweb?

Scoperto e risolto el problema :-)

In Safari se le vedeva, in Firefox no; semplicemente perchè Imageshack ga qualche problema con le foto in quadricromia (le mie iera in CMYK perchè son abituada a lavorar cussì!). Convertide in RGB e risolto el problema!

Modificato da Giada
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 settimane dopo...

Grazie! comunque la prima me piaseva sai cusì(go anche quella vista "giusta"), xke tutto sto scuro metti in risalto solo la luce del sole e xe quasi effetto "catastrofico".. cioè, xe particolare :D

la seconda invece iera troppo lontana e go dovù zoomar anche con un pò de digitale xke l'ottico ierà finì da un pezzo :ehno::doh:

Link al commento
Condividi su altri siti

za che ghe semo meto anche mi alcune fotine....fatte aimé con el cell nokia con fotocamera 2 megapixel....spero che ve piasi...

http://img104.imageshack.us/img104/2220/immag014du4.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/7849/immag015ro8.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/489/immag016ie9.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/668/immag075ss5.jpg

Modificato da MuloGiovine
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×