Vai al contenuto

Le nostre foto de trieste


dolby

Messaggi raccomandati

  • Risposte 65
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

@giuli: grande !! me piasi su tute quela de piaza unita'... forsi saria sta mejo ciapar un toco in piu del cafe dei speci e eliminar el lampion .. xche par che el tendon stia su da solo :D :D bela anche quela de miramar anche se forsi un opco sovraesposta... :D

cmq dai coragio.. xe altre foto bele che go visto sul tuo picasa :D :D dagheee :daghe: :daghe: :daghe:

@arlon: su tutte l'elab del cocal xe la migliore ! quela de val rosandra ga una belisima prospetiva ma manca un toco del mureto in basso... noi che conosemo savemo che xe la vedetta ma forsi no se capisi ben cosa xe per un che no sa :D par un cavalcavia :D :D :D anche el tramonto me piasi per i colori ben saturai... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

alura.... :D

consiglio.. meti UNA foto x sogeto.. fa + selezion.... :D

le prime due no xe che me entusiasmi... :( dei tramonti el penultimo xe el migliore.... tanti ga l'orizonte storto... le case, o te le inquadri tutte o niente.. ma stroncarle cusi x mi no xe sai bel...

cmq xe miei pareri :D

Link al commento
Condividi su altri siti

...ma non esisti una discussion tramonti? in caso se le podesi spostar de là...

cmq quelle de giuli ma piasi sai!!

grande! prova a ritoccarle un poco.. pol venir davvero speciali (te sa ritoccar in ps, vero? :uhm:)

quelle de dido: sinceramente troppe x un unico soggetto.. e cusì tutte perdi un poco de importanza.. la seconda con i alberi taiai no me ispira molto... disemo che x el tramonto in se, la migliore xe la penultima! ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Link al commento
Condividi su altri siti

@ Giuli: i colori xè sai bei, ma le me sembra parecchio rumorose... IMHo

PS se gavessi avudo oggi la picia drio... iera un tramonto FENOMENALE!!!

anche mi ogi me sn mangado le man. la machina iera a casa e mi sulle rive a veder una mostra.... con la vespucci saria vignù una figada.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

la 1° secondo mi xe esposta mal, el ciel xe troppo ciaro e el mar troppo scuro nn xe capisi quel che te volevi far risaltar... mi gavesi esposto sul ciel fasendo scurir ancora de + el mar e evidenziando solo la cresta delle onde che saria rimasta bianca.

la 2° pica a dx e ga un sfacel de rumor

la 3° xe una buona composizion ma el giallo me sembra un poco troppo sparà (sovraesposto?)...

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

la seconda pica aposta, per bilanciar el fato che ghe xe quel poco de tera. Go provado a farghene con 4 angoli diversi, questa xe quela che me convinzeva de più.. per el rumor, no xe che podevo farghe sai (nota el vento).

..dopo, te sa che no son convinto per niente che esisti esposizioni corrette e no corrette, a meno che no parlemo de fotogiornalismo, o matrimoni.

cmq amen :D se sa che go gusti bastanza inusuali, per le foto.. :p

Link al commento
Condividi su altri siti

la seconda pica aposta, per bilanciar el fato che ghe xe quel poco de tera. Go provado a farghene con 4 angoli diversi, questa xe quela che me convinzeva de più.. per el rumor, no xe che podevo farghe sai (nota el vento).

rumor del vento? cosa vol dir? se xe vento la macchina fa rumor? mai vista sta roba.

forsi con la tua g7 o g5 (nn me ricordo quala che te ga) te ghe ga alzà un poco tropo i iso e ze vignù fora quel che xe..

ciau

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×