Vai al contenuto

Red Bull Bike Night


giuli

Messaggi raccomandati

ovvero: gavevo el pass come fotografo.. :p:D

:cossaaa?: faaaaaaaastiiiiiiiidioooooooo :p

anche se po' mi al posto tuo lo sfrutasi solo x vardar meo quel che i combina...xkè come foto no saveria da che parte cominciar :doh:

cmq dopopranzo ierimo zo a veder i muli che se allenava e go fato un pochete de foto,stanote o doman le posto.

@trert: cossa te speti a postar le foto?????àlo,mostrine i risultati :frusta::p

Link al commento
Condividi su altri siti

desso scarigo le foto :D doverè gaver pazienza :D 1400 foto in due giorni go scattado..

cmq ieri iera una gran bella serata.. più animata de venerdi.. e soprattutto la finale in cui i ga corso in 4 assieme me son incasinado e no savevo piu dove fotografar :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Gran serata ieri.... :ave:

c'erano tanti fotografi e nell'angolo Canon :p c'era un volto noto... super Piero! :ave:

E' uno spettacolo vederti all'opera col giocattolo, e non dev'esser stato per niente facile far foto vista la velocità con la quale si muovevano i rider :cossaaa?:

Son curioso di vedere i capolavori! :DDDD

2002392963696616843_rs.jpg

Modificato da giuli
Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci qua :D

mi no gavevo el pass de fotografo quindi me son rangia' fazendo foto (venerdi) dal esterno mentre sabato dopopranzo con faccia tosta e picia in man son entra' dentro e son riva far le foto che volevo da vizin col grandangolo :D :D :D

xe sta sai bel xche vardando col grandangolo (10-22) la prospettiva xe saiii diversa e no me rendevo conto che mentre mi scattavo e vardavo nel mirin, in realta el tipo me iera praticamente sora :D :D co me son acorto xe sta una bela sorpresa :D

le foto le go fate con af a inseguimento, lettura esposimetrica con prevalenza centrale ...

cominciemo con questa

20070706_Trieste_Redbull_0118.jpg

questo gaveva sai cativeria nel afrotnar la discesa :D

20070706_Trieste_Redbull_0135.jpg

questo riposando, studiava el percorso da far....

20070707_Trieste_Redbull_0097.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

spaziale i salti che tirava sti mati.. el sfondo del municipio secondo mi rendeva sai ben :D :D

20070707_Trieste_Redbull_0181.jpg

dopo questa foto me son reso conto che in realta i veniva sai + vicini de quel che rendi la prospetiva del obietivo :D :D :D

20070707_Trieste_Redbull_0370.jpg

spettacolo quel che i riva a far... e per quei che guarda par tuto normale :D

20070707_Trieste_Redbull_0422.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

a rode all'aria .... par un fotomontagio.. ma giuro che no centra ps.. xe solo lori che xe tropo bravi :D :D :D

20070707_Trieste_Redbull_0439.jpg

sai de pensar gaveva questo... :D

20070707_Trieste_Redbull_0310.jpg

questa xe la foto de azion che me piasi de piu de tute .... el tipo centrale, con de drio i muli che varda.. me intrippa sai :D :D :D

20070707_Trieste_Redbull_0446.jpg

per adesso qua basta, spazio ai altri :D .. la gallery completa xe sul mio sito: Andrea.Tempodiaframma.Com - Trieste Redbull Bike

avanti el prossimo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

fighe :D ga merità ciapar quella caldana :p

Me piasi in particolar modo la prima e l'ultima.

La prima perchè xè figon el contrasto tra la silouette del ciclista (vero soggetto) e el fotografo, che xè più "realistico".

L'ultima ... boh... me piasi l'inquadratura, con i tizi sul de drio che varda :D

Link al commento
Condividi su altri siti

spettacolo le foto de av :D

adesso tocca a mi.. el primo giorno anche mi iero fora a far foto.. mentre la sera go ricevudo el pass e me son dado de far..

el giorno dopo invece son rivado tardi e go fato dala postazion dela foto de giuli le foto..

in quasi tute go usado el tele.. x comodità.. però se se gavesi podudo spostarse liberamente magari el 10-22 lo gavesi usado anche mi :D

tante foto xe stade fate con el flash e tante no.. in generale le notturne le go scatade in manuale 1/200 f4 iso800 :D

ecco i trick de riscaldamento pomeridiani

MG_7167_copy.jpg

MG_7191_copy.jpg

dopo sto qua el xe cascado e se ga roto tuto :D però nela foto par de no :D

MG_7214_copy.jpg

ed eco... backflip!

MG_7261_copy.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

sai roba i salti !!! :D :D :D :D e sai roba el controluce al tramonto.. spetacolare!!! figone le noturne... specie l'ultima ! iera cmq una bona iluminazion me par de sera....

certo che se gave(simo) avu una 1d3 con la sua raffica de raw saria sta la fine delle cf e del harddisk :D :D :D cmq la 20d se ga comporta ala grande e son sai sai contento ! tutti scatti in raw in velocita.. sai roba :D

PS: ga merita sicuramente star soto el sol sia per le foto sia per el spritz con l'aperol che me son bevu dopo :petesoni: :petesoni: :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×