Vai al contenuto

Flash per fotocamera digitale: quesito tecnico


Messaggi raccomandati

Vorrei sapere......hem

volessi saver se qualchedun sa' se un flash Canon speedlite 420ez, comprado per utilizzar con la mia vecia Canon eos 600, pol andar ben anche su una eos digitale tipo eos 300d opur eos 20d.

Pol gaver problemi de sincro?? o altro?

opur no se pol proprio doprarlo con le digitali?

Mi go prova' ma me par che no funzia proprio ben.

Grazie

Scuseme se magari go sbaglia de postar qua 'sta domanda........ :caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

l'ez no ga come l'ex l'ETTL (ovvero quel che misura l'esposizion e la distanza del soggetto) quindi xe come un qualsiasi flash universale per analogica..

mi go montado sula mia 20d un flash metz d'epoca :D e ga fato falisca (ma dovessi funzionar) però dopo 2 setimane la macchina no funzionava più e la go mandada in garanzia :D ma no savessi dirte se xe per questo..

xke in tanti parla che xe una remota possibilità che i flash veci per analogiche i pol dar problemi sulle digitali e che bisognassi cior un filtro.. ma no go mai studiado tropo l'argomento in quanto go un 430ex :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×