Vai al contenuto

Racconto di NY


dolby

Messaggi raccomandati

come promesso ora che sn tornato dal mio viaggio e ho avuto un po' di tempo per sistemare alcune foto vi posto un paio di scatti che ho fatto tra New York e Washinton.

Iniziamo da NY la statua della libertà:

a colori...

DSC_010.jpg

e in bianco nero...

DSC_011.jpg

lo sguardo di un bambino verso la civiltà....

DSC_016.jpg

La mia interpretazione di due delle più famose strade di ny.

DSC_020.jpg

DSC_019.jpg

Un attimo per partire ma una vita per restare...

DSC_024.jpg

scorcio da central park

DSC_029.jpg

dal cielo dell'empire:

DSC_033.jpg

DSC_039.jpg

Brookling bridge:

DSC_054.jpg

DSC_052.jpg

Grand central station:

DSC_071.jpg

L'uomo che sorregge il mondo.

DSC_086.jpg

Yankee stadium:

DSC_100.jpg

DSC_119.jpg

DSC_122.jpg

DSC_125.jpg

Washington monument

DSC_141.jpg

DSC_143.jpg

Campidoglio

DSC_164.jpg

DSC_167.jpg

non so cosa che iera ma me ispirava foto

DSC_182.jpg

The White House:

DSC_188.jpg

DSC_192.jpg

Cimitero di Arlington

DSC_222.jpg

il cambio della guardia

DSC_201.jpg

DSC_210.jpg

DSC_203.jpg

DSC_215.jpg

Come sempre gradiria commenti sulle foto e cosa ve ne par.

de bele foto ghe ne go una kilada... qua go postado poche... se volè vederghene altre andè sul mio sito:

www.d0lby.eu

per veder sta galleria ze necessario esser registradi.

ciao

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

ohhhhhh la :D

la foto dela statua dela liberta, in BN secondo mi xe tropo contrastada... me par come che ghe sia una parte brusada e dele parti tropo scure .... pero la composizion me piasi :D

tra i due cartei me piasi quel de Broadway piu che quel de Wall St...

bellissima la foto del picio che varda oltre la rede... !

quele dela metropolitana e dela grand central station me piasi in asoluto piu de tutto, per l'efeto mosso e inquadrature.. veramente sai fighe ! :D :D :D complimenti!

el ponte de brooklin le me par sotoesposte e confuse.... :( mentre xe sai bela l'uomo che soreg el mondo!

dele foto del Yankee stadium me piasi l'ultima, ga un taio particolare e l'ocio casca ben sui tipo in primo pian sfocado che varda i zogadori.. bel ! :D

le altre foto dela casa bianca me par piu 'turistiche' .. ma no penso iera posibile far diversamente :D

andaro veder la gallery ah :D

grande ! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

grazie per tutti i vostri commenti, me aspettavo qualche commento più mirato sulle foto del cambio della gurardia al cimitero de Arlington che secondo mi xe sai bele...

speterò ancora qualche altro parer prima de tirar conclusions.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

uhm sul cambio dela guardia... i miei personali comenti xe:

la prima, in BN, ga tropa importanza el fucil che xe 'taiado' .. se intravedi un guanto.. o se ciapa tuta la man o no se ciapa niente, cosi come el fucil.... forsi rifazendo l'inquadratura taiando la parte alta (che rivi giusto sora el capel) e tajando la parte destra (come che el fucil fazi da cornice) forsi podesi eser + bela..

la seconda, se te metevi a fogo sul secondo militar (o forsi anche sul terzo) te gavesi da piu forza alla foto, cosi risulta eser i fucili fora fogo e l'ocio se ferma sul primo sogeto.. forsi perdi de 'profondita'...

la terza, forsi un punto de ripresa piu basso in modo da contrastar la divisa scura verso el ciel saria sta mejo... cosi se confondi troppo alberi/divisa... xe anche quela sporcizia in alto a dx che disturba... x mi questa xe la meno bela...pero qua forsi, sempre con un punto de ripresa basso, ghe stava benon una silhouette :D

la quarta .. hem.. no te pol tajar cosi la piera con le scritte :D xe un pungo nel ocio... peca' xche l'idea xe bela anche se forsi za vista molte volte...

la foto del cimitero de arligton coi alberi e el ciel xe un poco piatta, forsi anche xche te la ga scatada a un ora infelice con poche /niente ombre....

deso vado veder la gallery che prima no son riva' :D

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×