Vai al contenuto

prima e dopo photoshop


Messaggi raccomandati

i lavori xe sai ben fatti, del resto penso che in questo genere de fotografia no xe pensabile non ricorer al ritocco, nianche se te trucchi una modella perfettamente..... almeno che el scopo no sia un ritratto ambienta tipo reportage...

bel veder el prima e dopo ps in una stesa schermata ! bel link! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

non per deluderve, ma i ritocchi xè de professionisti fotografi, xè foto za viste in giro :p decisamente certe star no permetteria che se vedi certe foto in giro :D

comunque xè sempre cocolo veder sti "prima e dopo", sia per el lavor de ps in sè, sia per veder quanto "uman" sia le cosidette star :)

PS per la Longoria: che figo che i ghe ga messo un po' de ciccia (sul brazo), de solito i la cava :p

Link al commento
Condividi su altri siti

si sti fotoritocchi no xe sai accentuai (quei che gaveva posta qualchedun tempo fa i stravolgeva completamente le immagini reali cavando ciccia dappertutto, rughe e ogni tipo de imperfezion, qua go nota che inveze in certe i ga solo che illumina de più le foto ed in altre i ga tira via solo picie imperfezioni...)

però la mia domanda xe... ma la bravura del fotografo non dovesi esser nel far le foto za belle de suo usando la luce naturale e i chiaroscuri naturali? e soprattutto savendo far risaltar i pregi e cercando de nasconder i difetti ma senza tirarli via?

anche perchè per esempio nel caso de alcune foto, tipo Naomi Watts non sembra neanche più ela... i ghe ga perfin tira via tutte le lentiggini che secondo mi inveze xe sai attraenti e non se pol considerarli difetti...

cioè capiso che nei giornai le devi esser perfette ma go nota che xe una roba che se fa sempre il fotoritocco e mi penso inveze che in alcuni casi saria bel veder la bravura del fotografo nel far la foto, non nel far el fotoritocco ...

Link al commento
Condividi su altri siti

però la mia domanda xe... ma la bravura del fotografo non dovesi esser nel far le foto za belle de suo usando la luce naturale e i chiaroscuri naturali? e soprattutto savendo far risaltar i pregi e cercando de nasconder i difetti ma senza tirarli via?

quoto e straquoto...

Link al commento
Condividi su altri siti

però la mia domanda xe... ma la bravura del fotografo non dovesi esser nel far le foto za belle de suo usando la luce naturale e i chiaroscuri naturali? e soprattutto savendo far risaltar i pregi e cercando de nasconder i difetti ma senza tirarli via?

teoricamente si, ma in sti casi xè diverso, le star, per qualche motivo che me resta oscuro, devi sembrar "diverse" dai comuni mortali, in qualche modo bisogna giustificar pur la loro fama e la loro ricchezza....

anche perchè per esempio nel caso de alcune foto, tipo Naomi Watts non sembra neanche più ela... i ghe ga perfin tira via tutte le lentiggini che secondo mi inveze xe sai attraenti e non se pol considerarli difetti...

se te senti Fabietto!!!!! :baston::caregaintesta: no se pol confonder Cate Blanchett con Naomi Watts! :D:p

Link al commento
Condividi su altri siti

beh.. ma le luci, esposizion e altro no cava via tutti i difeti! no se riva..

vedendo le foto in originale.. me par che i le gabbi utilizzade al meio.. i le ga accentuade con photoshop per evidenziarle de più e probs iera impossibile farlo sul momento :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Aprofito de questa discusion za verta senza la pretesa de saver usar ps in quel modo :D

pero', come go dito nela discusion sula nostra breve vacanze nei Tauri.. me son trova davanti a una foto che me sembrava piattissima e con colori veramente bruti ...

eco la foto originale:

20070802mallnitz0037orivf4.jpg

seguindo le istruzioni de un libro che stago legendo, go deciso de provar a usar el loro workflow che sugerisi de efetuar alcune regolazioni (crop, contrasto generale, bilanciamento bianco) za in camera raw. Per quanto riguarda el contrasto, aplicandolo ben lori disi che se riva darghe piu profondita ala foto. La tecnica che go usado (come sugerido) consisti nel verzer el file in camera raw, regolar el WB e quindi desaturar tutto.

Una volta desaturada la foto, se va nela regolazion dele curve zercando de gaver el massimo possibile in termini de separazion dei livei de grigio. In efeti (almeno x mi) xe piu facile veder questa separazion in una foto BN che in una a colori.

Una volta sistemade le curve come se vol, se tira via la desaturazion e dopo se pol regolare i colori generali, saturazion, luminosita, & co.

Questo xe el risultato finale:

20070802_Mallnitz_0037_test.jpg

gave' sugerimenti, critiche al metodo sugerido ? use diversamente voi ? ogni comento/critica xe super aprezado :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi fazo robe totalmente diverse a seconda dela foto, trovo un opco assurdo gaver un workflow senza considerar le esigenze del scatto.

El risoltato me convinzi in profondità, ma no tropo nei colori. El "piattume" del b/n se ga trasferido in un piattume verdognolo.

No so se me spiego, ma saria de far diverse varianti su diversi livei, e sfumarli a seconda de come fa comodo.

Link al commento
Condividi su altri siti

sisis, el workflow no xe che te disi cosa far per ogni foto, semplicemente da dei sugerimenti che dopo te devi eser ti a valutar se sia necesari o meno, foto x foto :D

la dominante verde xe voluda nel senso che quela sera a quel ora iera tuto cosi, cmq grasie del consiglio e provero a farla meno verde :D :D vedemo cosa vien fora :D

Link al commento
Condividi su altri siti

av senti vedemo de far una roba collettiva, posta in qualche modo el raw della tua foto e ognidun de noi tira fora una sua vesion. vedemo cosa xe in grado la nostra mente de far ecc. senza dir per mi te dovevi far cussì,co la, ecc.. ognidun fa la sua e poi se confronta.

cosa disè? podesimo far una roba cussì ogni settimana tanto per confrontarse le idee. anche mi stago seguindo un corso de ps interattivo che ze fato benon secondo mi. saria una roba curiosa per ciapar zata tutti assieme.

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Bela idea D0lby !!!!

apena recupero el raw ve lo passo, solo che no poso uppar 8mb de file su sds ... come femo? via mail?

usa imageshark o qualcosa de simile. te permetti de carigar file grossi, altrimetnti cariga sul tuo sito e poi te ne passi el link.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×