Vai al contenuto

el mar in salita


Messaggi raccomandati

Semo tuti d'accordo che el mar in salita... no va!!! :aaaaaatttillla:

Ben , mi no so come che tegno la macchina, me par sempre de fotografar dritto, po vardo la foto e la vedo storta, roba che nassi.

Se sto mar xe propio balordo, ciapo un correttor ( mi go un semplice photoimpact6 e drizzo). e me toca anca ritaiar dopo. ben, stasera iero a Barcola, fazo una foto, la drizzo... istesso la me piaseva de più storta!!!

ve le fazzo veder, no xe el mar, la foto storta ga una diagonal che dà una profondità che la foto dritta no ga: cossa ve par?

2003538004177495618_rs.jpg

2003543614727857861_rs.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

ciao baba, secondo mi e secondo tanti se una foto ga de esser storta allora femola storta ma non un poco inclinada...

nn so se te go fato capir. se te vol darghe + pdc, ecc allora tantoval storzila ancora de + e nisun te dirà niente (se pensa) perchè pol esser un tuo "gesto artistico" se te la storzi un poco per sbaio (roba che ghe capita a tutti) e nn iera quel che effettivamente ti ti volevi xe meo farla drita.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Son d'acordisimo con D0lby ! i orizonti storti pol andar ben se te zerchi de darghe un aspeto forsi piu 'grafico' che realistico ala foto... pero bisogna acentuar e 'osar' de piu magari zercando altri elementi che posi darghe piu forza ala foto... una barca che va in salita no sara realistica ma magari una baracca, una costruzion sula spiaggia, una conchiglia o altro.. chissa.. pol vegnir bel ! :D dopo pero' secondo mi bisogna anche sistemarla a livel de colori e renderla poco realistica, magari saturando ben o usando colori forti e contrasti...

almeno questa xe la mia idea :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×