Vai al contenuto

Nuovi Portfolio online


dolby

Messaggi raccomandati

Appena caricati online due nuovi portfoli intitolati:

- Baseball Match

- Change of the Guard

Tutti da vedere e da commentare naturalmente sul mio sito: www.d0lby.eu

So che si dovrebbero vedere tutte el foto simultaneamente ma farlo online non è proprio "facile" accontentatevi dello slideshow.

Aspetto le vostre impressioni.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci :D

alora, el portfolio dela partida de baseball me piasi sai, come colori inquadrature e espresioni. Forsi xe alcuni sogeti simili che se ripeti che andasi eliminadi.. sai bela la composizion de 3 strisce con la sequenza !! bela idea !! Unico 'neo' secondo mi xe quela foto verticale... xe l'unica de tuto el portfolio, IMHO o te ghe ne meti altre o te la cavi, ma cusi xe un pugno in un ocio :D

el portfolio del cambio dela guardia me piasi anche sai, ga un numero giusto de foto e una sequenza che me piasi e anche le foto xe bele anche se certe come te gavevo dito me piasi de meno ma xe un mio parer :D Unica roba che personalmenet proprio me urta xe misiar BN e color. O te fa un portfolio a colori o te lo fa in BN... tuti due insieme xe un misiot che 'interrompi' la storia che te volevi racontar...

ciauuu :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci :D

alora, el portfolio dela partida de baseball me piasi sai, come colori inquadrature e espresioni. Forsi xe alcuni sogeti simili che se ripeti che andasi eliminadi.. sai bela la composizion de 3 strisce con la sequenza !! bela idea !! Unico 'neo' secondo mi xe quela foto verticale... xe l'unica de tuto el portfolio, IMHO o te ghe ne meti altre o te la cavi, ma cusi xe un pugno in un ocio :D

el portfolio del cambio dela guardia me piasi anche sai, ga un numero giusto de foto e una sequenza che me piasi e anche le foto xe bele anche se certe come te gavevo dito me piasi de meno ma xe un mio parer :D Unica roba che personalmenet proprio me urta xe misiar BN e color. O te fa un portfolio a colori o te lo fa in BN... tuti due insieme xe un misiot che 'interrompi' la storia che te volevi racontar...

ciauuu :D

sul fatto della foto vertical posso darte ragion e forsi la caverò ma per el momento la laso ancora finchè nn sento ancora qualche altro parere.

sull'altro quel del cambio della guardia go voludo apposta far un portfolio misto colori e b/n. se te guardi xe alternade le foto e nn in ordine casuale, sempre una a colori seguida da una b/n poi colori e così via...

me piaseva l'idea de raccontar sta roba con belle immagini alcune più incisive delle altre fazendo una roba ibrida. secondo mi nn devi esserghe el limite mentale o b/n o colori ricordite che lavoremo in un mondo digitale dove per cambiar le robe se sta un attimo.

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

si si go nota che le xe alternade e so che xe intenzionale el fato de misiar le due robe... xe che secondo mi bn e color xe due robe ben diverse e meterle insieme perdi valor e forza entrambe. Xe come bever un bicier de teran e dopo subito un de malvasia e dopo de novo teran :D mi no me piasi ma xe chi lo fa :D :D

forsi la mia xe una idea sbagliada dovuda ala 'abitudine' de veder mostre/gallery o tuto color o tuto bn, o al max due sezioni, ma misiade mai.... forsi xe dificile trovar l'acostamento e la continuita tra le due.. pero' ben venga ste robe cusi almeno se alena la fantasia ! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

per mi te confondi *portfolio* con *set* .. un portfolio che mi sapi xe una serie de foto (anche a tema) fate in tuta una carriera, no el risultato de una sola uscita.

cmq come qualità me convinzi sai de più quel del baseball, trovo l'altro piutosto monotono e "sempre de quel" Anche se no li poso considerar dei portfolio..

Link al commento
Condividi su altri siti

per mi te confondi *portfolio* con *set* .. un portfolio che mi sapi xe una serie de foto (anche a tema) fate in tuta una carriera, no el risultato de una sola uscita.

cmq come qualità me convinzi sai de più quel del baseball, trovo l'altro piutosto monotono e "sempre de quel" Anche se no li poso considerar dei portfolio..

non xe del tutto corretto de quel che te disi come portfolio. el portfolio te lo pol far anche in un per de ore allora forsi saria + de ciamarlo reportage ma resta comunque un portfolio a tutti gli effetti.

Un reportage pol esser un portfolio ma un portfolio non pol esser un reportage.

questo xe quel che disi tra i più bravi lettori di portfolio in italia: http://www.abc-fotografia.com/abc/portfolio.htm

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

questi prima i disi praticamente che "tuto xe portfolio" e dopo i fa una descrizion, come te disi ti, de portfolio = reportage. No me convinzi nisuna dele do, a mi i me ga sempre parlado de portfolio come vetrina de sè (dele proprie abilità, se intendi).

Oviamente, dipendi da a chi che se ghe la mostra, ma come per la grafica in un portfolio no esisti che se meti i lavori solo per un cliente, presumo sia altretanto valido per un portfolio fotografico.

La varietà, e la capacità de dimostrarse a medio-lungo termine, no pol evidentemente eser dimostrade da un reportage, o set.

opinion personal, ma fin a un certo punto :D

Link al commento
Condividi su altri siti

dimenticavo. No go alba de chi che sia la persona, ma un bravo "lettor de portfolio" credo che possi eser solo un diretor del personal che assumi e valuta de continuo.

Descrito da un "docente", onestamente me convinzi sai de meno.

Link al commento
Condividi su altri siti

a parte el fato che le foto de d0lby xe bele sia che le se ciami portfolio o reportage....

son d'acordo con arlon .. x mi el portfolio xe una raccolta de foto, fatta nel tempo in momenti diversi che dovesi far capir qualcosa de se, dele proprie capacita e che andasi anche periodicamente rivisto e agiorna perche', se spera, nel tempo uno dovesi migliorar e quindi vardar quel che un ga fato qualche mese/anno fa pol eser interesante per capir anche i propri sbagli o cambiamenti.

Una racolta de foto su un singolo tema (fato anche in piu uscite, che magari pol durar anche 6 mesi) mi lo considero reportage perche' el scopo xe descriver una determinata roba, che sia una guerra, un campionato de frisby, la vita dei pinguini o la racolta de l'uva...

quindi x mi portofolio = mostrar/descriver se stessi (quindi son mi el soggetto del lavor) ; reportage = documentar un qualcosa (el soggetto no son mi, mi son solo el 'mezzo' )

buh! me par de farme pare inutili ma cmq penso sia cocolo parlarghene.... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ecome anche se in ritardo..

alora.. preferisso el cambio dela guardia.. più bei i ritratti secondo mi che la partida..

la partida xe sai dispersiva.. le più belle xe le tre striscie (anche se stacca sai dale altre) e gli sfuocati dei spetatori!

nel cambio della guardi me piasi apunto i ritrati e i b/n.. molto bela quela diagonale.. molto particolare e ben riuscida!

Link al commento
Condividi su altri siti

portfolio personale xe i tuoi migliori lavori..

portfolii a tema contien foto su un tema che appunto pol esser fate durante una partida..

reportage xe documentar qualcossa..

a volte reportage e portfolio pol coincider (ad es. la partida)

se mi fazo un reportage de 300 foto dela barcolana no pol esser un portfolio.. ma se metto le mie 10migliori allora pol esserlo (secondo mi)

nel portfolio basta che le sia ligade tute da qualcossa..

set e portfolio penso che sia sinonimi..

Link al commento
Condividi su altri siti

portfolio personale xe i tuoi migliori lavori..

portfolii a tema contien foto su un tema che appunto pol esser fate durante una partida..

reportage xe documentar qualcossa..

a volte reportage e portfolio pol coincider (ad es. la partida)

se mi fazo un reportage de 300 foto dela barcolana no pol esser un portfolio.. ma se metto le mie 10migliori allora pol esserlo (secondo mi)

nel portfolio basta che le sia ligade tute da qualcossa..

set e portfolio penso che sia sinonimi..

oh bravo piero che ga fato un poca de chiarezza!

grazie per el commento!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×