Vai al contenuto

L'Expo a Saragozza


Messaggi raccomandati

Incredibile delusione di chi, come me, polpetta, assist4, Jazz, iaga e CaS, iera in piazza (ma penso anche quei a casa sia rimasti gobbi).

Cossa dir...ga prevalso el fatto che Saragozza gaveva za le infrastrutture e el sito za pronto per far tutto...no ga bastado far la presentazion migliore, l'esser stadi onesti (e no fanfaroni come i spagnoli che ne ga smerdà in lungo e in largo) e gaverse fatto el cul per 2 anni a livello diplomatico.

Un ringraziamento va a chi ga credudo in questo progetto, nonostante el risultato finale...speremo adesso che non se se fermi a questa sconfitta, pianzendose addosso: Trieste ga dimostrado de esser unida sotto un'unica bandiera in questa occasion, spero solo che questa mentalità rimanga tale anche per el futuro, senza dover tornar al nefasto concetto del "no se pol".

Bye

Link al commento
Condividi su altri siti

Incredibile delusione di chi, come me, polpetta, assist4, Jazz, iaga e CaS, iera in piazza (ma penso anche quei a casa sia rimasti gobbi).

A parte che in piazza son rivada a starghe forse 5 minuti.. ma cmq tanto delusa non son stada. Non se pol pensar de farghela quando a Roma nisun sa che Trieste iera la candidada all'expo2008.. digo Roma perchè xè la capitale.. ma in tutto el resto dell'Italia xè uguale.

Mi penso poi.. che i lavori che ga dito che vegnerà cmq fatti all'interno del porto vecio non vegnerà fatti, oppur, stranamente, i vegnerà iniziadi e lasadi a metà.

Ma speremo ben.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

iaga ga toccado un nervo scoperto: chi in Italia saveva de Trieste candidada all'Expo? No go sentido un telegiornale parlar de sta roba stasera...ma allora contava per l'Italia o contava solo per Trieste l'Expo?

Penso sia ormai inutile recriminar, gavemo comunque dà l'immagine de una città coesa come non mai verso sto obiettivo che, ahinoi, ne xe scampado de man.

Xe un buon viatico per el futuro perlomeno :)

bye

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi digo solo che questa podeva esser oviamente una oportunita'....

ma se la pila iera per far questo,

vol dir che la xe anche per altro....

anche senza de l'Expo....

se no i farà niente, e i puntava, sperando, solo su questo,

no sarà altro che confermada la miopia della classe politica....

spero vivamente che i gabi pensado seriamente alla sconfitta,

e che i gabi pensado come rilanciar la città....

ripeto, oviamente xe un'oportunita' persa...

ma no xe solo l'expo a sto mondo

e xe tante robe de far, anche senza l'expo.

Link al commento
Condividi su altri siti

...chi in Italia saveva de Trieste candidada all'Expo? No go sentido un telegiornale parlar de sta roba stasera...ma allora contava per l'Italia o contava solo per Trieste l'Expo? ...

Penso che questo sia stato uno dei motivi,se non il principale,della nostra esclusione.

Oltre Trieste ed i triestini dovevano essere anche gli italiani a volere l'Expo 2008 a Trieste,forse Trieste si è fatta pubblicità nel mondo ma non in Italia. :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

oh... STarlite se ga ripreso dala bala :petesoni:

cmq adeso vedemo cosa realmente i xe boni de far... l'idea de far TS cita' dela cultura, insieme a una cita' austriaca me par sai interesante.

L'acquario de Paoletti me spaventa un poco :D ma cmq basta che qualcosa i fazi dei... :p

W l'A e po bon :D

Link al commento
Condividi su altri siti

oh... STarlite se ga ripreso dala bala  :petesoni:

[OT] :whistle: Te son sicuro? Ara a che ora che go postado :bevandela:

Quando partimo per Wien? :rolleyes: [/OT]

forse Trieste si è fatta pubblicità nel mondo ma non in Italia.

Xe un tema che i ga tocado anche nela direta de ieri de RaiTre...

Non so se sia piu' che non se ga fato pubblicità o no i ghe ga fato publicità in Italia...

:confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

Infatti...mi zercavo su televideo la notizia co son rivada a casa e no savevo ancora niente...metto 103 e no iera scritto niente...neanche nell'ultima fila in basso...niente!

Mah...me fa pensar ste robe...

Bon,ok...non se pol far confronto...ma se iera Napoli...sa che casin che veniva fora?!

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon,ok...non se pol far confronto...ma se iera Napoli...sa che casin che veniva fora?!

Con la mafia che xe la i gavesi ciapado l'Expo :rotfl:

Comunque... se vedi che nonostante sto anno in particolare ne la gabi menada particolarmente, Trieste continua a no esser considerada in Italia....

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Abbiamo perso l'expo ? Non sarà mica che certi signori hanno remato contro come questi...

adt ovvero nemici dello sviluppo...

A grandi linee anche in Spagna gli ambientalisti se ga comportado nella stessa maniera....

E comunque credo che le cause della mancata assegnazione dell'Expo 2008 a Trieste xe da ricercar altrove, non principalmente a ste esternazioni (perchè allora in caso contrario gavessi vinto Salonicco visto che là i ambientalisti no ga fato casin

:rolleyes:)

Bye

Link al commento
Condividi su altri siti

Non penso proprio che Trieste gabi perso per via de campagne fatte contro la città,

oo per via dei ambientalisti... se i ambientalisti gavesi tuto sto potere vivevisimo in un mondo molto più pulito....

Trieste ga perso perchè ste gare xe quel che le xe...

No metemose a zercar comploti.

Savemo che in ste robe no vinzi chi merita o chi xe piu' bravo....

anche qua conta la politica internazionale alla fine, interessi economici, varie ed eventuali...

:memele: xe dapertuto in ste robe, anche a Trieste...

O|:wacko::angry::unsure::rolleyes:

Per questo anche non me dispiasi e no me cambia la vita....

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme, Expo a parte, me toca rider...

go visto 'desso el timbro che ghe gavè zontà a

l'omo qua de sora...-utente con 2 avvertimenti su 3-

me par come quei che no' paga la luce e che i ghe taca i

avisi fora dela porta

...ciò, senza pietà propio!

Link al commento
Condividi su altri siti

:offtopic:

Semo off-topic, ma visto che te solevi la question spiego anche per i altri:

L'omo ga fato le sue, no xe che'l xe contravenudo al "regolamento del forum" quanto alle piu' basilari "regole" de convivenza civile, bon senso *ed educazion*...

El se ga meso sul giro d'aria con le sue stese man, nonostante i richiami ed inviti alla moderazion che ga beatamente ignorado, e me par giusto che se sapi...

Fine :offtopic:

Link al commento
Condividi su altri siti

(OT)

Tranquillo, no semo affatto nervosi, con nadal alle porte poi semo tutti più boni :D

Starlite ga scrito una roba molto ciara: xe un regolamento (spero che tutti lo gabi letto al momento dell'iscrizion e/o al momento de postar), xe de rispettar alcune piccole regole de netiquette che, più in general, podemo riassumerle come "regole per discuter in maniera pacata e cortese tutti assieme".

Questo regolamento, che val in tutti i forum decenti con un minimo de moderazion, non credo sia de difficile lettura per gli utenti: xe altresì chiaro che, se uno sbaia in maniera palese, vien "avvertido" che certi comportamenti non va tenudi in una discussion.

Non me sembra che questo modo de far, che oltretutto xe alla base de una sana convivenza all'interno del Web e non solo de sto forum, pol esser considerado "senza pietà", anche perchè se un utente sbaia non vien miga cazado fora subito ma ga tempo per rifletter e redimerse :D

:bye:

(FINE OT)

Link al commento
Condividi su altri siti

Incredibile delusione di chi, come me, polpetta, assist4, Jazz, iaga e CaS, iera in piazza (ma penso anche quei a casa sia rimasti gobbi).

A parte che in piazza son rivada a starghe forse 5 minuti.. ma cmq tanto delusa non son stada. Non se pol pensar de farghela quando a Roma nisun sa che Trieste iera la candidada all'expo2008.. digo Roma perchè xè la capitale.. ma in tutto el resto dell'Italia xè uguale.

Mi penso poi.. che i lavori che ga dito che vegnerà cmq fatti all'interno del porto vecio non vegnerà fatti, oppur, stranamente, i vegnerà iniziadi e lasadi a metà.

Ma speremo ben.

Iaga, la penso come ti, mi chattando con muli e mule de altre città, nissun gaveva mai sentì parlar dell' EXPO. Nemmeno i saveva cosa xè. E nemmeno in television i gaveva acenado qualcosa..e si che iera pur el nostro ministro dei esteri là...mah.. Mi son pessimista..

:ehno::ehno::huh::mellow:

Link al commento
Condividi su altri siti

Trieste ga perso principalmente perchè la Spagna xe un Paese più credibile dell'Italia.

cmq xe vero ke per i tg nazionali nn ga mai accenado l'expo e me sorgi spontanea una domanda: se invede de Trieste fossi stada Bologna o Genova o Bari l'attenzion saria stada diversa?

cmq tutto sommado son anke contenta perchè cussì i fa le robe con più calma e forsi i studia de più la riconversion del porto.

a proposrito el porto xe za passado al comun o xe sempre sotto el porto? xkè se xe ancora sotto i portuali i pol far tuti i progeti ke i vol ma nn i poderà realizarli.

el progeto de Boteri ieri sai cocolo anke perchè tegniva conto dele esigenze lavorative de quele atività ke xe ancora là.

Link al commento
Condividi su altri siti

go do amici, fradei, che xe spagnoi, e proprio ieri sera, fra una bira e l'altra, un dei do me ga dito che Ts gaveva perso la expo2008 e che la spagna la gaveva vinto. Mi de go domanda come mai che el saveva e el me ga risposto che le news spagnole gaveva riporta sta notizia. Alora de go domanda se i gaveva dito che l'Italia gaveva perso e el mato me ga risposto "No, no, proprio Trieste xe stada menzionada". Alora xe vero come che xe sta za dito in sto topic che Ts se ga fato nome al'estero ma non in Italia. Mah, mi non capiso sta situazion.....

saludi, e feliz natividad

Dave

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Ospite_whitesnakeOspite_

Ciao a tutti

Vi leggo sempre, ma visto che lo faccio dal posto di lavoro, non trovo mai nessuno in chat (orario ufficio-pranzo) e non trovo il tempo di scrivere qualcosa......ma per l'Expo'.......

Anche in Spagna, un po' come in Italia, oltre i confini aragonesi, rari sono i cittadini spagnoli che sapevano qualcosa di questo evento. Ricordo che Saragoza sono 5 anni che lavora per portarsi a casa questa manifestazione e di soldi ne ha spesi il doppio! Poi , i governi , tutti i partiti e tutti i politici da Aznar a Zapatero, hanno sempre lavorato assieme per questo scopo, non come da noi, che solo negli ultimi 10 giorni si e' visto e sentito qualcosa di "decente" venir fuori dalle bocche di questi sfaticati! Senza contare che il tema trattato da Saragoza e' attualmente piu' "interessante" a livello mondiale che quello difficile trattato da noi. La stampa "mondiale" dava il giorno prima cioe' il 15, Saragoza 50%, Trieste 40%, Tessalonico 8%.............non siamo andati poi cosi' lontano dalle previsioni.

Saluti.......torno a lavorare

White

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×