Vai al contenuto

Contro un bus, in triplo col motorino


Messaggi raccomandati

prima de criticar, va a legger quel che go scritto nell'altra discussion, quanto son dispiasuda, soprattutto per chi resta... ma fino a prova contraria, xè stado dito che el se ga s'ciocà da solo... e fino a prova contraria... purtroppo (e ripeto, purtroppo) i moto per s'ciocarse ghe vol veramente poco, te ga de star el doppio attento, soprattutto se la strada xè scivolosa :( ribadiso quel che go scrito za... in entrambi i casi (anche se in questo me par molto, molto più grave), non sembra esserghe colpa de un terzo, che sia per disattenzion, che sia per sufficenza, che sia per velocità... xè uno spreco de vite umane che se podessi evitar col buonsenso. Se te me disi che quel che xè vegnù fora sull'altro incidente no xè vero e che el povero mulo (che go za scrito che me dispiasi, quindi no meterme in bocca parole che no go dito) ga avudo un incidente per un caso... allora ritiro tutto... ma da quel che i ga dito non sembra prorpio.

PS go due amici che ga avudo bruti incidenti, un frontale sul bivio h e uno in moto a Barcola... uno xè vegnudo fora be, dopo mesi de recupero, l'altro xè condannà in un letto.. entrambi per colpa loro, son stada malissimo per lori, ma quando i se ga "ripreso", no go avudo problemi a dirghe che i doveva star più attenti... tanti la scampa con la velocità e la birra de troppo, altri no...

e sa cosa te digo ancora? Coma ZA dito, son ancora più dispiasuda per chi che resta, perchè lori, oltre alla disperazion per la perdita, poi vegnerà fora la rabbia per el modo in cui xè stada :(

spero de esserme chiarida, scusime, ma sento ogni giorno decine e decine de sinistri, la maggiorparte evitabilissimi, e me fa tanto rabiar sentir giovani ghe perdi la vita in sta maniera :(

Link al commento
Condividi su altri siti

:angry: che sia stada una bravada, no ghe piovi!

testimoni ga' aferma' che in piaza garibaldi i fazeva anca i mone in 4 sul scooter.....

dopo de che, un xè smonta' e i xè partidi come missili zo per via carducci...

e sempre testimoni ga' dito che i xè passai col rosso in piena!

(riferiso quel che go' senti stamatina sul logo del incidente...son riva' la che iera ancora el 118 che soccorreva la mula...)

Comunque sul canton sora la BNL xè una telecamera colegada con la sala operativa dei municipali, quindi, se pol saver tuto con dovizia dei particolari.

Si, anche mi , a caldo, posso dir che i se la gà zercada, ma dopo, a bocce ferme, in fin dei conti, me dispiasi, che dei muli cussi' giovini, perdi la vita in 'sta maniera.....

No xè dito che devi per forza eser delinquenti e imbriagoni! Magari iera la prima volta che i beveva...(va ti a saver)

Quante caxxade gavemo fato noi.....e per fortuna ne xè andà ben???

Link al commento
Condividi su altri siti

@av: Visto che non lo go specificado e dato che bisogna sempre specificar tutto per non esser interpretadi mal, posso dir chiaramente che me dispiasi per tutti i parenti che xe rimasti a pianzer chi xe morto e ga perso el suo affetto, lori no se ga meritado questo.....però dai, non se pol giustificar l'incoscenza e l'irresponsabilità.

Non me xe mai capitada una esperienza simile e spero de non provarla mai, ma se venisi a saver che una persona cara a mi se copasi in una maniera simile saria un misto de dolor e rabbia.

Siccome da quel che posso intuir la mia opinion xe abbastanza dura per qualchedun, eviterò de scriver altro, anche perchè non servi star a scriver su un'opinione mia già espressa e non xe mia intenzion generar asti o rancori ancor più elevati.

Modificato da assist4
Link al commento
Condividi su altri siti

quoto tinuviel!

Ovviamente dispiace che una vita si spenga così...dispiace per i parenti e amici che soffriranno per molto tempo...ma se la sono veramente cercata! In 3 su uno scooter e sono passati col rosso...mi spiace, ma sono stati degli irresponsabili.. :(

certo che queste xe robe che pol suceder a 15 anni.. non a 30 cavoli.. :(

E quoto anche questo...

Modificato da _titti_
Link al commento
Condividi su altri siti

Non me xe mai capitada una esperienza simile e spero de non provarla mai, ma se venisi a saver che una persona cara a mi se copasi in una maniera simile saria un misto de dolor e rabbia.

quel che disevo mi prima, visto che, purtroppo, lo go za provado (e non una sola volta, purtroppo :( )

@assist: prima gavevo capido un po' diversamente la tua opinion... mentre penso che la sia praticamente uguale a quasi tutti, dispiasi soprattutto per chi resta :( ma fa rabiar veder morir persone in questa maniera ...

Link al commento
Condividi su altri siti

@assist: prima gavevo capido un po' diversamente la tua opinion... mentre penso che la sia praticamente uguale a quasi tutti, dispiasi soprattutto per chi resta :( ma fa rabiar veder morir persone in questa maniera ...

Probabilmente sarà stada una mia mancanza d'espression in quanto non gavevo specificado tutto, chiedo venia.

Link al commento
Condividi su altri siti

a me dispiace per lo spreco della vita in se....e per chi resta....

certo non piangerò per quel ragazzo,ma posso immaginare quando hanno suonato alla porta dei suoi genitori....mah,sarà che le mamme e i papà i fratelli e le sorelle mi fanno tanta tenerezza sempre in questi casi. anche se il figlio è il peggiore del mondo( e non mi riferisco a questo caso ma in generale) i genitori lo vedono come piccolo e indifeso. per questo ho scritto istintivamente mi dispiace.

Link al commento
Condividi su altri siti

xe triste si... come disi qualcun per fortuna che alcune bravade fatte da noi xe ndade finir ben ...

me ricordo ancora una mula che xe morta (in coma sotto i miei oci... e la conosevo anche de vista :( ) sbattendo la testa per un tragico incidente... la iera senza casco ed in doppio sul cinquantin (el mulo che la portava e che gaveva inveze el casco iera disperado :( )

però quante volte anche mi son nda in doppio senza casco per non farme la via commerciale a pie... se me fossi successo anche la qualcun gavesi dito se la xe zercada :S

Link al commento
Condividi su altri siti

el mulo che xè morto se ciamava Massimiliano Matkovic, 30 anni

la mula ga 32, mentre el terzo ferito 43...

altro no i ga dito...

comunque dispiasi, anche se, purtroppo, in ste situazioni ghe va sempre de mezzo chi che no c'entra, in sto caso l'autista del bus...

Link al commento
Condividi su altri siti

come ga za dito in tanti, me dispiasi per i parenti e gli amici.. xè quei che alla fine ghe rimetti..

Me dispiasi anche per l'autista del bus, che nol devi gaver comincià ben la giornata..

Quel che no rivo a capir xè come te pol, a 43 anni, far ancora stronzade simili? Magari con una moglie e dei fioi.. No capiso e penso che no capirò mai..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

e quel che fa più mal xe veder el "piccolo" oggi e veder la foto del mulo che non xe più, assieme alla moglie e ai due fioi pici...adesso non i gaverà più el papà...me dispiasi tanto.

la moglie ga dito che el doveva esser a casa alle 23...invece intorno alle 5 xe nato quel che xe nato,e non la sa cosa xe successo nel frattempo... :ehno:

Modificato da davidin
Link al commento
Condividi su altri siti

Probabilmente i coreva ma anche se i andava a 50km/h l'impatto xe forte e po no xe scontado che la colpa sia de lori, no saria la prima volta che un autobus no rispetta i rossi e le precedenze.
Scusa Tuxav, ma questo che dici non è molto onesto. Allora facciamo un sondaggio su quanti automoblisti privati passano con il rosso? Quanti Taxi? Quante moto e scooter?

Per il fatto che magari una volta hai visto passare un autobus con il rosso ( e considerando che un giallo dura 2/3 secondi, e che un bus di 18Mt ha magari iniziato ad impegnare l'incrocio con il verde, che nel frattempo si è disposto al rosso) affossi un'intera categoria?

Sul fatto comunque che i 3 vespisti siano passati ad alta velocità non ci sono dubbi dalle testimonianze.

azzz.... :( ok i se la ga zercada, ma cmq me dispiasi ... certo che queste xe robe che pol suceder a 15 anni.. non a 30 cavoli.. :(

Però l'età anagrafica non corrisponde sempre con quella cerebrale. Ci sono 15enni più responsabili di certi 30enni e viceversa.
Comunque dispiasi, anche se, purtroppo, in ste situazioni ghe va sempre de mezzo chi che no c'entra, in sto caso l'autista del bus...
Anche se non hai colpa, non deve essere un'esperienza che ti lascia psicologicamente indenne... :(

e quel che fa più mal xe veder el "piccolo" oggi e veder la foto del mulo che non xe più, assieme alla moglie e ai due fioi pici...adesso non i gaverà più el papà...me dispiasi tanto.

la moglie ga dito che el doveva esser a casa alle 23...invece intorno alle 5 xe nato quel che xe nato,e non la sa cosa xe successo nel frattempo... :ehno:

E scusatemi tanto, ma un padre di 2 figli che si mette a fare queste cavolate è un irresponsabile totale! Spiace che sia morto dal lato umano, ma uno che ha famiglia e va in giro a prodursi in queste performance, lascia un po' basiti...
Link al commento
Condividi su altri siti

Per il fatto che magari una volta hai visto passare un autobus con il rosso ( e considerando che un giallo affossi un'intera categoria?

ma no, ovvio. Sbaglia tutti, xe tanti automobilisti che passa col rosso e xe anche autisti che passa col rosso ma no go dito che tutti i autisti passa col rosso! Ne che la colpa de sto incidente xe del autista.. gavevo solo dito de spetar prima de dar eventuali colpe solo da una parte o dal altra....

Sul fatto comunque che i 3 vespisti siano passati ad alta velocità non ci sono dubbi dalle testimonianze.

infati .. se la ga zercada :( anche se xe sempre un controsneso sentir i comenti (umanti, giustisimi e sacrosanti) che iera un bravo mulo che teniva ala famiglia e dopo sentir come xe sucese le robe :( vabeh questo no cambia niente purtropo, se spera che fazi rifleter... dispiasi per i familiari fioi e conoscenti e per l'autista sicuramente.... penso che anche se te sa de no aver nisuna colpa, un senso de 'colpa' simile te se lo porti avanti per sempre :(

Però l'età anagrafica non corrisponde sempre con quella cerebrale. Ci sono 15enni più responsabili di certi 30enni e viceversa.

sisis, lo so perfetamente.... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

zerto, dispiasi che sti poveri in do sia morti per un sempiez simile, e anche se no muli, ancora giovini.

Xe de notar che el casco no ga bastado, che quel col casco xe morto prima de tuti e un senza casco se la ga cavada.

Disemo che i se gavessi meritado de distruger la moto e un mese ingessai in ospedal ( e ritiro dela patente).

E torno a dir la mia, la moto xe de star assai atenti perchè no se ga quasi nissuna protezion.

Link al commento
Condividi su altri siti

zerto, dispiasi che sti poveri in do sia morti per un sempiez simile, e anche se no muli, ancora giovini.

Xe de notar che el casco no ga bastado, che quel col casco xe morto prima de tuti e un senza casco se la ga cavada.

Il 3° senza casco se l'è cavata perchè è caduto ( o si è buttato) dalla moto prima dell'impatto.

Il ragazzo che aveva il casco, avendo sfondato con la testa il cristallo laterale del bus, è probabile si sia spezzato l'osso del collo, e lì il casco può fare ben poco...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×