Vai al contenuto

[POST] Uscita fotografica 25/09/07


dolby

Messaggi raccomandati

Alora, visto che nissun ga ancora inià la discussion ghe buto zo mi le mie foto!

Innanzituto volevo dir che me sn divertido sai a ciacolar con tutti i presenti, anche se la luce putroppo iera quela che iera...

Grandi foto o grandi robe nn xe stade anche se penso ognidun de noi qualche scatto "decente" lo gabi rivà tirar fora.

E adesso dopo sta lunga prosopoppea de introduzion demoghe zo con la roba che conta! :baston:

I presenti all'appel triestin:

AV <-- ve ricordè el WASSUP della bud? ecco uguale!

SDS_09.jpg

DOLBY <-- solito mona po'....

SDS_02.jpg

ENRICO

SDS_01.jpg

GIULI

SDS_10.jpg

TR3RT <-- el stava spetando l'ispirazion

SDS_11.jpg

Bon finide le presentazioni ora meto le foto:

SDS_04.jpg

El ciel che ghe piaseva tanto a pierin...

SDS_05.jpg

Sta qua me ispirava sai far sto b/n misto colori... l'idea e el soggetto secondo mi se presta molto

SDS_07.jpg

SDS_18.jpg

SDS_22.jpg

SDS_26.jpg

SDS_28.jpg

EL mio primo esperimento de panning... abb soddisfacente anche se el soggetto ze quel che ze :p

SDS_33.jpg

SDS_37.jpg

SDS_39.jpg

SDS_40.jpg

SDS_41.jpg

BACKSTAGE:

Mi che provo a far una foto con una canocia... che orror... vojo anche veder le foto de piero che scatta con la nikon però (i file li ga lui nella sua machina!)

SDS_13.jpg

SDS_16.jpg

Chi lo ga + longo?

SDS_21.jpg

Prove de ritratti de AV con el mio tele :p

SDS_14.jpg

SDS_15.jpg

AV che seppur con luce cul fotografava tutto quel che trovava... che robe.. questo si che xe un vero fotografo! :ave:

SDS_23.jpg

Anche la goma ciò....

SDS_29.jpg

... e poi el cartel de lavori...

SDS_31.jpg

Bella bella uscita! me sn sai divertido!

Ora però vojo veder anche le vostre foto!!!

ciao ciao

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

che backstage stupendo!!! grande Dolby :D

me dispiasi non esser vegnuda :pianto:

la luce non sarà stada el massimo, però el ciel iera sai particolare, figa la foto delle nuvole! e me piasi sai anche le due delle cadene :)

quelle dell'ora blu sulle rive xè bele, ma piuttosto "classiche" (anche se xè sai dura inventarse qualcosa là :p)

Piero ga file de Nikon nella sua Canon??? Aiuto! :D

PS Bona che te son stado solo poche ore con AV e Trert... i fa anche de pezo, AV per primo :p Un'ora dedicada a una cascatella de un ruscelletto de montagna in mezo alla neve per adesso xè el suo record, almeno con mi presente :D :D :D:bacini::bacini::bacini: Ma i xè troppa roba vederli cussì concentrai :ehsi: me diverto un casin :D

Modificato da tinuviel
Link al commento
Condividi su altri siti

ecoci qua ! :D

alora, intanto disemo subito che no xe vero che son sta un'ora ! son sta apena 40/45 minuti ! :D cmq volesi sotolinear che ieri apena mi sceglievo un posto col cavaleto rivava altri 3 cavaleti (giuli, trert e d0lby) a copiarme le idee.. tsk :D e dopo xe vegnu anche un altro signor.. ierimo in mezo ale striche de piaza unita con 3/4 cavaleti.. no so cosa pensava le machine che pasava de la :D

mi intanto go sistema un per de foto ... le altre rivera nel prossimo post :D

disemo che el tema 'comune' se volemo xe tristeza, sporcizia, rovine, solitudine....

cicca per tera:

20070925_Trieste_Rive_0078.jpg

pescador (che forsi fazeva prima a comprar i pesci in pescheria de drio, se no iera serada :p)

20070925_Trieste_Rive_0084.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

go visto le tue foto giuli sul tuo album de picasa. cocole! go commentado alcune!

@av: nn vignivimo copiarte le idee solo romperte un poco le @@. pensa che con piero lu gaveva el cavalletto mio verto in piena e mi con el suo esattamente sotto per far da una prospettiva + bassa... l'ora blu magna el tempo se nn se fa tutto in quei 15 min xe de buttar. :p

foto de av:

me piasi sai la cerniera e quela del magazzin vini.

Modificato da DoLbY
Link al commento
Condividi su altri siti

conose' quel che sta fotografando in alto a dx ? :D

20070925_Trieste_Rive_0111.jpg

tentativo de posa longa... no son per niente convinto :(

20070925_Trieste_Rive_0159.jpg

prospetiva bassa, xche son tappo :D

20070925_Trieste_Rive_0163.jpg

eco fato :D

le foto in BN le go sistemande con ps in velocita, inveze quele a colori go fato solo el WB con ACR e sharpness dopo el ridimensionamento :D

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

parlando dele altre :D

@enrico: e le tue?

@giuli: anche mi go visto quele de giuli su picasa e certe proprio me piasi sai ! speto che le linki qua cosi magari le comentemo insieme :D

@d0lby: me piasi sai sai sai sai sai quele dela cadena, sia BN che color... e anche quele bn misto color anche se come tecnica no me piasi per niente ma sta ben su quel sogeto

@trert: basta bever ! volemo veder le tue foto! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mitici!! :D

de dolby me piasi sai oltre i ritrati.. le macro dela cadena.. e la seconda noturna :D che quela foto la gaveremo tuti uguale! :D

de av sai figa la foto altezza tappo e quella dal basso dove se vedi dolby che fa foto

le mie riverà :D xe che gavevo del lavor indrio.. x quel me son ralentado

Link al commento
Condividi su altri siti

bene bene ragazzi belle foto e complimenti a tutti bel el backstage de giuli e enrico.

me piasi.

sai bela la 1° foto de enrico, le altre pica tute un poco a sx :p indrizar? :p

bellissima la foto della bita e dela strika de giuli mi la contrastasi un poco de + per farla vignir + gropolosa, soprattutto sull'asfalto. renderia molto de +.

ben petada... adesso rimani solo piero che nn ga ancora meso un klinz :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×