Vai al contenuto

Immigrazione, una bomba ad orologeria....


Bonovox767

Messaggi raccomandati

Come disevo za, el problema no xe i immigrati in sè.

El problema xe come che in Italia vien gestide le robe.

Niente de novo.

Quindi no me par che xe dar piadoni a tuti e serar le frontiere.

El problema xe "interno", pero' me par che vien usado per dir "via i stranieri", ancora una volta zercando de eliminar le conseguenze, inveze che le cause.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 122
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

El discorso xe tanto più complesso ! No se tratta solo de Romeni , Serbi , Kosovari ecc.ecc, questa " i nsofferenza "riguarda anche i Somali, Ugandesi Keniani e altri . .Africani che el "buon" BUANA bianco ga sfruttado per Decenni dandoghe piade in tel cul e depredandoli delle richezze del LORO Paese con el benestare dei Paesi Occidentali nonché Industriallizadi .Se iera bisogno ,dando un ulteriore prova de cosa che xe e cosa vol dir Democrazia avanzada .Anche i americani all'inizio secolo sicuramente i pensava e diceva le robe che disè voi (verso gli Italiani).No se pol accoglier i poveri e i diseredati del mondo solamente quando lo volemo noi !Lori no te scolta, noi te senti, i sa che oltre i muri de casa sua xe un paese "ricco" e i vol andarghe e provar a viverghe (tornemo al discorso emigranti italiani). Questo xe quel che ga porta l'aver ignorado (noi paesi occidentali) per tanti , troppi anni, el fatto che noi stavimo arricchendo a discapito de altre zone del mondo, ignorando le più elementari esigenze umane.. …e preparemose, volenti o no questo xe solo l'inizio. Voi che se cittadini italiani xe giusto che pagando tasse e altro, pretendè certe sicurezze, mi cittadin italian che paga le tasse, pretendo che se occupemo (anche) dei paesi poveri con aiuti concreti cominciando dal loro paese de provenienza e pretendo che i malavitosi e i delinquenti i vegni perseguidi e condannadi,compresi i nostri beneamati concittadini che paga le tasse e che se guarda ben dal non affittare 50 mq de casa a 20 disgraziai de immigrai clandestini o ciolendoli a lavorar in nero (sempre immigrati, pure clandestini )per la stagion dei pomodori o altro!

Voleria anche ricordar a tutti che el tasso de criminalità fra gli immigrati regolari - che prima iera stadi quasi sempre irregolari - xe inferiore al tasso de criminalità dei cittadini italiani, e MOLTO inferiore a quello dei parlamentari italiani :D:D . El tasso de criminalità degli immigradi (clandestini e non) no andaria confrontado con la media degli italiani (che include gente piena di soldi, telefonini, tripla auto e doppia casa), ma con la criminalità delle aree e delle fasce sociali degradade. Certi tipi de ragionamento sul finir del secolo XIX portò alla logica conseguenza accademica della necessità di una eliminazione fisica, il genocidio. Pochi anni dopo, puntualmente, xe rivà chi che se ga senti in dover di tradur in pratica quelle teorie.

Darghe un nome alle proprie paure, difficoltà, fastidi o nemici con un'etnia, una religion o provenienza geografica ga sempre generado degli scontri.Ecco che allora bisogneria fermarse davanti al specio , guardarse e farse un esame de coscienza e dir :ma semo sicuri de esser noi i migliori? :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Comincemo col dir che mi zingani ghe ne go visti sempre, anche qua, ben prima che i verzi i confini cola Romania.

Ghe xe Paesi più ricchi e Paesi meno ricchi, e mi spero che cola caduta dei confini pian pianin se poderà cola calma ridur le distanze. dover dei Pesi più ricchi xe, se no altro in politica estera economica, zercar de iutar i Paesi meno ricchi, a costo de scontentar un fiadin i produttori nostrani.

L'imigrazion iregolar xe bruta, perchè xe de chi che no ga lavor e devi rangiarse e se rangia in qualche modo, no ga cultura legal e fa quel che pol e no me piasi anca mi, ma mi digo: la lege, se la xe fata ben, va aplicata con tuti, italiani e stranieri, regolari e no, dentro i delinquenti e fora del'Italia i delinquenti iregolari.

Legemo sui giornai la cronaca nera: sì, i furti xe spesso i straneiri, ma i grandi omicidi me par che sia nsotrani, e anche tanti imbroiezi e fufignezzi che po vien passada una spugna, a cominciar de tanti nostri parlamentari..

Po devo dir che qua a Trieste, per motivi de lavor go avudo de far con imigrai regolari, che lavora, e devo dir che quei che go conossudo mi xe ottimi lavoratori: mule parucchiere, colf, badanti , omini muradori, pitori, elettricisti... tuta gente che ga voia de lavorar, che se dà de far, e che con mi se ga in genere comportado correttamente, i se ga imparado chi el italian e chi el triestin, i paga regolarmente le tasse... Ovvio, xe anche bruta gente in giro, ma quela mi no savessi dir se xe nostrani o no.

La diffidenza verso dei "altri" no me ga mai piasso, e credo che una dele qualità che ga fato grande Trieste xe stado co i ga ciolto tuti, pur che i gavessi voia de lavorar.

Quindi no due pesi e due misure, no ala paura dei novi, ma regole ciare per tuti e no tollera el degrado, de qualsiasi parte che el vegni!

Link al commento
Condividi su altri siti

Quindi no due pesi e due misure, no ala paura dei novi, ma regole ciare per tuti e no tollera el degrado, de qualsiasi parte che el vegni! :caregaintesta::caregaintesta: Babatriestina, anche se no te conoso , me permetto de dirte : te voio ben :ave::ave::vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto, ma non questo: gli stranieri delinquenti a casa loro, non nelle nostre carceri. Hanno un bel costo che almeno personalmente non ho voglia di sostenere :D

Scusate la franchezza, ma... già no ho soldi per me, figuratevi per delinquenti rigettati dal loro paese...

Il viaggio per rispedirli costa, e poi ritornano. Non risolve il problema.

Non so bene quale sia stato l'inizio del problema...

O ci sono troppi delinquenti perché non c'è certezza della pena (come dice Andrea), o non riusciamo a dar certezza della pena perchè ci son troppi deinquenti.

Fatto sta che ora siamo in questa situazione. Inutile fare proposte illogiche e irrealizzabili.

I criminali sono troppi. Le nostre carceri traboccano già così. Non possiamo arrestare più gente.

Questa e la realtà, tocca trovare un altra soluzione, un po meno da slogan da partito del manganello, un po più realizzabile.

-Son sempre stato un fan dei lavori forzati. Mettiamo a lavorare chi viene arrestato. E difficile da gestire tocca fagli la guardia aumentare le guardie carcerarie... ma son per sempre forza di lavoro.

Non troviamo Italiani che raccolgano i pomodori... usiamo i detenuti.

-Ma qualsiasi trucco di "stoccaggio o riutilizzo" dei criminali per evitare che siano parassiti non risolve il problema lo rende solo più sopportabile.

L'unica vera soluzione è ridurre i criminali. E per fare questo bisogna agire sulle cause sociali che gli provocano. Agire sulle disparità sociali, sulla discriminazione, sui "cattivi maestri" ovvero dare punizioni esemplari ai tantissimi disonesti famosi che sono "Idoli" per la gente.

Finchè mafiosi evasori corrotti criminali sono famosi ed osannati qua si combatte ad armi impari.

I criminali erano tanti già quando era una cosa disonorevole e disdicevole che costringeva una persona incriminata ad abbandoare il paese per la vergogna.

Oggi essere criminali vuol dire essere vincenti essere "fighi".

Dagli assassini che hanno un loro fan club, al evasore Valentino Rossi, al ricattatore e spacciatore di droga Fabrizio Corona, senza contare i politici...

Sarebbe tanto brutto impedire ai Media di "esaltarli"?

Dare una bella denuncia di apologia di reato ad un programma che santifica scusa o difende un criminale sarebbe violazione della libertà di parola?

Se un criminale invece di fare i soldi andando per talk show si ritrovasse a vergognarsi anche solo a mettere il naso fuori di casa sono sicuro che ne avremmo molti di meno.

Era un trucco già usato nel medioevo. Quando le carceri erano piene o la pena lieve, lo si metteva alla gogna. Svergognato difronte alla comunità.

In una società dove l'apparire conta così tanto. Dove la gente e pronta a delinquere o uccidere per auto vestiti firmati e look penso che funzionerebbe.

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto Ghost. :D

Penso che il concetto di giustizia nella nostra società sta mutando pelle. I furbi, i furbetti e i furbastri sono sempre esistiti, ma prima mancava questo acritico sentimento di accondiscendenza.

Non penso che si tratti di mancanza d'idealità, quanto di un imbarbarimento generale. Tutto il sistema-paese è obsoleto e dimostra scarsa capacità di rinnovamento. :angry:

Altro che risposta ferma nei confronti della delinquenza, di qualunque nazionalità.

Qui mancano i soldi per la benzina delle auto di servizio, molti punti critici del paese non possono essere presidiati a dovere perchè manca il personale necessario. I tribunali sono oberati di cause. :down:

Mancano le risorse e la capacità di gestirle in modo decente.

Fatemi vedere un piano decente che riguarda la sicurezza che tiene conto anche della politica estera. Perchè non è possibile trovare un accordo con le nazioni del sud del mediterraneo che non sia cartastraccia?

Oggi sembra che il problema arriva dalla Romania, ma un domani dovremo incominciare a guardare in un altra direzione. Purtroppo è un effetto collaterale della nostra ricchezza.

Ma non bisogna preoccuparsi, questo benessere relativo non durerà. Non siamo capaci di varare una legge che tenga presente delle reali esigenze del sistema produttivo. In Italia vogliamo solo badanti e se vuoi mettere in regola qualcuno devi farti un discreto mazzo.

Dai giù altri cavilli e lacci burocratici, così forse riusciamo a morire d'inedia. :doh:

La fermezza contro chi delinque va bene, ma incominciamo ad abituarci all'idea che questo paese ha bisogno della manodopera straniera, se no, non va avanti.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...
graziella quando te fa el quote te ga de cercar de toglier i quote ale risposte dei mesagi precedenti...lasandoghene al masimo 2 ma xè meo 1 :D

disemo che te ga trova el modo de far lavorar i moderatori :p

Bona note o bon zorno - come che te preferisi - anca a ti dido76, el problema dele "quote" el me xe zà stado fato notar e mi, naturalmente, gò chiesto spiegazionisu come evitar che 'stò sbajo lo rifazesi, anzi, gavevo perfin dito che no' gavesi più postado gnente fin che no' gavesi gavudo le risposte a quel che dimandavo, ma purtropo fin 'deso, probabilmente, chi che doveva risponderme no'l gavarà avudo tempo.

Me scuso ancora par el disturbo che ghe dago ai MOD, ma o me vien spiegado come far o xe mejo che no' posto veramente più fin che no' lo saverò con certeza,

Gò leto l'articolo del qual te gà meso l'indirizo: interesante suserio!

Ciau, sempre con simpatia, Graziella.

Link al commento
Condividi su altri siti

Bona note o bon zorno - come che te preferisi - anca a ti dido76, el problema dele "quote" el me xe zà stado fato notar e mi, naturalmente, gò chiesto spiegazionisu come evitar che 'stò sbajo lo rifazesi, anzi, gavevo perfin dito che no' gavesi più postado gnente fin che no' gavesi gavudo le risposte a quel che dimandavo, ma purtropo fin 'deso, probabilmente, chi che doveva risponderme no'l gavarà avudo tempo.

Me scuso ancora par el disturbo che ghe dago ai MOD, ma o me vien spiegado come far o xe mejo che no' posto veramente più fin che no' lo saverò con certeza,

Gò leto l'articolo del qual te gà meso l'indirizo: interesante suserio!

Ciau, sempre con simpatia, Graziella.

[MOD] No preoccuparte, cara Graziella. Pian pianin se impara tutto :) Za el fatto che te ga l'umiltà de chieder scusa e de dir "no posto finche no imparo" xe super lodevole (te assicuro che no xe da tutti, anzi! Molto spesso se te ghe fa notar uno sbaglio i te rispondi anche i malo modo :wacko:). Per quotar un intervento basta che te fa "rispondi" e te devi guardar che l'intervento che te vol quotar sia tra i due tag quote.

Per esempio:

[*quote] [/quote*] (ovviamente senza asterischi) e poi te vol scriver quel che te vol :) Per controllar se xe giusto te pol far un'anteprima del post così, eventualmente, te correggi.

Ultima roba, cerca de quotar al massimo 2 post perchè altrimenti el post diventa de difficile comprension e cerca anche de non quotar post troppo lunghi :)

Buona scrittura!

Mod Cucc :D [/MOD]

Link al commento
Condividi su altri siti

RaiDue, un'altra censura: questa volta tocca a "L'era Glaciale": Daria Bignardi non potrà invitare Vauro e la Borromeo, stoppati da Marano..

«Io non sono mai stato un censore ma vedrete che stavolta voi due non andrete in onda». Così parlò Antonio Marano, direttore di Raidue. Ha «congelato» l’intervista rilasciata ieri sera da Vauro e Beatrice Borromeo a Daria Bignardi per L’Era Glaciale[...]

...meno mal che RaiDue xe "vicina" ad un partito che se definisi "Partito Della Libertà"... Se saria stado el "Partito del Rigore", Vauro, la Bignardi e la Borromeo saria stadi impiccadi sull'antenna dei via Teulada, con ripresa in diretta dell'avvenimento. Il MinCulPop xe in piena attività.

...ormai papi no xe più un omo, xe un fumetto...E sempre più pericolosamente "autoritario" .Ma gavè notado che spessissimo da parte dei regimi vegni usade le parole "liberta'" e "democrazia"?

stamattina go anche scoperto che grazie al pappremier "non siamo un paese multietnico, via i clandestini". Stemo diventando sicuramente un paese razzista e xenofobo con tanti ........., e la spuza se senti.

Dal Sito :AgoraVox.it Parlano i militari delle motovedette che hanno eseguito il respingimento dei profughi in Libia: “Non racconterò ai miei figli quello che ho fatto, me ne vergogno”. Il ministro Maroni invece brinda alla “svolta storica” ovvero all’inferno del colonnello Gheddafi. I vescovi italiani protestano e criticano il decreto legge sulla sicurezza.

I marinai che ga eseguido l'ordine de Maroni

"E’ l’ordine più infame che abbia mai eseguito”. Son sempre più sconcertado e no solo.....:incazzado::incazzado::vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

"non siamo un paese multietnico, via i clandestini".
devo dir che sta frase , soprattutto la prima parte, no me piasi per gnente. No semo multietnici? cossa el vol dir? che semo xenofobi? razzisti? ariani? no accettemo minoranze? val solo per i novi arrivai? o dovemo deventar tuti compagni senza differenze?

pol voler dir tuto e gnente.. e sicuramente vegnerà fora Ma no volevo dir... ma po se qualchedun ciaperà sta roba sul serio.. anche co un mato assai pezo ga scritto el Mein Kampf i diseva Ma no, xe ciacole solo in teoria.. e po el ga veramente fato..

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh a me pare chiaro , società multietniche sono quelle nate con l'immigrazione quindi USA Canada e in genere tutti i paesi americani , per l'Europa non è cosi , mi sembra un'ovvietà.

E perciò non è da ammettere quello che dice Fini , secondo le cui visioni l'Italia dovrebbe essere invasa da milionate di cinesi arabi peruviani filippini pakistani e siberiani.

Gli immigrati devono lasciarsi assimilare perciò ne dovrebbero entrare pochi all'anno altrimenti si creano i ghetti , come succede perfino in Svezia , dove 1/3 della città di Malome si è islamizzato e persino gli svedesi , notoriamente tolleranti si sono stufati.

Speriamo solo non sia la solita sparata elettorale e Silvio ci dia dentro , nessuno clandestino e ridurre fortemente le quote chè già non c'è tanto lavoro per noi (o malpgato...)

Link al commento
Condividi su altri siti

Bona domenica Cucciolina, grazie par la tua gentileza eanca par l'inaformazion e, ma te vedi anca 'deso che gò clickado solo "rispondi", senza citazion, 'stà ultima la me xe vignuda fora isteso e gò dovuda scancelarla del post prima de risponderte.

El problema xe quando, anca clickando "cita" e me intereseria de citar solo che un toco del post de quel al qual ghe vojo risponder, lozicamente me vien fora anca quei ch'el gà zitado lù e no' gò 'ncora trovado el moto de scancelar tra i due "quote", quel che no' me interesa citar.

Xe par questo che combino un rebelot ogni volta che posto: o scancelo tuto - come in 'stò caso - ma dopo me risulta difizile risponder parché magari el post al qual vojo risponder el xe seguido da diversi altri.

Come che te gà dito ti pian pian imparerò, ma ve chiedo de portar - par favor - 'ncora un atimo de pazienza.

Ancora grazie, ciau, con simpatia, Graziella.

PS: come che te vedi dal'inizio del mesagio, gavevo de postar 'stà risposta zà jeri matina (par fortuna gò l'abitudine, in 'stì casi, de salvar el testo sul "notes", cusì almeno dopo no' de riscriver tuto de novo), ma a parte la posta no' rivavo a inviar gnente e gnanche a colegarme (se no' atraverso la notifica) al forum, probabilmente a causa del mio browserwer, parché no' me sucedeva solo che quà, ma anca de tute le altre parti; perciò me scuso par el ritardo nel risponderte.

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh a me pare chiaro , società multietniche sono quelle nate con l'immigrazione quindi USA Canada e in genere tutti i paesi americani , per l'Europa non è cosi , mi sembra un'ovvietà.

E perciò non è da ammettere quello che dice Fini , secondo le cui visioni l'Italia dovrebbe essere invasa da milionate di cinesi arabi peruviani filippini pakistani e siberiani.

Gli immigrati devono lasciarsi assimilare perciò ne dovrebbero entrare pochi all'anno altrimenti si creano i ghetti , come succede perfino in Svezia , dove 1/3 della città di Malome si è islamizzato e persino gli svedesi , notoriamente tolleranti si sono stufati.

Speriamo solo non sia la solita sparata elettorale e Silvio ci dia dentro , nessuno clandestino e ridurre fortemente le quote chè già non c'è tanto lavoro per noi (o malpgato...)

Buonanote Rob, ma hai pensato bene prima di scrivere ciò che ho letto?

Perché se così fosse ti auguro di non avere alcun parente che abbia avuto un giorno bisogno di emigrare e di non averne neanche in seguito o di averne bisogno adittura tu stesso: se ti sembra giusto il comportamento che ultimamente Maroni e il suo partito hanno assunto, bisogna dire - pur non condividendo le sue idee politiche - ben vengano politici come Fini che sanno fare un distinguo e, per favore, non aggraparti al lavoro che manca per giustificare le tue parole che mi fanno vergognare di essere italiana.

Ciau, con simpatia, Graziella.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto

Ciao.... Graziella-ciauuuuuuu................... ti sei talmente incavolata che per la prima volta hai scritto in italiano.....!!! :DDDD

Ognuno ha le proprie idee............. ultimamente la nostra situazione con i clandestini è diventata insostenibile

e l'azione di rimpatrio immediato è stata lodata da molti.......non so sinceramente cosa pensare ma certo che una soluzione andava

presa forse non questa e forse non con queste modalità che ci fanno diventare abbastanza intolleranti ma non credo razzisti........

dobbiamo in qualche modo salvaguardarci ma si dovrebbero studiare altri sistemi meno traumatici !

Spero in un ripensamento ma anche in una risoluzione definitiva!

PS.......curiosità che mi sorge per una simpatia diciamo spontanea verso di te .....ma scrivendo in orari .....buona notte o buongiorno.... :DDDD

che lavoro fai !!??........................... :wacko:O|:unsure::DDDD:rolleyes:

Guarda che scherzo.....................................!?.....Ciaooooooooooooooooooo!!! :rolleyes:

!

Modificato da brunotto
Link al commento
Condividi su altri siti

Una volta Fini era il segretario di un partito che si rifaceva alla memoria del fascismo, con tutto il suo contorno ideologico. Poi ha cambiato la sua posizione ed è arrivato su posizioni molto più moderate, che definirei di centrodestra, e mi compiacqui molto che certe ideologie venissero finalmente abbandonate. Ma che si arrivasse a considerarlo uno per cui"Fini , secondo le cui visioni l'Italia dovrebbe essere invasa da milionate di cinesi arabi peruviani filippini pakistani e siberiani." mi spaventa, perchè vuol dire che c'è chi sta riproponendo una psicosi da invasione: lasciamo stare l'elenco dei popoli, vedi i "siberiani", guarda caso tranne i peruviani ( cosa hanno mai fatto di male i peruviani, poi?) i popoli citati sono tutti asiatici, mentre degli africani non c'è traccia . e anche l'uso dei vocaboli: milionate , invasa... se non è intolleranza...

No, questa visione da "scontro di civiltà" ( letto il libro al riguardo?) non mi piace per niente. Vedo una specie di sogno di ritorno al Medioevo, con le piccole città chiuse nelle loro mura, strette attorno al loro Signore, la milizia locale per respingere gli invasori barbari, le dogane subito fuori dalle mura per difentere una piccola autarchia ( altro vocabolo che evoca un ben preciso periodo) e la diffidenza per chi non è omologato al modello ufficiale.

Sono cresciuta con un altro modello di civiltà.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao.... Graziella-ciauuuuuuu................... ti sei talmente incavolata che per la prima volta hai scritto in italiano.....!!! :DDDD

Ognuno ha le proprie idee............. ultimamente la nostra situazione con i clandestini è diventata insostenibile

e l'azione di rimpatrio immediato è stata lodata da molti.......non so sinceramente cosa pensare ma certo che una soluzione andava

presa forse non questa e forse non con queste modalità che ci fanno diventare abbastanza intolleranti ma non credo razzisti........

dobbiamo in qualche modo salvaguardarci ma si dovrebbero studiare altri sistemi meno traumatici !

Spero in un ripensamento ma anche in una risoluzione definitiva!

PS.......curiosità che mi sorge per una simpatia diciamo spontanea verso di te .....ma scrivendo in orari .....buona notte o buongiorno.... :DDDD

che lavoro fai !!??........................... :wacko:O|:unsure::DDDD:rolleyes:

Guarda che scherzo.....................................!?.....Ciaooooooooooooooooooo!!! :rolleyes:

Bongiorno nildo, vara, torno al dialeto! Par quanto riguarda gli imigrati poso zercar de capir quel che te disi, ma torno a ripeter: bisogna far asolutamente un distinguo. La mazor parte dei imigrati i vien quà con la disperazion in t'el cuor: e chi, se a casa sua el starìa ben el pianteria tuto quel ch'el conosi par 'ndar a finir no' se sa ben indove?

Zertamente no' se pol acoglier tuti e farli star pezo de come che i stava al suo Paese e tratandoli pezo che animali costreti in t'un zoo, ma bisogna saver far un distinguo e no' sentirse sodisfati de gaver rimandado 'na nave piena de zente in t'un posto come la Libia, tuti insema come che i fusi dei pachi de merze qualsiasi, gnanche de merze degradabile: 'stà roba me indigna. Po' le motivazioni adote da Rob se no' le me fazesi vignir pe pianzere le me farìa rider; la mazor parte del PIL italian el vien prodoto proprio co'i imigrati!

Un'altra roba che xe sempre stada 'na mia convinzion - e penso sacrosanta - xe che i confini li gà mesi l'omo e no' zertamente chi che ne gà creado. Par mi, no' solo l'Europa, ma el mondo intiero el dovesi eser verto a chiunque!

Par quanto riguarda el mio lavor, purtropo, pur no' esendo "vecia" gò dovudo piantar là de lavorar parchè a seguito de un "arresto cardiaco" - el 17 setembre 2001 - ch'el me xe capitado par strada in seguito a un'infezion virale e curada da und********e de dotor come che la fusi un'infezion baterica el mese prezedente, par cui son invalida al 100%. Mi jero un "dipendente publico" e lavoravo preso "l'Amministrazion comunale" de Sondrio con mansioni de segretaria del Presidente del Consiglio e segretaria dele "Commissioni consiliari permanenti" e stavo proprio 'ndando a una de 'stè ultime cò me xe capitado quel che te gò dito.

Par fortuna - pur esendo avenudo par strada - l'aresto cardiaco no' me gà portado conseguenze "visibili dall'esterno" a parte l'impianto de un "defibrillatore" che nò ghe auguro a nisun de provar cò l'entra in funzion, comunque el me gà portà a una "Miocardiopatia dilatativa" che a sua volta me gà portà a "un'insufficienza micardica medio/severa.

'Deso el mio lavor consisti nel'asumer farmaci dala matina ala sera, comunque ghe xe chi che 'stà pezo de mi!

Te ringrazio par la simpatia che, credime, la xe reziproca.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Graziella.

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe de ciaparsela con chi sti viaggi li organizza. Quindi sicuramente sarà qualche italian de drio, ma anche la Libia no scherza. No me dirè che parti una nave carretta stracariga de gente e nisun se acorzi de niente? Se i nostri pescadori sconfina de 1 metro in acque libiche manca poco che i ghe spari, mentre dopo i riva a NON veder una nave stracolma che viaggia a 5 nodi verso de noi???

Alzar la vose bisogna. Xe un problema politico, i singoli profughi no ga nessuna colpa, se non quela de esser disperadi...

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi sa che per una nave carica di rogne che se ne va non ci mettono lo stesso impegno.

Comunque non è cosi estrema la malafede.

I nostri pescatori sconfinano di continuo, e solo uno ogni tanto viene beccato.

E beccare una nave che fugge verso il largo non è cosi facile. Se hai visto il filmato che girava un po di tempo fa su una partenza intercettata la cosa è stata molto rapida.

Una nave si avvicina alla cosa la gente sulla spiaggia che sembrava prender il sole corre salta sulla barca e questa una volta carica va varso il largo. Un paio di minuti e sono in partenza.

Cosi fanno la spola e caricano la gente su pescherecci una volta a largo magari in acque internazionali.

Putroppo come gli assalti dei pirati in Somalia ci hanno fatto vedere, il controllo sul mare non è cosa semplice nemmeno

quando si schierano le flotte militari dell'occidente... figurati la guardia costiera libica che può fare anche se volesse.

Link al commento
Condividi su altri siti

altra perla del partito delle "liberta' "(per modo di dire)

In un anno di puntiglioso «taglia e scuci», il centrodestra berlusconiano ha fatto a pezzi l’unica cosa buona lasciata in eredità dal centrosinistra prodiano: le liberalizzazioni di Bersani.

http://www.repubblica.it/supplementi/af/20...a/001zurlo.html

Link al commento
Condividi su altri siti

xe anche de domandarse perchè propio adesso tanta gente gabi voia de andar via dela Libia e vegnir de noi.. semo noi attraenti o la Libia che no offri gnente de bon?

Bonasera babaTS, a mio aviso xe la seconda dele motivazioni che te gà dado el motivo vero e , 'stò quà (e quà ghe rispondo anca a Stefano79) nò credo che sìa posibile farlo alzando la vose; e po' alzandola contro de chi? Dei politici che i ne governa - nò credo propio che servirìa, visto che i xe proprio lori a promulgar 'stè legi da medioevo - o con Gheddafi, risciando cusì de far s'ciopar n'altra guera?

Intanto la zente sofri e no' xe de farghe 'na colta se i tenta de scampar. Anca becando chi lucra sora 'sti viagi el problema no'l sarìa risolto, parchè resterìa sempre la zente che patisi e salterìa subito fora 'n'altro "capitan" de 'stè "carrette del mare" a ciapar el suo posto.

Sò zà che la mia xe un'utopia, ma sarìa oportuno che tuto el mondo ocidentale e anca asiatico che 'stà deventando 'na vera potenza - forsi in 'stò momento la più rica - se dovesi asumer la responsabilità de 'stè persone disperade. Con un fià de bona volontà posto ghe sarìa par tuti, ma l'omo el resta sempre quel ch'el xe: arafon in qualsiasi magnera, anca a discapito de altri eseri umani.

Ciau, con simpatia, Graziella.

Link al commento
Condividi su altri siti

altra perla del partito delle "liberta' "(per modo di dire)

In un anno di puntiglioso «taglia e scuci», il centrodestra berlusconiano ha fatto a pezzi l’unica cosa buona lasciata in eredità dal centrosinistra prodiano: le liberalizzazioni di Bersani.

http://www.repubblica.it/supplementi/af/20...a/001zurlo.html

Se per questo ha anche bloccato la "class action".

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×