Vai al contenuto

La roba più stramba che ve xe capitada nel 2004


SandroWeb

Messaggi raccomandati

Contè pur la roba + stramba, buffa e stravagante che ve xe successo durante el 2004...

Ve conto mi una che merita, forsi qualchedun la savarà za ma la racconto de novo :D

Iera una sera d'estate, no me ricordo che mese, ierimo mi, Starlite, Jazz e Tululù in piazza Foraggi che decidevimo sul dove andar. Bon, dopo un poco se semo diti de andar a porto S.Rocco, e de andar con l'auto mia: se non che, per far manovra, go urtado una rioda davanti contro el marciapie e due secondi dopo iero a correrghe drio al cercion che se stava dirigendo dritto dritto verso la galleria de Montebel :doh::baba:

Nella foto qua sotto el fido Jazz indica el punto de scontro :tandul::rotfl::testadamuro:

cercion_foraggi.jpg

In mezzo alla strada son rivado a ingramparlo e a rimetterlo al suo posto...ringrazio Tululù de gaver immortalado l'accaduto, visto che se ga trattado de una scena proprio da figura porca :porco::haha:

Deghe zo anche voi a contar :aaaaaatttillla:

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

una cosa molto buffa che me xe successa xe questa:

dovevo andar un sabato sera a cena con degli amici, piu amici de amici che non conossevo + un invitado, al ristorante greco, e ciacolando con un tipo conossu da poco in chat se parlava appunto de cosa se fazeva.. e lui me conta:"ma mi si, anderò al greco..non ghe son mai sta... una mia amica me ga ciamà e son contento" ..mi me ga parso strana la cosa e non ghe go ditto dove andavo mi ..fin quando la fatidica sera cossa xe successo??

iera lui! l'invità in + iera lui.. se gavemo vardà in tei oci e se gavemo messo rider.

ps. questo tipo non xe de Ts.

:rotfl:

morale della favola: Trieste xe sempre piu picia.. :D

NdM: iera due messaggi uguali e go cancellado el primo

Modificato da Starlite
Link al commento
Condividi su altri siti

Oltre ai fatti riportadi QUA (in bagno all'università) e QUA (in zona bidoni SIOT)

podesi contarve de quela volta che iero in auto con tululù e stavo andando su per via Costalunga, la dela pizeria Golosone...

Iera de sera, e se no stavo atento andavo sbater contro un'auto che iera postegiada in mezo ala strada.

Ferma la, una golf nova iera, grigio ciaro metalizado....

Bloco l'auto, smontemo... andemo veder sta auto mesa quasi per traverso... no capimo...

porte serade... pozada col muso contro el muro...

Ciò... andemo dentro in pizeria 20 metri più su...

soliti vecioni al banco che ghe da de caliceti...

domandemo....

e un comincia porconar :D

Mezo bevudo el vien fora con un suo amico.... e ancora a porconar....

Sto mato ga postegiado l'auto nova la sula salita....

xe anda' beverse i caliceti... solo che gaveva desmentegà de tirar el fren a man

:doh::haha:

Bon che la ga fato poca strada e la se ga fermado contro el muro a pochi metri... se no

la rivava fin la del cimitero

:petesoni::haha:

El cori zo in strada, intanto iera rivà altre tre, quatro machine che spetava e no capiva :confused:

Ciò.. el mato no rivava nianche meterla in moto...

ghe la ga spostada l'amico :foracolcul:

E dopo che la strada iera libera semo andadi via

Link al commento
Condividi su altri siti

una mia amica me vien a cior soto casa con la sua auto nova color bianco sporco (una 206).

esso dal porton e vedo sta makina de briss (xkè smanettavo sul telefonin) ferma nella androna. vado in piena a verzer la portiera q.do me acorzo ke la cluca xe in alto rispetto alla 206; vardo dentro e vedo ke xe un mato ke me sta fissando come se fossi mata me giro a sx e vedo ka mia amica ke sta vardando la scena...morale...gavè presente la pubblicità dei craker pavesi (me par) ecco stessa scena...se nn fossi stado ke iera una lancia ypsilon e q.di con la cluca alta me saria sentada dentro. el muso del tipo nn me lo dimentikerò per parekio tempo.

una delle tante robe strambe ke me xe capitade :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

Ahhh, el 2004 xe tropo lontan ormai, chi se ricorda piu`. Me capita cussi` tante robe assurde che xe dificile che me ricordo una in particolare. Pero` 'sto ano me xe capita' de trovar in porton de casa mia, un vecio simil-barbon, co' i atributi per de fora e per tera el gaveva lassa' un ricordin maronzin! :incazzado::baston:

Ah, eco nel 2004 una baba proprietaria de un apartamento in casa mia, la voleva che ghe regalassimo una servitu' (xe una storia un poco complicada e scometo che no ve interessa...) che gavemo riguardante un gabineto dela sofita! E come che la pretendeva anche! E la ga zerca' de imbroiar per zonta, contando un saco de bale! :noghesemo:

:bye: granzo

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×