Vai al contenuto

Mercato FB 2007-2008


Messaggi raccomandati

  • Risposte 115
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

anche mi pianzo el papanero e lo cambio:

mensah bonsu scavigliato TV - CT 34 crediti

per cui me vanzerà 3

viva!

p.s. prego confermare

Operazione rifiutata

mensah bonsu xe ala ( controlado su legabasket.it ),pape sow xe centro.

un ala ?!?!?! boh

allora ciogo : PASCO Trevis Pesaro - stessi crediti

viva !

Link al commento
Condividi su altri siti

Una domanda

Come funzia se go un zogador che per eccesso de extracomunitari ghe toca far el turnover e chisa' quando ke el pol zogar?

Nel mio caso xe Beck Romel.

Me toca tignirlo e po bon opur ghe xe qualche alternativa ?

Comunque go sai sfiga :incazzado:

Kaukenas e Gigli rotti e deso anche sta rogna cusi' invece che in 10 vado in campo in 8

Link al commento
Condividi su altri siti

Una domanda

Come funzia se go un zogador che per eccesso de extracomunitari ghe toca far el turnover e chisa' quando ke el pol zogar?

Nel mio caso xe Beck Romel.

Me toca tignirlo e po bon opur ghe xe qualche alternativa ?

Comunque go sai sfiga :incazzado:

Kaukenas e Gigli rotti e deso anche sta rogna cusi' invece che in 10 vado in campo in 8

Che me risulti ti te ga 6 italiani e 6 stranieri ( inclusi i comunitari ), dunque no te ga nisun problema....te lo pol schierar dove che te vol, sia in quintetto che in panca senza problemi.

Fazendo ancora parte de varese e non essendo infortunado, alternative no xe ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Si dice che "Morto un re se ne fa un altro". Speriamo valga anche per il papa, quello nero.

Taglio Pape Sow (C - RI) 37 e prendo Sharrod Ford (C-Montegranaro) 35

E recupero 2 crediti!

Operazione accettata

E aggiungo ancora una roba caro romano......arghhhhh :frusta:

:D:amicici:

Link al commento
Condividi su altri siti

Una domanda

Come funzia se go un zogador che per eccesso de extracomunitari ghe toca far el turnover e chisa' quando ke el pol zogar?

Nel mio caso xe Beck Romel.

Me toca tignirlo e po bon opur ghe xe qualche alternativa ?

Comunque go sai sfiga :incazzado:

Kaukenas e Gigli rotti e deso anche sta rogna cusi' invece che in 10 vado in campo in 8

Che me risulti ti te ga 6 italiani e 6 stranieri ( inclusi i comunitari ), dunque no te ga nisun problema....te lo pol schierar dove che te vol, sia in quintetto che in panca senza problemi.

Fazendo ancora parte de varese e non essendo infortunado, alternative no xe ;)

Si go capi' ke mi lo poso meter dove ke voio ma xe Varese ke no lo fa zogar visto ke i ga troppi extra comunitari e quindi el xe (tipo oggi) fuori rosa a seconda dele partide

Link al commento
Condividi su altri siti

Si go capi' ke mi lo poso meter dove ke voio ma xe Varese ke no lo fa zogar visto ke i ga troppi extra comunitari e quindi el xe (tipo oggi) fuori rosa a seconda dele partide

Purtroppo, con le regole attuali che gavemo stabilido, el giogador non pol esser sostituido in nessun modo in quanto non risulta taiado da varese. Me dispiasi :ikik:

Link al commento
Condividi su altri siti

Si go capi' ke mi lo poso meter dove ke voio ma xe Varese ke no lo fa zogar visto ke i ga troppi extra comunitari e quindi el xe (tipo oggi) fuori rosa a seconda dele partide

Purtroppo, con le regole attuali che gavemo stabilido, el giogador non pol esser sostituido in nessun modo in quanto non risulta taiado da varese. Me dispiasi :ikik:

Va ben pazienza vol dir ke giogheroì in 8 contro 10 :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×