Vai al contenuto

Credo sia giusto...


tuxav

Messaggi raccomandati

Mi personalmente no me ga mai piasso i botti.. e in piazza li andavo a veder esclusivamente per far el verso a tutti quei "ooooooooooh" nei paraggi ogni volta che i sparava un più grande. Uno perchè xè un spreco de soldi (piuttosto prepara un posto dove darghe de magnar gratis a chi no riva a procurarse ogni giorno de magnar.. e no digo caviale e salmone.. ma basta un piatto de pasta)..due perchè come xè scritto nell'articolo ghe xè un gran numero de persone che finisi in ospedal.

In conclusion sta idea no me par mal.. ma sto silenzio podessi esser fatto ogni anno..non solo per ste tragedie qua. Ma tanto se sa che forsi el 20% delle persone che gaveva intenzion de far botti sto anno non li farà.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ste iniziative me lasa sempre un poco.. perpleso...

Me ga ssai de ipocrisia a eser sinceri...

Per esempio... quanta gente xe morta in Iraq e l'altro gavemo festegià lo stesso senza che nisun ghe passi per la testa de far silenzio?

Tra l'altro l'anno scorso iera sta el terremoto in Iran, con un 30,000 mila morti, proprio per santo Stefano.

E po' no xe che festegio la fine dell'anno, scuseme, alla faccia loro, laseme dir.

Per mi chi vol festegiar la fine dell'anno come ogni anno che la festeggi, chi vol trattenerse che se trattegni... ma che sia ben sincero e convinto de quel che fa...

Link al commento
Condividi su altri siti

certo anche l'altro ano iera la stesa situazion, e saria sta anche in quela ocasion, secondo mi de comportarse come sugerisi quel articolo, e me par che qualchidun lo gaveva anche proposto...

no se pol pero' dir "eh.. no gavemo fato l'altro ano che iera 30000 alora x rispeto no femo nianca deso che xe piu de 100.000" e andar avanti cusi... mi no digo de no festegiar, anzi xe giusto farlo ma penso che i foghi d'artificio e botti pol tranquilamente eser acantonai, almeno per una volta... non "per non festegiar" ma forsi xche qualchidun a mezanote rifleteria anche su altre robe... dopo che vadi pur avanti a festegiar e sbevazar avanti, xe giusto... la vita devi andar avanti e x ste robe no se pol farghe niente.. ma se non basta nianca 30000, non basta 100.0000 per far rifleter certe persone alora vol dir far come el struzo...

son d'acordo che tante robe se podeva far anche prima, che inveze de spender soldi x bombardar in giro pel mondo se podeva meter dei sistemi de monitoraggio come xe in altre parti e tante altre robe.. pero' no se pol sempre dir che xe tuto ipocrisia... altrimenti dopo el dirlo steso diventa ipocrisia...

Link al commento
Condividi su altri siti

no se pol pero' dir "eh.. no gavemo fato l'altro ano che iera 30000 alora x rispeto no femo nianca deso che xe piu de 100.000" e andar avanti cusi... mi no digo de no festegiar, anzi xe giusto farlo ma penso che i foghi d'artificio e botti pol tranquilamente eser acantonai, almeno per una volta...

No volevo dir che visto che no gavemo fato quela volta no dovemo nianche stavolta,

secondo mi no ga propio senso far. Piutosto un minuto de silenzio a mezogiorno de doman... che saria za sta de far... in un altra ocasion se ga fato 3 minuti de silenzio...

Cossa go capido dopo che no fazo i boti? :confused:

Che po' nela tradizion popolare i boti, se no sbaio, xe nati propio per scazar i "spiriti cativi", el mal, ciamilo come te vol.

Pò per mi la gente no rifleti o no te la fa rifleter cusì sule robe del mondo.

Mi festegerò come sempre, stando atento a no farme mal, e usando solo botti "legali" (che xe quei "ilegali" che de solito fa ssai mal :angry: )

Se un pensa che sia giusto no far boti e rifleter che lo fazi, basta che ne sia convinto e che no lo fazi per moda, come se no se gavesi za pensado e rifletudo vedendo sti giorni le scene che ne proponi i tg... :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Far un minuto de silzenzio domani a mezogiorno no servi unca xche saria pochi chi lo faria, la magior parte sara' in giro per supermercati a comprar le ultime bevande e se dimenticheria ... mentre farlo a mezanote quando tuti ga el pensier LA alora forsi gavesi senso...

cmq va beh... la mia xe solo una opinion dopo ovio che no speta a mi giudicar se sia giusto o sbaja' ... :p

Link al commento
Condividi su altri siti

cmq va beh... la mia xe solo una opinion dopo ovio che no speta a mi giudicar se sia giusto o sbaja' ... :p

Ovio e sotointeso... noi semo solo poveri petesoni :D

Cmq per chirir el mio pensier... digo che xe ipocrisia perché penso che sia robe che "el mondo occidentale bigotto" -inteso come persone singole- vol far per sentirse in pase con se stesso (se stessi) e toglierse sensi de colpa che noi semo piu' ricchi, piu' fortunadi...

Anche se no femo botti a quei che soffri non ghe ne vien niente, semo sinceri, no lo femo per lori, lo fazessimo solo per noi... (se sucedeva in agosto cosa i ne chiedeva de far? de far meno clanfe?)

Per lori l'unica roba che podemo far xe aiuto concreto, ma noi podemo farlo solo atraverso le organizazioni che ne rapresenta disemo...

El mio ala fine xe un pensiero pratico. Mi ghe penso comunque a quel che sucedi nel mondo, no me limito a scoltar TG1 e TG4 che no ne conta niente e quel che ne conta xe per el 70% sbaià... no xe che far meno botti me cambia qualcosa, né a mi, né a quei che soffri, ga soferto e sofrirà...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...
Mi ste iniziative me lasa sempre un poco.. perpleso...

Me ga ssai de ipocrisia a eser sinceri...

Per esempio... quanta gente xe morta in Iraq e l'altro gavemo festegià lo stesso senza che nisun ghe passi per la testa de far silenzio?

Tra l'altro l'anno scorso iera sta el terremoto in Iran, con un 30,000 mila morti, proprio per santo Stefano.

E po' no xe che festegio la fine dell'anno, scuseme, alla faccia loro, laseme dir.

Per mi chi vol festegiar la fine dell'anno come ogni anno che la festeggi, chi vol trattenerse che se trattegni... ma che sia ben sincero e convinto de quel che fa...

Son pienamente d'acordo con Luca. No ocori dir altro.

.......................................granzo

P.S. Scusime Luca, go fraca' per sbaglio el tasto Report!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×