Vai al contenuto

autunno


tuxav

Messaggi raccomandati

ecoci qua :D

nei ultimi giorni go avu ocasion de 'ndar un poco in giro per el carso, in friul a Cormons e in slovenia e go trova colori stupendi... cusi go pensa' de linkar qua per aver qche critica sugerimento

questa xe una foto fata nel bosco del sentier che sul Lanaro nel dopropranzo.. fatta con el 10-22 metendo a fogo sula foja e non esagreando col diaframa anche xche xe a man libera e no volevo alzar tropo i iso x chiuder el diaframma.. mejo cusi anche xche el sfondo xe vegnu sfocado...

20071101_Trieste_Lanaro_0027_srgb.jpg

questa inveze xe fata sora Cormons dal monte Quarin col filtro digra perche el ciel iera tropo ciaro e go volu scurirlo un poco ... el polarizator no go volu usarlo per evitar colorazioni strane e go satura i colori in post..

20071102_Cormons_Monte_Quarin_0027_srgb.jpg

questa inveze xe fata in slovenia, col cavaleto e filtro nd per rivar a gaver un tempo abb. basso e render el mosso.. me piasei gaver un nd un poco piu scuro e un porta filtri x el mio tele xche per far la foto go tegnu el filtro in man e no iera sai comodo :D :D

20071103_Tolmin_0140_srgb.jpg

eco.. se dopo rivo zonto altre :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ed ecco le mie.. scattade in zona costiera e la della rocca de monfalcon!

MG_0882_copy.jpg

MG_0828_copy_2.jpg

questa xe la della costiera :D zompettavo da una parte all'altra con le auto che sonava :D eh ou.. ma iera bei colori :D

MG_0538_copy_1.jpg

le altre intanto xe sul mio sito: pPhoto :: Autunno :: tempodiaframma.com

troverè ache un esperimento che go fato col flash in pien giorno :D saveme dir se ve piasi

Link al commento
Condividi su altri siti

ole' :D

alora su tute me piasi la tonalita calda rosso/gialla che le ga... me ipasi sai quela del useleto sul ramo per la composizion e detagli come anche quela del cocal :D

quela col flash de giorno... interesante la tecnica ma boh la vedo tropo 'innaturale' .. me vien de domandarme xche te ga usa el flash.. ancora prima de veder la foto in se :D

nel set dele foie, me piasi de piu quela con le foie rose sul muretto ... che no te ga linka !!! :baston:

alego una mia che ancora...

20071103_Tolmin_0014_srgb.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

delle tue adoro quela de cormons e l'ultima dle foie tociade!!

le altre xe piu deboli come colori e composizion..

eco la mia del flash :D

MG_0873_copy.jpg

go fato sto esperimento per rivar a gaver el blu scuro del ciel.. infati go montado el pola per scurir ancora de più.. xe un controluce

Link al commento
Condividi su altri siti

cio, tuti che ghe piasi l'useleto de Piero.. no so mi... che robe.. bah bah bah :D :D :D :D

cmq grasie a tuti :D

@tinuviel: quela de cormons xe satura e contrasda volutamente .. sul lcd che la go vista xo no me pareva ecesivo.. anche se cmq ben saturada quasi al limite forsi..

@trert: come saria che no te ga sharpizza??? te ga fato col 70-200? posta i dati de scatto che son curioso! no pol aver quei detagli senza shaprness :D almeno spero :D

Link al commento
Condividi su altri siti

quindi 70-200 a f4 ? argh ! che fighi detagli ...

mi go fato questa col mio 70-300 a 300m, f 10 1/320 iso400.. sharpizzandola e senza tirar via rumor.. in queste condizioni de luce no me dispiasi come rendi sto obietivo....

20071103_Tolmin_0018_srgb.jpg

ma co xe poca luce o in certe situazioni se senti la diferenza in termini de velocita e afidabilita del AF.... del resto xe giusto cosi visto che no xe un L :D

Link al commento
Condividi su altri siti

che figa ! :D bellissimi colori, ok che te ga sistema livei e saturazion in post pero continua a stupirme quela tua machina :D Unica roba che gavesi zerca' de sistemar diversamente xe la panchina che la me 'disturba' un opco in posiszion centrale....

solo questa foto? no te credo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×