Vai al contenuto

San Nicolo' si mette in moto!!!


Messaggi raccomandati

  • Risposte 79
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

l'altro anno go tenta de partecipar...poi in piaza unità la moto xè rimasta senza bateria per...ehmmm...monaggine del pilota :doh: :doh: :doh: e quindi pol eser un'idea de ritentar :D

te gà tentà? solo? :caregaintesta::baston::D:D:D

se rivo a resuscitar el scooter e se alla legittima propietaria (che no son mi) non el ghe servi, mi ghe son!

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon, se ieri l'altro anno, gavarè forsi visto un scooter nero, con un vestì col giaccon e col'elmo rosso de pompier, e sul scooter iera un faro blu che lampeggiava e un clacson de camion che fazeva un scandal del demonio..... :D

Ben....quel iero mi! :p

...e per sto anno vedo se rivo preparar qualcossa de diverso.....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Anche quest'anno, il ritrovo è fissato alle ore 13.00 del 1 dicembre in Piazza Oberdan.

Da li, si parte in clapa :aaaaaatttillla: verso piazza Unità. Gli altri anni, tutte le moto, si posizionavano al centro della piazza, ma quest'anno, la storia sarà piu' coreografica, in quanto ci saranno i pennoni imbandierati perchè ci sarà la festa della protezione civile e le moto si fermeranno davanti al municipio, dalla torre del quale.......big surprise!!!!! :oleeeee:

E dopo, in carovana, tutti dai fioluzzi!!!!

Che bel, no vedo l'ora!!!!

Me raccomando! no ste dimenticar la macchina fotografica.....

ma cossa gnanche digo 'ste robe.....'sti forumers xè reporter professionali....... :ave::ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche quest'anno, il ritrovo è fissato alle ore 13.00 del 1 dicembre in Piazza Oberdan.:ave:

ehm...no voleria scriver robe inutili però sul link da ti postado in apertura de discusion vien dado el ritrovo in piaza oberdan alle 13.30 ! ... cambiamento de programma?

Link al commento
Condividi su altri siti

Me informo, podessi esser che te gà ragion perche l'orario delle 13.00 pol esser quel che gavemo fissado con i miei colleghi, che pol no corrisponder con l'orario ufficiale, perchè......prima de un evento cussì importante, noi ne ciapa assai sede....... :piria::D

Link al commento
Condividi su altri siti

ogi penso che vegnerà fora sai casotto...el picolo scrivi che le rive xè chiuse dale 14 ale 18 per via dela festa dela protezion civile...mucio de volontari e mezzi presenti...

ma la roba che me da + fastidio xè che i disi che ghe sarà anche un san nicolò improvisado che se calerà in piaza...ma no i disi el perchè...

insoma no i parla nemmeno del san nicolò in moto de oggi !!! :0: :0: :0:

spero sai nel passa parola :cherobeara:

ma secondo voi i se ga organizado i tubi savendo che probabilmente ghe riva un poche de moto in piaza o per lo meno sule rive a quel'ora? :D o riva el solito a far da tubo? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×