Vai al contenuto

il topic della felicità!


fra_fre

Messaggi raccomandati

  • Risposte 1k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Più soddisfazion che felicità: al Corecom el mio avvocato ghe ga strappado ala telecom un picio indennizzo per el mese che i me gaveva cavado el adsl anche per "danni morali". :D:aaaaaatttillla:

e adesso co me casca el adsl e che el 187 me rugna che magari xe colpa mia, ghe digo che se no ghe fazo de novo storie al corecom...

Link al commento
Condividi su altri siti

Bravo Giuli!

e a mi me xe arivado el libretto dei fumetti dei gatti, che qua a Trieste no se trova e che una cocola amica de Milan ga trovado come rider e me ga spedido: al secondo colpo el coriere me ga trovado a casa e no me ga gnanca ocorso andar in Posta

Link al commento
Condividi su altri siti

BT mona :D:D:D:D

el post precedente xe mio, no me iero accorto che iero logà come fra_fre e go scritto de getto...

I'm sorry :baston::baston::caregaintesta::caregaintesta:

e cmq felicità su felicità oggi...

xe rivà San Nicolò a casa BT e me ga portà un cesto in vimini e dentro una felpa bellissima, un pochi de tachimachi de tacar sulle finestre (fra_fre ga za provvedù :D:D:bacini::bacini: ) e un fantastico cd con dentro delle foto dolcissime e cariche de emozioni :arrossisco::arrossisco: accompagnade da una canzon con un grande significato... :wub::wub::wub::wub:

no me scorderò facilmente de sto San Nicolò mularia... :sannicolo::sannicolo:

Link al commento
Condividi su altri siti

se ti riferisci a me ti sbagli perchè ho messo pure la faccina che se la ride :)

dai Giu, no problem :ave:

ghe gavemo ridù tutti de sora... nisun se ga rabià :D:D:D

Meglio così :D

volevo far una battuta ma non mi è riuscita e poteva essere travisata :p

Buona giornata :amicici:

Link al commento
Condividi su altri siti

Son felice perchè go avu gli esiti dei esami fatti al mio sempre dolorante stomigo... e xe tutto negativo.. solo colon irritabile e digestion difficoltosa e gastrite...

insomma no xe prorprio normale.. no dovesi eserghe ma almeno so che no xe niente de grave e ne son felice...

e go voia de fritola :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×