Vai al contenuto

Fiction "Mio Figlio"


Messaggi raccomandati

Ieri sera e stasera (domenica 9 e lunedi 11 gennaio) xe andà e andarà in onda su

RaiUno la "fiction" (perché sceneggiato xe bruto dir) dal titolo "Mio Figlio".

El filmTV in due parti vedi protagonista Lando Buzzanca nella parte de commissario

de polizia che indagando su un omicidio scopri l'omosessualità del fio.

A parte la storia e i contenuti vomitevoli e banali (ma forsi "de moda") del film,

el xe girado a Trieste.

Per l'occasion la Questura xe spostada in largo Granatieri, davanti palazzo Costanzi...

El Palazo del Governo xe diventado el Tribunal... e co te entri in Tribunal (cioè el

palazzo del Governo) la vista xe quela che se ga dal palazo Comunal :rotfl::rotfl:

Ssai piaza Unità e rive, un toco de Barcola con tanto de cocai, el giardin publico...

Bel veder Trieste come ambientazion de film... pecà che manca ogni tocco de triestinità...

tuti che parla con accento centro-meridionale e qualchedun del nord-ovest... :down:

A voi i commenti, nel caso gavè visto... pecà che stasera gaverò de sudiar e no poderò

veder el resto :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

te rispondo xche se no te disi che nisun te c**a :D :D

mi go visto qche spezon e me pareva bastansa insulso, a parte veder TS no go trova' niente de bel infati + de 5 min no go varda'

E cmq xe za tanto che no i gabi mostra' la solita veceta che camina control la bora :D

ciau ciau! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi al contrario de voi me ga piasso molto el film. Belle ambientazioni, ben girado e la trama iera alquanto nuova. Non le solite storie insomma.

Me dispiasi contraddirte sul fatto che iera solo accenti meridionali o del nord-ovest...perchè in buona parte della seconda parte del film la cadenza triestina se sentiva molto forte!

Mi sinceramente me ga parso strano veder Trieste in un film... la xè bella tanto bella e a tratti non sembrava la mia città. Quasi non la riconosevo.

Adesso aspetto gli altri due film che xè stadi giradi qua.... spero sia altrettanto bei

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×