Vai al contenuto

Fare la spesa in Slovenia


Bonovox767

Messaggi raccomandati

Una curiosità... Ieri go ciolto fragole e albicocche in slovenia da tus, il prezzo un poco inferiore rispetto alle torri e solo una volta casa go visto che non iera prodotto turco come al solito, ma italian... Ghe son rimasto mal... :p

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...
  • Risposte 120
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

:D Ciao mi vado a far la spesa a SESANA al TUS perchè la qualità xe ottima..

sia dela carne sia de altri prodoti che vien dall'estero..tipo Germania..

Poi nei fine setimana son in Slovenia cusì me par anche più pratico.

Poi il late xe bonissimo..

e per altri prodotti se il MERKUR per giardinagio e altre robe interessanti sempre a SESANA

CIAO MULI :DDDD

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh per quel che concerne la qualità dei prodotti anche italiani, ho scoperto in base a conoscenti che vivono all'estero che i prodotti ITALIANI ESPORTATI spesso sono migliori di quelli che ci affibbiano a noi..

pensa te!!

in triestin un altra volta

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi la carne la compro a Skofije: devo dir che i ga sai bona roba, l'unico neo xè che i taja malissimo le fettine de carne. I le letteralmente strazza. Per el resto i xè tropa roba, boni prezzi e anca cocoli coi clienti.

Un'altra maceleria ottima la xè in centro de Capodistria, prima de rivàr in piazza vegnindo dala Muda: so, xè sai fora man, ma se gavè de ciòr tanta carne (tipo per una mega grigliata) i xè veramente convenienti e sopratuto i fa i ciba più boni del mondo!!! Xè i unici che ghe metti poco ajo (a richiesta no i lo metti per niente) e i te conza la carne pronta per butàrla sul fogo. I ga carne sai bona e ripeto, se paga la metà che qua de noi.

Per la spesa restante va ben qualsiasi supermercato, pan, late, pana, jogurt, ovi, frutti e verdure te li trovi in linea de massima sai più convenienti (a parte rare eccezzioni). No xè confronti per quel che riguarda roba de fioi (panolini, biberon, ciucci...), i prezzi xè praticamente dimezzadi.

Link al commento
Condividi su altri siti

:D Ciao mi vado a far la spesa a SESANA al TUS perchè la qualità xe ottima..

sia dela carne sia de altri prodoti che vien dall'estero..tipo Germania..

Poi nei fine setimana son in Slovenia cusì me par anche più pratico.

Poi il late xe bonissimo..

e per altri prodotti se il MERKUR per giardinagio e altre robe interessanti sempre a SESANA

CIAO MULI :DDDD

El TUS per la carne no, dai....

Link al commento
Condividi su altri siti

Per la carne el posto strameio de tuta la euroregion :D xe la maceleria de Pobegi, drio Capodistria :D no gae idea de che boni che no sia i civa là :p

Ma te parli de quela che xè imbusada in quela stradina che dala strada de Pobeghi te porta a Dekani?

Se go capi ben xe ela. Cepak, insegna rossa (me par)

Link al commento
Condividi su altri siti

:D Ciao mi vado a far la spesa a SESANA al TUS perchè la qualità xe ottima..

sia dela carne sia de altri prodoti che vien dall'estero..tipo Germania..

Poi nei fine setimana son in Slovenia cusì me par anche più pratico.

Poi il late xe bonissimo..

e per altri prodotti se il MERKUR per giardinagio e altre robe interessanti sempre a SESANA

CIAO MULI :DDDD

El TUS per la carne no, dai....

Si invece O|

Link al commento
Condividi su altri siti

Cepak costichia però xe bon :D

Si, si, xè Cepak!!!

Efetivamente la i ciba i li fa meravigliosi. Eco, calcola che la maceleria che disevo (Quela che xè sula via che va dala Muda verso la Logia) i ga carne bona come de Cepak, ma la costa de meno. Calcolando che però per andàr in centro a KP te devi pagàr parchègio, diventàr cofe per trovàr el posto ecc.. ecc... ala fine te convièn andàr de Cepak.

Link al commento
Condividi su altri siti

Siccome credo che riguardi la "spesa" volevo chieder se conosè qualche posto qua vicin dove se pol cior pellet (Slovenia) de buona qualità ad un prezzo più basso che de noi. Mi go 2 indicazioni per el momento: vicin el monte Nanos, ma non go el bollin e non so come rivarghe, e da un certo GIPO dopo Kozina.......per bon intendo legno de puro faggio con più o meno 5000 k/cal de potenza termica non trattado chimicamente....

Grazie

Modificato da Nostradamus
Link al commento
Condividi su altri siti

....allora me go informado....cusì magari posso esser utile anche ai altri......xe 2 posti in Slovenia de produttorei de pellet ma che fa capo alla stessa ditta del "Nanos".....la ditta se ciama PROFILES....xe a Razdrto presso el monte. Pellet 100% puro faggio non trattado, certificado e con potere calorico de 5300 k/cal.

Profiles

Trgovina, proizvodnja in uvoz; peleti*

Razdrto 46

6225 Razdrto

tel.: 05 703 04 00

GSM: 031 739 805

kontaktna oseba: Rudi Blažek

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...
:D Ciao mi vado a far la spesa a SESANA al TUS perchè la qualità xe ottima..

sia dela carne sia de altri prodoti che vien dall'estero..tipo Germania..

Poi nei fine setimana son in Slovenia cusì me par anche più pratico.

Poi il late xe bonissimo..

e per altri prodotti se il MERKUR per giardinagio e altre robe interessanti sempre a SESANA

CIAO MULI :DDDD

El TUS per la carne no, dai....

Si invece O|

Ieri me xe vignùda inimente sto bel thread. Me ciama per telefono me mare e la me dixi de andar magnar de ela che xe anca me sorela che la ga portà dele bele bresiole de manzo comprade al merkator, e che la dixi che tanto bone e convenienti e cussì che vado e magnaremo insieme. Vado. Immangiabili, mi e me mare no gavemo podù magnar, tanto siole dure. Me sorela continuava a dir ma come no ve piaxi, xe bonissime, mi sempre ciogo, xe cussì bon prezo.

Per dir come per qualunque roba se trova comunque qualche estimatore... :s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...
Per la carne el posto strameio de tuta la euroregion :D xe la maceleria de Pobegi, drio Capodistria :D no gae idea de che boni che no sia i civa là :p

Come da vostro consiglio, sabato son andà a provar cior carne nella Mesnica indicata da Arlon .... e devo dir che veramente valeva la pena .... Civa troppo boni, bei cicciotti ma leggerissimi ....

Bela muli !!! Se gavè altre indicazioni xe sempre ben accette ....

Link al commento
Condividi su altri siti

Per la carne el posto strameio de tuta la euroregion :D xe la maceleria de Pobegi, drio Capodistria :D no gae idea de che boni che no sia i civa là :p

Come da vostro consiglio, sabato son andà a provar cior carne nella Mesnica indicata da Arlon .... e devo dir che veramente valeva la pena .... Civa troppo boni, bei cicciotti ma leggerissimi ....

Bela muli !!! Se gavè altre indicazioni xe sempre ben accette ....

Go piazer!

Cepak xe un mito, per quanto me riguarda, ormai :D

Anzi, son curioso de saver se esisti alternative.. mi de meio ancora no go mai trovà

(e xe veramente pecà che xe cusì fora man e no rivo a andar spesso. Ve imaginè una maceleria con quel tipo de carne in centro a Trieste? Saria fila.)

Link al commento
Condividi su altri siti

savè dove che xè la paneteria che fa pan sloven in zona san giacomo o dintorni?tempo fà gavevo sentido la publicità per radio ma no me ricordo...i diseva che i fazeva le struze grandi...

so che xè ot ma dato che se parla de roba slovena aprofito :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Go piazer!

Cepak xe un mito, per quanto me riguarda, ormai :D

Anzi, son curioso de saver se esisti alternative.. mi de meio ancora no go mai trovà

(e xe veramente pecà che xe cusì fora man e no rivo a andar spesso. Ve imaginè una maceleria con quel tipo de carne in centro a Trieste? Saria fila.)

Grande Arlon, veramente un bonissimo consiglio !!!

Son andà sabato per le 11 de mattina e iera pien de gente, de cui due o tre macchine de TS.

Per dir el vero (anche se no so far un paragon de prezzi) mi la roba de griglia la ciogo spesso a San Giacomo (me secca far nomi) ... Carne super, la tartara (solo de sabato) più bona del mondo e muli sai coccoli ... anche la pien de gente sempre.

E venerdì go trovà in una macelleria de Via Settefontane dei CIVA DE POLLO, che per chi ga fioi pici come mi, risulta molto apprezzadi perchè leggerissimi .... mi go cusino su una lastra de marmo della Val Dossola, e vien una figada ....

Domanda ... dove xe duttogliano ?? Me piasi provar posti novi ...

Della panetteria citada no go mai sentì ...

Ciao Muli...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×