Vai al contenuto

L'Urlo


Messaggi raccomandati

non me gà tocà patteggiar... me gà tocà difenderme.

Il tutto xè nato da un diverbio durante un turno de lavoro al bingo... dove sto fenomeno, che lavorava con mi, me gà aggredido.. gò ciamà la polizia, son andada in ospedal, 5 gg de infortunio... ma come una co....na no gò sporto denuncia. e xè venù fora, ad un anno de distanza, che me gà denuncia lui, per lesioni disendo che mi ghe gò tirà una sberla. Per la legge italiana lui gaveva diritto a sporger denuncia se lui ritien de gaver subido qualcosa.. e mi son obbligada a difenderme pagando un legale. La conciliazion xè una mia scelta per non andar avanti un paio d'anni, tornar in tribunal almeno 3 volte, pagar un avvocato durante tutto el dibattimento spendendo almeno 1000 euro (che poi cmq no gavesi podudo recuperar rivalendome su de lui)... e per tutto questo, sempre per la legge italiana, no lo posso controquerelar su niente.

In pratica (e xè una roba molto più diffusa de quel che se pensi, me lo gà confermà un paio de avvocati) chiunque pol andar a denunciar qualsiasi roba, contro chiunque. Poi sta nell'altro difenderse tramite legali e dimostrar che xè robe inventade. Sempre che un possi permetterse de pagar un avvocato per un paio de anni.

Come far soldi facili alle spalle della gente.. ma che bel paese civile!!! :memele:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 1,5k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

No posso ovviamente saver niente de sta vicenda che descrivi titti che quindi nei fatti podessi esser verissima come no, ma quel che xe sicuro xe che ga tutti i connotati de una delle miriadi de vicende verissime, similari, che sto paese produci in quantità industriale. That's italy!

"Il paese degli avvocati", come polemicamente gavevo za scritto in qualche altro post tempo fa. Dove cani e porci fa cause per i più svariati motivi. Dove se in 3-4 se se meti d'accordo e senza far piani da intrighi internazionali, ma con solo un poco de attenzion, "se ghe la tira a qualchedun", se ga bone possibilità de rovinarlo.

Dove se a torto o ancora meio a ragion te finissi in mezzo a qualche pastrocio (come podessi esser sto caso), alla fine te toca e spesso xe meio pagar qualcosa comunque per no finir a pagar de più.

Dove la cosidetta "furberia" a volte contagia anche chi dovessi garantir l'ordine, provocando magari quando se nota tension nell'aria, i più giovani ed inesperti, per accentuar una reazion e far la causetta e tirar su qualcosa.

I dati del numero de cause in Italia e de avvvocati, rispetto ad altri paesi grossomodo equiparabili per popolazion e sviluppo, parla tristemente ciaro! Gavevo letto un dato tempo fa che iera imbarazzante, ora no lo ricordo e quindi no son in grado de citarlo, ma ricordo che me gaveva fatto rifletter profondamente...

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Ehm, xe passadi 6 anni da quel post Miky :rolleyes: E quela persona no scrivi più da almeno un 4...

eheheh non lo podevo saver..ok

bon speremo allora che da quella volta a oggi la picia sia uscida comunque e el moroso non ghe gabbi rotto l anima... e chissa poi allora come e' finita... picia scrivici di nuovo che vogliam sapere come xe andada a finir

NdSandro: miky, te prego, controlla sempre come te quoti :) te go eliminado un altro triplo quote

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×