Vai al contenuto

Acegas Aps: ecco il contatore elettronico


Messaggi raccomandati

Un mio collega me ga dito che podessi esser el forno che ga un problema de dispersion e me fa saltar el contator... perchè obiettivamente per rivar a 3 KW con solo el forno verto qualcossa no quadra!

Ma infatti, 3 KW per un forno xe assurdi. E cmq appena te ga un due dindini da parte te consiglio de passar al forno a gas :D Scaldar con la corrente costa sai de più.

Mi da quando go el contator novo no go ancora avu problemi de luce salta. Speremo ben ah (sgrat) :p

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Xe che nella casa che gavemo ciolto iera za una cusina senza però el gas, quindi gavemo ciolto solo la cusina economica prevedendo in futuro de cior tutta la cusina nova... e gavemo ciolto quella che costava meno! Dopo el matrimonio cominceremo a ingrumar per la cusina ;-)

Link al commento
Condividi su altri siti

ben, anche mi dopro el forno a gas, de annia norum, anche perchè no ocori spetar tanto che el se scaldi, idem l'acqua calda go la caldaia a gas che la scalda sul momento.

Per la potenza del impianto, go cominciado con bassa potenza e al primo giorno estivo chego impizzado per prova tutti i condizionatori xe saltado tutto! go cambiado contratto, anche se de anni in estate impizzo solo un, massimo due condizionatori, solo nelacamera che stago o che bati el sol.

Mi co go cambiado casa go fatto una parte de cusina nova, ma el fogoler me go portado drio el vecio, za che el iera, idem el frigorifero!

Link al commento
Condividi su altri siti

de quando go el contator novo go problemi, adesso a differenza de prima anche se taco el ferro da stiro + per esempio lavatrice salta tutto, (non succedeva col contator Iskra made in YU), co vado a tacar denovo el contator me disi potenza superata del 27% :wacko:

certo che se salta solo col forno xe qualcossa che no va, ga ragion el tuo collega podessi esser che el ga qualche dispersion, mi no lo doprassi :pauraaaa:

Link al commento
Condividi su altri siti

contator novo: + volte in funzion contemporaneamente: pc, fero de stiro, e lavastoviglie o lavatrice. mai saltado niente.

no go provado la combinazion precedente con el forno però :D

forse xè cul...l'impianto de casa xè stado rifatto un per de anni fà però :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×