Vai al contenuto

Vignette anche in Slovenia


Messaggi raccomandati

  • Risposte 526
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

cercavo de veder quanto costerà l'infrazion, se i te beca senza e gò trovà una nota del D.T.T.T.I., dove i elenca le sanzioni del novo codice dela strada della slovenia:

-superamento dei limiti di velocità (centri abitati):

entro i 10km (compresi) € 80.00

oltre i 10 e fino ai 20 km € 250.00+ 3 punti patente

oltre i 20 e fino ai 30 km € 500.00+ 5 punti patente

oltre i 30 km € 1000.00 (pena minima) + 9 punti (con divieto di guida del veicolo)

-superamento dei limiti di velocità (fuori daicentri abitati):

entro i 20km (compresi) € 60.00

oltre i 20 e fino ai 30 km € 120.00+ 3 punti patente

oltre i 30 e fino ai 40 km € 240.00+ 5 punti patente

oltre i 40 km € 380.00 + 9 punti (con divieto di guida del veicolo)

- sorpasso pericoloso

€ 500.00 + 11 punti sulla patente (in caso di infrazioni minori € 200.00 + 4 punti)

- inserimento irregolare nel traffico

€ 300.00 + 4 punti

- guida in stato di ebbrezza

da € 150.00 fino a € 950.00 (in casi gravi oltre) + fino a 10 punti (con divieto di guida)

- guida sotto effetto stupefacenti

almeno € 950.00 + 10 punti (con divieto di guida).

el mio comento: :censura:

Guarda qua http://www.contravvenzioni.it/infrazioni.htm, e te vederà che de noi le multe no xe più blande....anzi per certe infrazioni xe ancora più severe. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Guarda qua http://www.contravvenzioni.it/infrazioni.htm, e te vederà che de noi le multe no xe più blande....anzi per certe infrazioni xe ancora più severe. :bye:

si....si.... cmq no xe el fatto de più severi o no, xe el solito probleme de normativa chiara.

per mi se sai generico e interpetrativo..... me par che i fazi sai come i ghe comoda. :cherobeara:

staremo a veder che casin sara stè estate

Link al commento
Condividi su altri siti

si go leto anche mi giorni fa che i austriaci e tedschi proteseta perche x far tipo 30km de autostrada per 'ndar in croazia i devi pagar una cifra allucinante.... credo che la slovenia dovera far qualcosa e cambiar, ok che i pol far quel che i vol a casa loro pero' tartasar cusi i turisti no xe giusto... finche no rivera voli lowcost in croazia.. (o qualcosa xe za me par) .. e dopo cosa i fara ?

Link al commento
Condividi su altri siti

difati xe veramente ridicola come storia. Però no xe da escluder che i la prepari savendo za che sarà proteste, e metendoghe la vigneta da 10gg al ultimo.. cussì che i danni se riveli eser "al minimo". Altrimenti, bel autogol come immagine del paese coi turisti..

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

ma alla fine .. la gente sta chiedendo solo che ste vignette sia per un tempo piu breve .. no me par una tragedia ... perche no ?

Inoltre .. se l amotiviazion che da la slovenia xe che el turista in trasnsito godi de un servizio, e che la slovenia ga dei costi de gestion per garantirlo (manutenzione strade) ..... me par evidente che un austriaco che va in vacanza diese giorni in croazia farà la stra do volte ... ergo .. perche el dovesi pagar de piu ? xe questo che no capiso ....

e allora si che me ga de ricatto .. e de me fazo la pila sulle tasche dei altri .. xe questo che xe intollerabile ...

Oggi el ministro (jansa me par) ... disi che però i cittadini sloveni no protestado .... e te credo che no i protesta.... i vara sempre le strade figone grazie ai ns bori e a quei dei altri ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

e per quel che riguarda la polizia croata e slovena ....

mi go casa a buie ... son spesso in istria ... adesso la situazion xe migliorada (dopo che i ga avu un sacco de problemi e denunce) .. ma ve assicuro mi che iera sempre meio no farse fermar .. anche se te andavi pian e no te gavevi combinado niente .... qualcosa saltava sempre fora ..

Link al commento
Condividi su altri siti

Alla fin fine... metemo che i fazi sta vigneta settimanale: quanto costasi? 10 euro?

Se un va in vacanza in Croazia due settimane devi far due vignette: 20 euro.

La vignetta semestrale cosa costa? 35? Si bon xe 15 euro de risparmio... ma xe cmq 20 euro "butadi via" se solo te attraversi la Slovenia.

La Slovenia xe picia, credo che in 4 ore te la attraversi. El fatto de obbligar alla vignetta semestrale podessi, in fondo gaver anche ripercussioni "positive" sul turismo del fine settimana. Pago la vignetta semestrale, za che la go me fazo qualche fine settimana in giro per la Slovenia, vado alle terme do' giorni, vado a Lubiana eccetera...

Certo, sto discorso pol valer per noi, furlani, forsi veneti, austriaci, parte dei ungheresi e croati.

No sicuro per i teteschi ti Cermania che la ga un poco più longa a venir zo, ma quei che sta al confin con l'Austria forsi...

E alla fine cmq ghe servi soldi alle austotrade che xe in debito pauroso, secondo l'articolo che gavevo postado all'inizio... e cusì i se assicura un certo introito. Anche se con le vignette settimanali i podesi far, in teoria, ma no xe dito perché no saria certa la loro vendita. Saria de far ben i conti... e forsi i se li ga fati.

Xe question de pila insomma :D

Link al commento
Condividi su altri siti

onestamente mi vado volentieri a far el 'turista' in un paese che agevola i turisti, che fa i sconti, le card con ingressi scontadi e altre robe analoghe. Se un paese decidi de tartassar i turisti parti za mal e dificilmente me vedera', ghe andaro fin che poso risparmiar.. dopo non piu :D

Me par assurdo el discorso "te fazo pagar de piu le strade cosi te torni" ! ma se vegno de ti x risparmiar e te me fa pagar de piu al inizio, dificilmente gavero soldi per ritornarghe :D

Po' i tedeschi protestava perche par che per far tipo 30km de autostrada i devi pagar 30 euro, el costo al kilometro sembra del tutto spropositado... deso saria de veder che strada i fa per veder se sta notizia xe vera o meno.. cmq i ga ragion.

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

I ga 2 autostrade in crose e con più curve de Strada del Friuli. Se i vol tutti quei soldi no i me cucca più. Piuttosto vado per stradine locali, a costo de star 2 ore in più.

la vedo un poco dura con le stradine locali. anche solo per andar a canegra.

de come che la vedo mi, tutto dipendi de quanto spesso che te va.

se te va una volta all'anno, no te cambia la vita (e no ghe cambia la vita nianche a lori).

se te va piu' spesso, me sa che te dovera' ingoiar el rospo e pagar.

Link al commento
Condividi su altri siti

D'estate ghe vado spesso, ma solo de passaggio per rivar in Croazia, quindi pochissimi chilometri (e ancora meno de autostrada). De viaggi mirati in Slovenia ne farò forsi 2 o 3 all'anno, per lo più alle terme de Lubiana che me piasi sai. Quindi me par sai soldi, anche se andar per la statale xe massacrante...

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

D'estate ghe vado spesso, ma solo de passaggio per rivar in Croazia, quindi pochissimi chilometri (e ancora meno de autostrada). De viaggi mirati in Slovenia ne farò forsi 2 o 3 all'anno, per lo più alle terme de Lubiana che me piasi sai. Quindi me par sai soldi, anche se andar per la statale xe massacrante...

Quindi za con i tuoi spostamenti te se ripaghi la vignetta. Po se te la ga semestrale o annua te ga anche più voia de andarghe. Resta il fatto che risulta una ladrada fin quando noi fa quelle de picio taglio o semplicemente dovessi far le vignette de passaggio.

P.s. Per andar per le strade normali in Slovenia xe sai facile, a Ljubljana te ghe rivi sai presto, non in un oretta ma poco ghe manca, per il discorso Canegra per le strade normali bisogna rivar fin giusterna dopo se prosegui sulla strada normale. I doveva prima finir le autostrade dopo far sta roba, ma se sa co manca soldi se trova il metodo per tirarli su.

Link al commento
Condividi su altri siti

Me par assurdo el discorso "te fazo pagar de piu le strade cosi te torni"

Più che altro xe " za che pago stago de più" , no penso che sia el discorso invoiemoli a restar.

I sloveni la ga nera perchè i vedi passarse ste file de auti e pochi niente che se ferma, ghe ruga e i zerca de beccarghe qualcosa.

E se podessi gaver senso per un che che se fà Maribor,Lubiana,kp,croazia xe più un furto Ts,kp,croazia.

Modificato da Cris73
Link al commento
Condividi su altri siti

saria bel organizzar un ferry TS- Croazia per italiani, austriaci e gnocchi, che ghe permettessi de arivar in Croazia senza pagar la vignetta e imbarcandose a Trieste. Ma no credo che i ge rivi, meozogarse a far ponti pedonai sul canal...

[ot]

Aspetta e spera :D

Da quanti anni aspettiamo che riportino i traghetti per la Grecia ... ci vuole così tanto? [fine ot]

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

La Slovenia xe picia, credo che in 4 ore te la attraversi.

Beh disemo che el grosso del flusso de turisti se reca in croazia passando per smarie, e da rabuiese el caonfin de dragogna te ghe la fà in 20 minuti ..... no capiso el tuo discorso delle 4 ore ...

Link al commento
Condividi su altri siti

La Slovenia xe picia, credo che in 4 ore te la attraversi.

Beh disemo che el grosso del flusso de turisti se reca in croazia passando per smarie, e da rabuiese el caonfin de dragogna te ghe la fà in 20 minuti ..... no capiso el tuo discorso delle 4 ore ...

Temo che parecchi questi famosi tedeschi che ultimamente avevano preso la via di Krain/Lubiana o Maribor / Lubiana. presto torneranno a ripassare come un tempo per Villaco/Udine/Trieste per poi entrare a Pese e da lì alla Croazia.

Così ai MIGLIAIA di camion che solo transitano per il FVG si aggiungeranno roulotte camper e auto che pure quelle passeranno per di qui portando solo gas e rumori, nonchè bei soldini ma esclusivamente per le Autovie, società per azioni che si guarda bene dal ricompensarci dei disagi abbonando il pedaggio ai cittadini regionali come almeno dovrebbe essere, visto che lucrano su una concessione del nostro suolo, che gli espropri e i soldi per la costruzione li ha messi lo Stato, e loro per asfaltare ogni tanti anni qualche metro incassano fantastiliardi ogni giorno

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×