Vai al contenuto

Chi ne disturba al telefono quando semo a casa


SandroWeb

Messaggi raccomandati

Visto che nell'ultimo mese a casa me ga ciamà:

-la Telecom per proporme 2 volte l'Adsl (che go zà :rolleyes: ) e altre 2 volte per chiederme de cambiar el telefono che go za con un loro cordless (che go zà anche quel :D )

-la BoFrost per chiederme ogni 3 giorni se gavemo el frigorifero svodo

-un paio de negozi d'arredamento de Gemona per saver se ne casca zo l'armadio e se gavemo bisogno de uno novo

me son chiesto: ma anche a voi riva 1000 telefonade de sto genere al mese? :confused::uhm:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 56
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

A parte el mobilificio de no so dove che l'altra sera go liquidado prima che inziasi a dir qualcosa.. (co i disi "famiglia XXX" che xè el cognome de mia mamma xè ovvio che xè gente che ciol el nome dall'elenco (quindi vol vender qualcosa)), de solito me ciama sul cel la Doxa (o come se scrivi) per chiederme cosa go vardà in tv el giorno prima (se xè un omo ghe rispondo se xè una baba ghe digo che no go vardà tv! :D :D :D)

la telecom ga ciamado solo una volta per l'adsl. Per el resto i ne lasa in pase.

Quel che in linea generale no soporto xè che i ciama a ora de zena.. co te son sentà in tavola e te ga sto bon piato che te varda e te ciama.. el fa el tuo nome.. e ti no te vedi l'ora de metter in boca el primo boccon e tak! Telefono... che nervi!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mobili xè il più gettonado.

Dopo i ne chiedi anche dell'ADSL Alice... za la go... dime ti...

L'altro giorno perfin me ga ciamado un'agenzia de modelle... bah... ghe go simpaticamente dito "non m'interessa, grazie..." ma va va...

BoFrost si si... mia mamma compra qualche volta quindi bon... quel podemo far passar...

Raramente i sondaggi... che se proprio no te ga cosa cavolo far xè anche cocolo... :p

RARAMENTE AL MASSIMO... bei muli... ahahahah ;) ;)

:-*

Link al commento
Condividi su altri siti

L'altro giorno perfin me ga ciamado un'agenzia de modelle... bah... ghe go simpaticamente dito "non m'interessa, grazie..." ma va va...

Ecco, se mai questi qua me ciamarà, mi ghe digo inveze che me interessa entrar nel mondo della moda :rotfl::haha::baba:

mi piuttosto che me interessa entrar nel "mondo" :p delle modelle

Cmq, oltre ai mobili, mia mamma ga avù una conversazion con quei della Bofrost niente mal...la xe lunga (son prolisso de cagarse) ma se ve va leggevela...

Risali a circa un annetto fa!

Noi una volta ciolevimo spesso prodooti Bofrost, e quindi quando questi no ne sentiva, i se fazeva vivi lori...come veci amici c (che se non te li ciami un motivo ghe xe no? :rolleyes: )

Cmq...dopo tanta insistenza, capita che a mia mamma ghe podeva anche far comodo un do robe e la ghe disi de portarghe el catalogo, che cussì la pol ordinar ogni tanto (e cussì i finissi ogni giorno de romperne le b**e :ok: )

La baba ghe fa..."OK, le portiamo il catalogo e una confezione di gelati, broccoli, bisi spaccati, e chi più ne ha più ne metta alla cifra totale di euri...." :confused:

Al che mia mamma (che pensava de esser mona) ghe replica che la vol solo el catalogo, che non ghe importa cior roba (anche perchè senza catalogo no so coss'che ciogo) e che se per aver quel cacchio de catalogo (gnanche fussi toco de collezion) la doveva ordinar alla cieca, allora che (ringraziando cortesemente) la mola el colpo e non la vol niente... :ok:

Finida qua? CERTO CHE ASSOLUTAMENTE NO!

Come se non la gavessi sentido niente, la baba riparti con un'altra super mega iper offertona (alla modica cifra...) cussì che la mia famiglia possi veder le stupende immagini del catalogo Bofrost!!!! :cherobeara:

Mia mamma (mantenendo ancora un certo rispettoso contegno) declina ancora; e la baba riparti!!!!! :testadamuro:

:D A sto punto xe sta un crescendo tonale nella vose de mia mamma, che esasperada dalle insistenti richieste dela baba (che a ogni no gaveva pronta l'offerta adatta a noi) cominciava a sostituir i "no grazie", e i "la ringrazio ma..", con le più comprensibili "no voio niente.." e "arrivederci..." :censura: Ma la baba tentatrice niente....Alla fine una mano santa xe scesa, riattaccando.... :clap:

Mi e mia sorella gavevimo le lagrime :haha: ...e per un do ore mia mamma no ga alzado la cornetta, temendo de sentir la babazza ancora in linea con l'offerta dell'ultima ora!!!!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

Premetto che xè la prima discussion che apro, quindi......"se sbaglio mi corigerete :papa: "

Mi go l'Alice da quasi 3 anni e sinceramente devo dir che me trovo ben. In tuto sto tempo ciapavo ogni tanto qualche telefonada de altri provider che me chiedeva de passar con lori. Ora, fin che i te ciama una volta ogni due mesi no digo niente, ma ultimamente i sta superando ogni limite! Solo sta settimana i me ga ciamà 3 volte (praticamente ogni secondo giorno). Un do mesi fa i xè vegnudi a vender contratti porta a porta e i xè passadi 4 volte in un mese.....Ciò mi no posso più :incazzado: Mi ghe digo: la guardi che i sui colleghi xè za passadi 100 volte, no xè che(una volta per tutte) podè ciorve nota del mio nome e metterlo nell'elenco delle persone da NON tartassar......e lori: sissi riferiremo.

Per concluder, guarda caso el 90% xè sempre dela stessa azienda.....me secca far nomi ma no ghe vol sai a intuir chi che xè el principale concorrente della Telecom.

Quindi volevo saver se ve capita anche a voi o se son solo mi el grullo che vien tartassà.......grazie in anticipo :p

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me capita sul lavor.. gavemo tiscali e save chi ne ciama x far l'abbonamento?? tiscali! ma cavolo una volta bon due anche.. ma ogni mese.. x non parlar delle concorrenti! stessa roba x i gestori de cell.. in uficio ne ciama vodafone e gavemo za iel contratto!!!ma cribbio controlle!

Link al commento
Condividi su altri siti

Da me record assoluto: una volta squilla il telefono e va a rispondere il mio coinquilino: 'pronto?'.

Silenzio. Lo vedo che sbianca. 'Sì, ehm, mi dica...'. Pausa. 'Ma vaff :censura: !'

Era Ghigo, il presidente (ora ex) della regione Piemonte, che ci chiama per votare per lui. Ma ERA UN DISCO!!! :incazzado: Da non crederci...

E comunque ho mandato più volte a quel paese i vari gestori, ma se ne fregano e insistono. Tanto a casa nostra non c'è nessuno fino a tardi, quindi gli tocca chiamare a ora di cena e vengono automaticamente coperti di insulti. Se gi va bene così... :cherobeara:

Il migliore però fu il mio ex coinquilino, l'anno scorso di 'sti giorni. Lascia parlare la tipa di Infostrada in silenzio per un quarto d'ora, e alla fine le fa 'sì, tutto bello, ma sa: io uso internet solo per ascoltare le radiocronache del Catanzaro, che come saprà è appena stato promosso in B, serie più consona al suo blasone, grazie agli splendidi gol di Giorgio Corona... prprio ieri infatti ero a Martina a festeggiare l'insperata promozione...' e l'ha tenuta VENTI MINUTI AL TELEFONO PARLANDO DEL CATANZARO! Alla fine mette giù e mi fa 'beh, ha parlato lei per mezz'ora di robe che non mi interessavano? E allora poi toccava a me!'. :rotfl: Un eroe!

d.

Link al commento
Condividi su altri siti

l'ha tenuta VENTI MINUTI AL TELEFONO PARLANDO DEL CATANZARO!

grandissimo :haha::rotfl:

xe stado un periodo ke me ciamava la stessa compagnia almeno 2 volte al giorno!!! nn podevo più!!! el record lo ga alice 3 volte in un'ora!!!! xe la prima volta ke go risposto mal...ma i me gaveva esasperado!

Link al commento
Condividi su altri siti

ogni sei mesi chiamano all'impazzata, guarda caso in concomitanza con la chisura dei bilanci, essendo quotate in borsa ogni utente in più "preso" vale soldoni. come le offerte per le schede dei cellulari...soldi, sempre o solo soldi! in Svezia la pubblicità deve essere richiesta, sia quella cartacea nella posta che quella telefonica, perchè non facciamo lo stesso?

Link al commento
Condividi su altri siti

A mi me rompeva Infostrada, Tele2 (anche se go tele2 sia pel telefono che per l'adsl!!!), quel stramaledettissimo Arredo Più de Gemona... dopo go impara l'antifona: ogni volta che sul display me compari "riservato" mi so per certo che xe qualchedun che vol venderme qualcossa, e no rispondo. Se invece xe robe importanti, se pol star sicuri che se no rispondo a casa o i me ciama sul cellulare o i me lassa un messaggio in segreteria...

Link al commento
Condividi su altri siti

appena successa...iero qui sul pc...e squilla el telefono...me alzo, alzo la cornetta e rispondo, go ditot pronto e me sento dall'altra parte...

"terre toscane, azienda ...(no go capi) ha riservato a mille persone l'incredibile offerta di..." iera una voce registrada, go spetta educatamente dodici secondi li go mandadi a ... remenarse e go butta zo...

El problema piu grande...beh, iera una vose registrada..ma digo mi...almeno ciame le babette che le ciacola e te ghe pol far un due battude...prima de mandarle a remenarse..ma cussi...non xe gnanca el viz...

:bye:

(400 :clap: )

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×