Vai al contenuto

Chi ne disturba al telefono quando semo a casa


SandroWeb

Messaggi raccomandati

  • Risposte 56
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

  • 9 mesi dopo...

Ripesco sta vecia discussion. Uff, le robe no xè per niente migliorade in sti ultimi mesi. Me ga pena ciamado fastweb, no go nianche lasà parlar la tizia, disendoghe che me trovo ben con l'Alice.

Mi penso che tutto questo sia bastanza illegale comunque.....Parlando coi vicini de casa (senza internet) go scoperto che mi son l'unico del mio palazzo ad esser tartassado regolarmente ogni settimana. Evidentemente gli operatori SA che go za un collegamento adsl e quindi i zerca de portarme dalla loro parte. La domanda xè questa: come i fa a saver? Sulla guida telefonica no xè scritto "utente adsl". La Telecom, con cui son abbonà, non dovesi custodir i dati personali e quindi la privacy dei sui clienti? Oppur chiunque pol telefonarghe e chiederghe la lista dei suoi abbonati?

Secondo mi podesi esserghe gli estremi per una bella denuncia :angry:

No posso più de sta gente :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

15 giorni fa i xe rivadi a ciamar addirittura alle 10 de domenica mattina...non so chi iera, so solo che mio papà ghe ga porconado drio perchè (giustamente) no xe quele le ore de ciamar la gente, tantomeno in un giorno festivo dove se ga el diritto de riposarse :caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi so che tanti vien pagai se i supera i 20/25 secondi de telefonada.

Quindi, de solito la mia telefonada tipo xe:

"pronto? son dela dita blablabla.."

"ok,ok.. no me interesa. Piutosto, i te paga a secondi'?"

"si, si.. blablabla"

"bon dei, dovesi eser pasadi"

"ciau e grazie"

"ciau"

provè :D un bon 60/70% xe pagai a secondi.. V E R G O G N O S O

In genere xe muli come noi, val la pena de iutarli. Oviamente se la go za sentida me segno mentalmente la compagnia per no comprarghe mai NIENTE in vita mia

Link al commento
Condividi su altri siti

Regolarmente almeno 3-4 volte al giorno, per le robe più svariade.

Quel che em urta xè el fatto che non se iera parlà de privacy, anche per la telecom se iera compilada una scheda a riguardo, per la riservatezza dei numeri e se te volevi esser contattado per sonaggi o cose del genere. Noi gevevimo messo tutto no..e lori i ocntinua a ciamarne..

Dopo finisi che te ghe rispondi anche mal a sta gente.. tipo un che me ciama alle 9.30 de sera per farem un sondaggio del cavolo lo mando a :cesso:

Quei della Bofrost ga rotto de balle all'inverosimile... i ciama a tutte le ore e più te ghe disi no non me servi niente e più lori insisti ... e anche la de sofigarli...

Xè un incubo!

Link al commento
Condividi su altri siti

beh, son contento che non son l'unico in sta situazion...

mi la bofrost nel giro de do giorni me ga ciamà almeno tre volte, sentendose dir sempre la stesa risposta... :incazzado:

poi me dispisi x i muli che lavora dall'altra parte del filo, però spesso te scampa de mandarli a :cesso: ...

cmq mai ciamà alla matina presto, perchè sennò penso che no gavessi limiti la mia risposta... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo lori i vivi in questa maniera :incazzado::incazzado: a mi i me ga anche ciamà sul telefonin per proporme de cambiar gestor O|O| L'unica maniera (forse)per farli smetter xè de mandarghe una diffida scritta,per chi che vol ghe metto el link

http://www.aduc.it/dyn/sosonline/schedapra...p?Scheda=132889

http://www.aduc.it/dyn/sosonline/caraduc/c...a.php?id=124814

Link al commento
Condividi su altri siti

l'altro gg go mandà a fan bip un de infostrada che insistiva volerme far un contrato e piu' ghe disevo no e piu' continuava

dela serie no te go pel...e alora a sto punto me inervosiso anche mi e ghe sero el telefono!! :incazzado:

no xe solo i mobilifici,ma anca le compagnie telefoniche,bottega verde,quel dei vini

senza pensar soto elezioni che me ciamava alle 9 de sera e iera una vose registrada "votra per X" :down: anche la',parolaze a go go ma tanto parlavo col telefono

strano che visto che semo in campagna eletorale no me ga roto i bobi nisun

ancora!?? O|

Link al commento
Condividi su altri siti

Per fortuna a casa mia no i telefona spesso, però chi che ciama spesso xe quei della Tin.it che vol convincerme a installar un adsl: pecà che mi go za un adsl della Tin.it!!! Xe el colmo! No i sa neanche chi xe i loro clienti! :testadamuro:

Cmq se ve capita che telefoni la tipa per venderve mobili, ripondeghe come fazo mi: "Grazie ma ci siamo appena trasfertiti e non ne abbiamo bisogno" :D Xe un modo convicente e garbato per dirghe che no i stia più romper!

Link al commento
Condividi su altri siti

Go senti che probabilmente presto riverà anche in Italia un sistema già adotta nei Stati Uniti (una volta tanto copiemo una roba intelligente!). Esisterà una lista de numeri a cui i operatori pubblicitari POL ciamar. Se un no vol esser disturbado, se fa depennar della lista. E se quei continua a romper i maroni, a quel punto pol scattar la denuncia con pene abbastanza severe!

Link al commento
Condividi su altri siti

el brutto xe che i me gaveva offerto anche a mi un lavor del genere.. telefonar alle case per convinzerli comprar mobili... go rifiuta... chiaramente...infatti me da fastidio perfin a mi sta gente che rompi... però pense a chi non trova lavor e non ga scelta che far questo...almeno temporaneamente...

per cui continuo ad esser gentile per telefono e dirghe che non me servi questo, non me servi neanche quell'altro ecc ecc... ma ametto che a volte li mandasi volentieri a quel paese...

Link al commento
Condividi su altri siti

me xe capita' una volta un sondaggio che mirava a saver se iero d'accordo con la politica de un candidato alla carica de presidente della region.

savendo che dall'altra parte gavevo un mulo che vegniva pagado solo se la scheda iera compilada che go spiega' dettagliatamente il motivo per cui non solo non iero d'accordo col candidato ma lo disprezzavo profondamente, lo ritegnivo una delle persone piu' imbecilli de tutto el mondo politico e non lo gavessi scelto neanche per spalar carbon.

Dopodiche' son andado a cercar su internet el sito del suo partito e go riscritto circa le stesse cose, motivando ben ben in modo da non incorrer in ingiurie o diffamazione e go scritto alla fine: "visto che fino ad ora lei e' stato quanto di piu' inefficiente e illogico possibile, ritiene di poter migliorare in futuro? Se si puo' rifarsi vivo quando avra' migliorato di almeno 1000 volte tanto. Grazie, un tanto le dovevo". Sara' un caso ma da quel pulpito noi se ga piu' fatto vivi.

:down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×