Vai al contenuto

I migliori video musicali


Cazzaballe

Messaggi raccomandati

Me par cocolo verzer una discussion dove metter i video che se trova su youtube de musica e poderli condivider coi utenti del SDS

E ovviamente.. Comincio con un de quei che secondo mi xe i video più bei della storia della musica... Un video live de Michael Jackson... De Smooth Criminal..

UNO SPETTACOLO INCREDIBILE!!

rNk2bOfNFS0

Link al commento
Condividi su altri siti

Forsi no centra niente con l'argomento, nel senso che non se pol considerarlo come uno dei migliori video musicali circolanti ma.........

Go messo questo video perchè......

Go troppi ricordi, la musica me piasi, se senti la Fender de David Gilmour, lo spettacolo delle luci xè sublime e soprattutto posso dir:

Io c'ero!!!!! Con altri 2 amici. In Treno e nave per rivar fin la, 2 giorni e 80.000 lire a cocco.

Royal Earls Court, Londra 20 ottobre '94 70 sterline (circa 150.000 lire de quela volta,) l'ingresso in piedi e strucà come una sardella, (anche se doveva esser numerà........)ma uno spettacolo de suoni e de luci incomparabile. .....e quando ...alla fine de Comfortably numb. se verzi el balon illuminà.......

xè come un overdose.....o un elettroshock...........sembra che esplodi tutto.......

Semplicemente fantastico! Gò ancora la pelle d'oca................

JWnapx502uQ

Link al commento
Condividi su altri siti

andemo sul live...freddie mercury tribute...guns 'n roses: paradise city :ave:

NqTuN-35580&hl

ps: la maieta che ga axl la gavevo anche mi e i me vardava mal co la metevo :cherobeara:...se torno londra me la riciogo :foracolcul::D

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

ch bei i ultimi dei guns!!! :DDDD

me vien difficile sceglier quai metter ghe ne xe un pochi....no xe limiti no??

comincio come che i me vien in mente: bomfunk mc's>>>>Uprocking Beats :ave:

fhWaT503_l0

poi...l'altro xe de marilyn manson>>>>Astonishing Panorama of the Endtimes :punk:

5T_R40Zb--U

intanto questi...desso giuro che no me riva venir altri in mente!! :testadamuro::p

Link al commento
Condividi su altri siti

Questo xe un video de un dei miei gruppi preferidi, i millencolin, e xe un tributo alla mitica vespa. La canzon se ciama "Fox" :ave:

qIEF9E46bI0

Poi invece, non spostandose molto come genere, metto un video dei green day ( quei che me piaseva mi, no quei de deso :chesonno: ) che el me fa morir perchè el xe spassoso, "Nice Guys Finish Last":

PP0MI16z4PA

Link al commento
Condividi su altri siti

Deso metto 2 video, con relative musiche a confronto, rispettivamente originale e cover. Trattasi de "Holy Diver", canzone vecchia fatta dai "Dio" e reinterpretada da un dei miei gruppi preferidi, i Killswitch Engage....son imparziale ma me piasi più la cover e el video de questi ed essendo cover xe rivisitado un pò in maniera più divertente :)

Originale:

bkysjcs5vFU

Cover:

vsiqtGnpU1w

Link al commento
Condividi su altri siti

metto el video da un dei concerti + bei secondo mi della storia del rock...

Stairway To Heaven dei Led Zeppelin dal Madison Square Garden...dal dvd The Song Remains The Same....gustevelo....There's a lady who's sure all that glitters is gold

And she's buying a stairway to heaven.......

ayzhJKy8H_A

Link al commento
Condividi su altri siti

oggi ve propongo un video che secondo mi xe bastanza figo....xe dei Audioslave(ex-band con Chris Cornell ex vose Soundgarden e batt,bass,chitarr ex Rage Against The Machine)...la canzon,primo singolo del gruppo,se ciama Cochise...e xe tutto che letteralmente s'cioppa!!!pien de foghi artificiali...sai figo... :punk:

_iPxOzGP4RU

Link al commento
Condividi su altri siti

e deso Metallica...questi no xè propriamente video ma spezzoni de live:

duetto tra Jason Newsted e Kirk Hammett...me piasi sai sto toco :ave:

DVhp8p6dByE&hl

e questo inveze xè un duetto de batteria tra James Hetfield e Lars Ullrich :ave: (pecà che co i ga sonado a padova no i lo ga fato :( )

35ICq4Ixovs&hl

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×