Vai al contenuto

Tutti al mareee!!!


Mare, dove?  

33 utenti hanno votato

  1. 1. Come da titolo :D

    • Muja - piazzole
      1
    • Muja - lungomare
      1
    • Robe tipo Ausonia,Ferroviario,Krda
      0
    • Barcola - Pineta
      5
    • Barcola - Topolini
      2
    • Barcola - dopo Topolini
      8
    • Grignan
      2
    • Sistiana
      3
    • Costiera
      4
    • Altro
      7
  2. 2. Cossa preferissivo?

    • Spiaggia e taaanta sabbia
      12
    • Spiaggetta de gerina
      11
    • Piazzole de cemento
      3
    • Una barchetta al largo
      6
    • Piscina
      1
  3. 3. E infine: nudismo ?

    • Si
      12
    • No
      21


Messaggi raccomandati

Go cercà se iera sondaggi simili ma go trovà solo uno che no visualizzava le scelte o no me visulizza ben a mi sul lavor, e allora me butto!

Spero che porti ben e che rivi presto caldo!

Dove andè al bagno/mare de solito?

Che tipo de mare sognè?

Ve se mai spoiadi per ciapar sol?

Tutti al mareee, tutti al mareee ....

Link al commento
Condividi su altri siti

Be per andar al mar me rifiuto tutta la costa Triestina, vado piu che volentieri in Croazia in qualche spiaggia isolada e con pochissima genete, per il nudismo ben venga se xe fatto in un determinato modo...

Link al commento
Condividi su altri siti

go votado

altro xkè me va ben sia barcola (primi topi, california, o zona pineta) sia sistiana...muja no grazie...

spiagia e tanta sabia...me piasi de + ma chiaro che qua de noi resta un miraggio...

no perchè nudismo no me interessa.

po' x come che stago mi al bagno che sia sabia o cemento in tera me cambia poco...basta star sul sugaman e via...son come una sariandola de solito... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua a Trieste vado sul terrapien de Barcola dove gavemo la barca. Pena che posso vado in Croazia :D El mio ideale xe una bella costa rocciosa per andar sotto acqua. Meio se dalla barca, più privacy e meno gente.

Per el nudismo dipendi, co son solo anche si, con altri mai, quindi go votà no :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Urk, me son dimenticà la mia :p

Me piasi robe tipo i topolini, perchè me piasi buttarme :clanfe,capriole,testa,piron,yuhuu ...

Me piasi bagolar con maschera,pinne e boccaglio

Me piasi anche la spiaggia per le camminade,balon

No rivo star sotto el sol per troppo tempo, son più in acqua che fora

Uhmm me piasi quasi tutto :D

Odio solo perder tempo per zercar posto sotto el sol :incazzado:

De solito son Barcola pineta ma me piasi variar

Nudismo? boh, mai fatto ...

Link al commento
Condividi su altri siti

allora sistiana su tutte... poi barcola (marinella). Preferiso la sabbia.... tanta sabbia! anche se dopo un pò la me infastidisi.

Per el nudismo.... go messo no xkè me vergogno.... Son stada in spiagge dove iera anche nudisti, non me crea problemi, ma mi non rivo star

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go votado "dopo topolini", "sabbia" e "no" anche se gavessi messo "indifferente" (che strano :rolleyes:)

L'acqua xe el mio elemento naturale quindi me xe indifferente dove andar al bagno...basta andar :D

Per quanto riguarda al nudismo digo no ma per una question mia, de vergogna :) No me da fastidio chi lo pratica e no go nessun problema però la penso come Saretta :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Oramai xè una "marea" :grin: de anni che andemo a Barcola beach, località Marinella :ehsi: . Xe el chiosco pe'l cafè, le scalete per andar in acqua senza rodolarse per i scoi, le docce, sabbia in mar.... cossa volemo de più :daghe:

Certo che co vado trovar i suoceri a Rovigno.......beh xè tuta un'altra roba :ehsi:

Per quanto riguarda el nudismo, lo go provado una volta tanti anni fà....... i xè ancora la che i ridi :cherobeara: e alora go pensà che no fa per mi. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

beh mi vado spesso a Barcola là del porticciolo, me buto tra i scoi (cercando accuratamente de no rovinarme de sora :D:D:D ) e via...

se no cambio e vado qualche volta verso muja, qualche altra in costiera...

insomma dipendi...

come disi Fra anche a mi me piasi andar in Slovenia o Croazia a far el bagno, quindi quando posso vado volentieri

nudismo mai fatto, no me interessa

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora dunque, intanto ve digo subito che son dipendente dalla spiaggetta con la gerina... :D me piasi troppo quella polverina de sasso che te resta sulle man.. come i gessi della lavagna :) e poi no me trovo la sabbia fin in te le rece!!! :grin:

Co son a Trieste me piasi troppo andar a Barcola tra California e Bivio, ma un poco piu' su della Marinella... no so perche' ma preferisso. Piu' tranquillo, gente della mia eta' (oddio stago diventando vecio... :pauraaaa:)... e poi se beca Giacomin!!! :D

Nudismo no no no no nooooo... preferisso SAAAAAI de piu' el zogo del vedo-non-vedo... nudismo, quel dopo, a casa!!! :DDDD:DDDD:DDDD:daghe::daghe::daghe::doh::mescondo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ormai comincio a gaver una certa età e i rumori me da fastidio.. quindi la spiaggia ideale saria coi sassolini che no fa troppo mal se te ghe camini de sora scalzo e senza nisun che ziga e urla (fioi e 'tagliani :D)..

Go votado quindi la barca :D (ah.. la mia barca :pianto: )

Per el posto, sicuramente preferiso le coste croate.. ma se devo sceglier de restar in zona piuttosto Muggia che Barcola-Sistiana..

Per el nudismo si.. volentieri.. ma con le persone giuste

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Tra quel che se podeva sceglier go meso "Barcola - Dopo Topolini", anche perchè xe bastanza tempo che ghe finiso la.

Come suolo invece la gerina la preferiso alla sabbia che la xe più "invadente" :D

Nudismo, mah....mai fatto e per questo go risp de no ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×