Vai al contenuto

Gara 2 Finali Playoff/Playout FB


Messaggi raccomandati

PLAYOFF

maxx-romanowar ( 0-0 )

PLAYOUT

tuxav-delio ( 0-1 )

Le formazioni vanno postate entro le ore 16:15 del 20/04

Eventuale Gara 3: 27/04

PLAYOFF

maxx-romanowar ( 1-0 )

stavolta fazo + attenzion e zero pre tattica... :aaaaaatttillla:

CAPO G POZ (Capo)

CAPO A WALLACE (Capo)

BOV A Anderson (Fortezza)

MI G GALLINO GALLINARI (Mi)

monte C Sharrod Ford (monte)

panca

AV A Radulovic Nikola (Avellino)

RIE G FINLEY (Rieti)

VA C Lloreda (VA)

BOV G Blizzard (Bo Virtus)

ForBO C James Thomas (Upim Bo)

a controllar che la formazion postada sia quella giusta :

BO A Novi (Bo)

MONTE C Romani Marco - monte

Palazzetto tutto esaurito e romano :paiazorendo: che ga el cul che trancia ciodi... :linguaccia:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon, stavolta la formaizon sembra regolare ..... bravissimo!

In gara 1 te xe andada SAI ben e te ga evitado i s'ciafoni.

Cusì oggi semo veramente :incazzado:. Se poi Blizzard farà de novo 20 te vinzerà ti!

POZZECCO Gianmarco Capo (G)

JONES Jumain NA (A)

WALLACE Charles J. (A)

GALLINARI Danilo MI (A)

FORD Sharrod Monte ( C)

Panchina

ROCCA Mason R. NA (C )

FINLEY Morris RI (G)

STONEROOK Shaun SI (A)

LLOREDA Jaime VA ( C)

MONROE Chris NA (G)

Riserve a casa

CANAVESI Matteo Monte ( C)

BLIZZARD Brett BOV (G)

E bona partida a tutti!

Link al commento
Condividi su altri siti

MA COME SE FA?!?!!?!?!?!?!!?

Come se fa?

Se fa che la regola dei Play Off xe che vinzi la squadra che xe + in forma durante i Play Off, e la tua “copia ben riuscida” della mia squadra se ga dimostrado molto più in forma dei miei ragazzi a causa del crollo dei miei 3 Napoletani.

Durante la stagione regolare, mentre ti te remavi disperatamente nelle retrovie ciapando sciafoni da Dido e Dondon e te rivavi a qualificarte ai play off grazie a una botta de :meiostarziti: , mi dominavo el mio giron. Poi, ripeto, ai Play Off xe sempre un’altra storia… :angry:

Ai Play Off te gavevi la squadra + in forma e te ga vinto meritatamente. Xe la prima volta quest’anno che perdo due partide de fila. Purtroppo per mi xe stade le due decisive ….. :disgust:

Saria stado + bel zogarsela al meglio delle 5. :ehsi:

Xe una delle robe che propongo fin da ora per el prossimo anno assieme ad una riduzione del numero possibile dei cambi (alla fine zogavimo tutti coi stessi zogadori e Maxx no xe stado l'unico a copiarme la squadra) e con nove regole per i infortunadi.

No xe sicuramente questo el luogo o el momento per parlar de programmi futuri ... però xe alcuni mesi che go dei sassolini nella scarpa che me da un po' de fastidio ..... :piovaintesta: e volesi cavameli fora, se no ve dispiasi.

El "lider máximo" del fantabasket se ga fato el popoci per trovar una formula che permetesi a tutti i iscritti de zogar. Nelle ultime settimane della stagione regolare solo la metà dei partecipanti (o poco più) continuava a postar regolarmente le formazioni. Mi capiso che xe un zogo e che magari uno no xe sai stimolado a postar ogni settimana dopo che ciapa s'ciafoni ogni domenica. Però, visto che Assist e Cucc se fa el cul per calcolar punteggi, classifiche, gestione cambi ecc. ecc. me sembra giusto comportarse con altrettanta serietà, portando avanti l'impegno che ognidun se ga ciolto a settembre!

Per la carità, nisun obbligo! El mio xe solo un invito a pensarghe ben se el prossimo anno gaverè piazer a ripartecipar .... se iniziè la stagion, zerché de portar avanti la vostra squadra. Altrimenti no ste iscriverve cusì no gaverè l'incombenza de postar la formaizon settimanalmente. Se non altro per una question de rispetto verso chi organizza......

Forsi quest'anno se ghe fosi stadi un pochi de "fantasimi" :pauraaaa: in meno la stagion saria stada ancora + interessante (e magari gavesimo zogardo le finali con el 3 su 5) :grin:

Comunque il prossimo anno è lontano! Complimenti al vincitore! Si dia inizio alle danze :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

No posso far altro che quotar TUTTO :ave:

A breve anche mi farò delle considerazioni e dei ringraziamenti :ehsi:

Intanto congratulazioni a MAXX (no gavessi mai dito che te vinzevi, onestamente, ma xe giusto così :amicici: ) e congratulazioni vivissime anche a Romano, vero dominator del campionato che, disemoselo ciaro, ne dà straze a tutti 13 o 15 messi insieme :D (basta veder la sua formazion ad inizio anno :rolleyes:)

Complimentiiiiiiiiiiiiiii :fiuclap:

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora go el piacer de annuciar che MAXX si aggiudica la seconda edizione del fantabasket sds stagione 2007/2008 :ave::ave::ave:

Da parte mia va i miei più sinceri complimenti per questo risultato, colto contro un avversario de livello quale xe romanowar el quale ga dominado tutte le fasi dela stagion e ga avudo la sfortuna che alcuni dei suoi giogadori xe scomparsi nelle partide chiave, anche a ti va i miei più sentiti complimenti :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

MA COME SE FA?!?!!?!?!?!?!!?

Come se fa?

Se fa che la regola dei Play Off xe che vinzi la squadra che xe + in forma durante i Play Off, e la tua “copia ben riuscida” della mia squadra se ga dimostrado molto più in forma dei miei ragazzi a causa del crollo dei miei 3 Napoletani.

Durante la stagione regolare, mentre ti te remavi disperatamente nelle retrovie ciapando sciafoni da Dido e Dondon e te rivavi a qualificarte ai play off grazie a una botta de :meiostarziti: , mi dominavo el mio giron. Poi, ripeto, ai Play Off xe sempre un’altra storia… :angry:

Ai Play Off te gavevi la squadra + in forma e te ga vinto meritatamente. Xe la prima volta quest’anno che perdo due partide de fila. Purtroppo per mi xe stade le due decisive ….. :disgust:

Saria stado + bel zogarsela al meglio delle 5. :ehsi:

Xe una delle robe che propongo fin da ora per el prossimo anno assieme ad una riduzione del numero possibile dei cambi (alla fine zogavimo tutti coi stessi zogadori e Maxx no xe stado l'unico a copiarme la squadra) e con nove regole per i infortunadi.

No xe sicuramente questo el luogo o el momento per parlar de programmi futuri ... però xe alcuni mesi che go dei sassolini nella scarpa che me da un po' de fastidio ..... :piovaintesta: e volesi cavameli fora, se no ve dispiasi.

El "lider máximo" del fantabasket se ga fato el popoci per trovar una formula che permetesi a tutti i iscritti de zogar. Nelle ultime settimane della stagione regolare solo la metà dei partecipanti (o poco più) continuava a postar regolarmente le formazioni. Mi capiso che xe un zogo e che magari uno no xe sai stimolado a postar ogni settimana dopo che ciapa s'ciafoni ogni domenica. Però, visto che Assist e Cucc se fa el cul per calcolar punteggi, classifiche, gestione cambi ecc. ecc. me sembra giusto comportarse con altrettanta serietà, portando avanti l'impegno che ognidun se ga ciolto a settembre!

Per la carità, nisun obbligo! El mio xe solo un invito a pensarghe ben se el prossimo anno gaverè piazer a ripartecipar .... se iniziè la stagion, zerché de portar avanti la vostra squadra. Altrimenti no ste iscriverve cusì no gaverè l'incombenza de postar la formaizon settimanalmente. Se non altro per una question de rispetto verso chi organizza......

Forsi quest'anno se ghe fosi stadi un pochi de "fantasimi" :pauraaaa: in meno la stagion saria stada ancora + interessante (e magari gavesimo zogardo le finali con el 3 su 5) :grin:

Comunque il prossimo anno è lontano! Complimenti al vincitore! Si dia inizio alle danze :petesoni:

effettivamente el mio "come se fa" iera + "globale"

iniziava sicuramente con :

aa) perder con un ciston qualificado all'ultima giornada ai playoff

ma anche

bb) a lassar in panchina Finley e non azzardarlo in quintetto

cc) a lassar fora blizzard

dd) a tajar Radulovic (uomo decisivio in queste finali) ...bastava copiarme... :merodolodalrider:

ee) a ciapar nei denti due volte su due dopo gaver dominà la stagion regolare

e sinceramente speravo in una bella gara3 / scontro finale visto el casin de formazia della volta scorsa

inveze cussì xe finì tutto molto in fretta, troppo.

Xe come trovarse in leto la Arcuri o la Ferilli e vegnir za quando ancora se ga mudande e braghe indosso... :censura:

Come savè iera el mio primo anno / battesimo (e che esordio!) per questo no me son intromesso in discussioni relative a regole e cavilli vari, e anzi son incappà in qualche incidente diplomatico (sorry!)

ma me par giusto affrontar la postilla romano :paiazorendo: : finalissime al meglio delle 5 o se no vanza tempo perlomeno con un bonus punteggio che ogni zogador se strassina dalla regular season.

te ga avu una gran sfiga a crollar nelle due partide decisive o, se volemo, incontrar i miei ragazzi che ga dà l'anima (doping!?) fazendo el miracolo, come speravo ... se andè a veder el toto scommesse mi gavevo ottenù una preferenza....

....eh eh eee ssfffiiido me gavevo votà mi.... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora go el piacer de annuciar che MAXX si aggiudica la seconda edizione del fantabasket sds stagione 2007/2008 :ave::ave::ave:

Da parte mia va i miei più sinceri complimenti per questo risultato, colto contro un avversario de livello quale xe romanowar el quale ga dominado tutte le fasi dela stagion e ga avudo la sfortuna che alcuni dei suoi giogadori xe scomparsi nelle partide chiave, anche a ti va i miei più sentiti complimenti :ave:

Grazie presidentissimo / Cucciolina

xe stà un assoluto piacere scontrarme anche contro de voi :ave:

e dimostrar che el pilotadellavespa :paiazorendo: no iera imbattibile...

ghe rivè a meter la scrittina "rotante" sora a Romanowar

"quasi vincitore del fantabasket" ...bua ah ah ah :merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×