Vai al contenuto

FB 2007/2008 Ringraziamenti


Messaggi raccomandati

E semo giunti cusì alla conclusione de questa seconda stagione del fantabasket. Anche quest'anno xe stada lunga ma alla fine semo rivadi ad iniziarlo e finirlo. Ammetto che quest'anno xe stada molto più complessa la gestion perchè i partecipanti iera molti de più rispetto alla prima edizione e questo ga comportado qualche problema logistico che però xe stado brillantemente superado....e da qua parti i miei ringraziamenti:

Come sempre, ringrazio l'admin che oltre ad esser tale xe un amico soprattutto, che concedendo questo spazio a gratis ne consenti de poder far el fantabasket. GRAZIE :ave:

Ringrazio la mia fidata assistente cucc, la quale nell'arco de tutta la stagion la me ga dado el suo prezioso supporto nonchè una man con i conti e la se ga fatto probabilmente el mazzo più de mi visto che la fazeva anche alzate all'alba per far i controlli incrociati. GRAZIE :ave:

Ringrazio romanowar, el quale se ga dimostrado un gran esperto de questo tipo de gioghi e ga messo a suo disposizion la sua esperienza per far si che el fantabasket podesi partir con la formula migliore possibile. GRAZIE :ave: PS per le regole nove faremo, so za ;)

Oltre a dir grazie, apro una parentesi per chieder anche scusa ad un partecipante: dondon, me dispiasi tanto se in questa stagion i casotti con i conteggi xe capitadi sempre con ti, onestamente no me iera mai capitado e so che questa xe stada solamente una spiacevole parentesi che credo non se ripeterà più se te tornerà a partecipar. SCUSIME :ave:

Adesso go de far ancora un ringraziamento speciale ad un utente che me ga dimostrado tanto e che penso sia giusto tributarghe quanto merita: GRAZIE MAURIZIO72TS :ave: Xe stado un momento dela stagion dove per motivi personali te volevi molar tutto, gaveria compreso se te lo gavesi fatto ghe mancheria, invece ti te me ga mostrado una grande serietà e diligenza che pochi altri qua dentro se pol permetter. Te ga onorado el tuo impegno fino alla fine e per questo te ne do atto tributandote un grosso ringraziamento :ave:

Naturalmente, ringrazio anche chi ga partecipado e seguido el FB nell'arco de tutta la stagione. GRAZIE :ave:

Cmq me dispiasi concluder questo post con una considerazion che un pò de delusion me ga lasado.....rispetto all'altro anno go notado purtroppo che svariati utenti ad un certo punto ga deciso de abbandonar la sezion nonostante el FB fusi in pieno svolgimento: caso lampante le finali playout che se ga chiuso nella maniera più brutta possibile....questo per mi xe motivo de grande delusion: certo, so che questo xe un zogo cul tanto per divertise senza star troppo a pensarghe, però almeno per correttezza me saria aspetado almeno che me venisi dito se non se voleva più partecipar, come che ga fatto mauri. Go sempre dado la mia disponibilità ad esser contatado per qualsiasi roba e me dispiasi gaver visto una chiara assenza de interesse pur vedendo che chi partecipava, cmq al forum se connetteva. A questo punto non pretendo nulla, fatta la xe come se disi, spero solamente che se el prossimo anno faremo un'altra stagion, prima de ciorse questo impegno, ghe se pensi 2 volte prima de farlo, perchè ghe xe gente che a far sto giogo ghe ga interesado e no xe giusto rovinarghelo con questo disinteresse che go purtroppo visto.

Link al commento
Condividi su altri siti

un grazie a ti carissimo per la tua dedizion e per la tua pazienza (e anche a quella della super assistente Betuza :bacini::bacini::bacini: )... la tua serietà ga fatto sì che sia sta un bel giogo per tutti, anche a mi me dispiasi che le finali play-out sia finide così, speremo che el prossimo anno no ghe sia queste defezioni a stagion in corso...

bravi muli

un grazie sincero a voi e me prenoto già per la terza edizion :D:D:D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie muloni!

complimenti soprattutto a quei che se ga sbatù a far calcoli / formule e sveglie all'alba...

spero solo che romanowar :paiazorendo: no fazi come l'omo del cafè e che el se iscrivi anche

el prossimo anno :p

Link al commento
Condividi su altri siti

E semo giunti cusì alla conclusione de questa seconda stagione del fantabasket. Anche quest'anno xe stada lunga ma alla fine semo rivadi ad iniziarlo e finirlo. Ammetto che quest'anno xe stada molto più complessa la gestion perchè i partecipanti iera molti de più rispetto alla prima edizione e questo ga comportado qualche problema logistico che però xe stado brillantemente superado....e da qua parti i miei ringraziamenti:

Come sempre, ringrazio l'admin che oltre ad esser tale xe un amico soprattutto, che concedendo questo spazio a gratis ne consenti de poder far el fantabasket. GRAZIE :ave:

Ringrazio la mia fidata assistente cucc, la quale nell'arco de tutta la stagion la me ga dado el suo prezioso supporto nonchè una man con i conti e la se ga fatto probabilmente el mazzo più de mi visto che la fazeva anche alzate all'alba per far i controlli incrociati. GRAZIE :ave:

Ringrazio romanowar, el quale se ga dimostrado un gran esperto de questo tipo de gioghi e ga messo a suo disposizion la sua esperienza per far si che el fantabasket podesi partir con la formula migliore possibile. GRAZIE :ave: PS per le regole nove faremo, so za ;)

Oltre a dir grazie, apro una parentesi per chieder anche scusa ad un partecipante: dondon, me dispiasi tanto se in questa stagion i casotti con i conteggi xe capitadi sempre con ti, onestamente no me iera mai capitado e so che questa xe stada solamente una spiacevole parentesi che credo non se ripeterà più se te tornerà a partecipar. SCUSIME :ave:

Adesso go de far ancora un ringraziamento speciale ad un utente che me ga dimostrado tanto e che penso sia giusto tributarghe quanto merita: GRAZIE MAURIZIO72TS :ave: Xe stado un momento dela stagion dove per motivi personali te volevi molar tutto, gaveria compreso se te lo gavesi fatto ghe mancheria, invece ti te me ga mostrado una grande serietà e diligenza che pochi altri qua dentro se pol permetter. Te ga onorado el tuo impegno fino alla fine e per questo te ne do atto tributandote un grosso ringraziamento :ave:

Naturalmente, ringrazio anche chi ga partecipado e seguido el FB nell'arco de tutta la stagione. GRAZIE :ave:

Cmq me dispiasi concluder questo post con una considerazion che un pò de delusion me ga lasado.....rispetto all'altro anno go notado purtroppo che svariati utenti ad un certo punto ga deciso de abbandonar la sezion nonostante el FB fusi in pieno svolgimento: caso lampante le finali playout che se ga chiuso nella maniera più brutta possibile....questo per mi xe motivo de grande delusion: certo, so che questo xe un zogo cul tanto per divertise senza star troppo a pensarghe, però almeno per correttezza me saria aspetado almeno che me venisi dito se non se voleva più partecipar, come che ga fatto mauri. Go sempre dado la mia disponibilità ad esser contatado per qualsiasi roba e me dispiasi gaver visto una chiara assenza de interesse pur vedendo che chi partecipava, cmq al forum se connetteva. A questo punto non pretendo nulla, fatta la xe come se disi, spero solamente che se el prossimo anno faremo un'altra stagion, prima de ciorse questo impegno, ghe se pensi 2 volte prima de farlo, perchè ghe xe gente che a far sto giogo ghe ga interesado e no xe giusto rovinarghelo con questo disinteresse che go purtroppo visto.

Ma figurite........ :amicici: le mie rimostranze nei tuoi confronti iera sempre scherzose anke perche' go partecipa' senza capir un gran ke de basket sperando de divertirme .......... e devo dir ke me son proprio diverti' con tuti voi senza far bruta figura.

Grazie ancora a ti e a tuti i partecipanti. :clapclap:

Saluti dal dondon :bye::bye:

E ste tenti ke adeso me vado a cior l'enciclopedia del basket e cusi' el prosimo ano ve :caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie ad assist per come se ga prodigado a far sì che el FB continuassi alla stregua dello scorso anno, se non in maniera addirittura migliore. Ghe xe stado un grande impegno da parte sua e da parte della Cucc, applausi meritatissimi per entrambi :fiuclap:

Un ringraziamento a tutti coloro che ga partecipado assiduamente. Me dispiasi gaver letto l'ultima parte del messaggio de assist, mi spero francamente che nella prossima edizion chi volarà partecipar gavarà un minimo de costanza nel zogar e ciorse l'"impegno" de no postar la formazion una volta ogni tanto.

Link al commento
Condividi su altri siti

Oh, finalmente rivo scriver anche mi :D

Me unisso ai ringraziamenti quindi grazie ad Assist che ga costruido el FB e lo ga gestido in modo impeccabile :ave: Grazie a Romano che ga contribuido concretamente alla buona riuscita de questa edizion e grazie a chi ga partecipado :ehsi:

Un ringraziamento particolare a Dondon che no gaveva mai giogado e che ga fatto sai sai ben :ehsi::bacini:

Congratulazioni ai due finalisti che spesso e volentieri ne ga dado filo da torcere :D:ave::bacini:

Come li ga Romano, anche mi go qualche sassolin da cavarme. Quest'anno se ga usado la formula de 6 bonus per agevolar eventuali problemi (rotture de pc, dimenticanze varie, ecc ecc) ma go visto che no ga servido a niente. Questo no xe un giogo come el King of polls o il giogo dei pronostici de Mauri dove se gioga SOLI . Questo xe un giogo de squadra, come el basket. Se un no posta la formazion (capita, pol succeder de dimenticarse, per carità! ma non così assiduamente come xe stado sto anno nonostante i 6 bonus) ghe manca de rispetto in primis all'avversario e, successivamente, ai altri partecipanti. Esempio lampante i playout dove ga vinto BT per mancanza de serietà altrui (anche se magari el gavessi vinto lo stesso!)

No xe sai corretto e me dispiasi. Xe come se Assist e mi, ad un certo punto del campionato, se gavessimo rifiutado de far i conti. Saria stado poco serio. Una volta che te se ciol l'impegno te lo porti a fondo, se no no xe de ciorselo.

Per carità, questo xe un giogo e xe fatto per divertirse. Se ad una persona ghe succedi qualcosa de serio che no pol più partecipar, basta dirlo (qua, via mp, via mail, via sms, via cell, ecc ecc) e me riferisso a Mauri che, quando ga visto che no podeva più partecipar, ga avvisado giustamente mi ed Assist asserendo che iera una question de correttezza.

Bon, go finido :D Speremo che el prossimo anno sia meio :ehsi:

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

ecome qua anche mi in sta discusion de ringraziamenti...

obbligatori i ringraziamenti a assist e cucciolina x el sbatimento che i ga avudo nel seguir tuto el fantabasket...formazioni giuste,formazioni postade,conti,riconti,risultati,clasifiche e chi + ne ha + ne metta.

a sto punto anche un ringraziamento a romanowar che ga contribuido,no savevo.

un ringraziamento a tuti quei che ga partecipado...

mi me dispiasi se go partecipado in modo diverso dal'altro anno...no go fato sai cambi de giogadori in campo sto anno...no ghe stavo proprio drio ale formazioni in cui zogava i miei ma go zercado de postar regolarmente la squadra x zogar xkè cmq me divertivo a veder come andava...e considerando come go zogado no xè anda neanche mal :D

per el resto no so, no go capido cosa ga scatenado sta debacle de formazioni postade x cui no me esprimo...digo solo pecà.

cmq me go divertido e spero che el no gaver cambiado squadra che scendeva in campo no gabi dado una bruta sensazion ai gestori del fbasket.

Link al commento
Condividi su altri siti

(...) cmq me go divertido e spero che el no gaver cambiado squadra che scendeva in campo no gabi dado una bruta sensazion ai gestori del fbasket.

Per quanto me riguarda no go nessun tipo de problema. No xe obbligatorio cambiar i giogadori, te pol tenir sempre quei (anche se te devi esser consapevole che tutti se rinforza coi cambi tranne che ti. Ma credo che te sia pienamente cosciente de questo :D). El problema no xe far mercato, ma postar la formazion per rispetto nei confronti dei altri :) Dopo, per carità, ovvio che se se pol dimenticar (mi go postado una volta fora tempo massimo senza corzerme :S) ma non così assiduamente come xe sta fatto da alcuni partecipanti.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×