Vai al contenuto

le porte delle chiese


Messaggi raccomandati

non so se ve xe mai capità de vardar le porte delle chiese... o meglio, le porte interne (se le ghe xe): a mi si.. e me son alquanto vergognada...

parlo dela chiesa de Servola.

non so se gave notà che i ga messo una porta de vetro stile supermercato con tanto de fotocellula per aprirse automaticamente... :-//

sinceramente me fa cascar i brazi.. :disgust:

se savè de episodi analoghi.. aggiungè pur..magari con cosa pensè voi de sta roba.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

No son un assiduo frequentatore de chiese, :papa: ma ultimamente son stà a un matrimonio nela cesa de via Capodistria e go notà che, al posto dele "candele votive", in cera che a tuti i fioi ghe piaseva acenderle, i ga messo una serie de candele con una lampadina in zima; te meti l'oferta obligatoria, te "struchi el boton" e se impiza una fin che passa el nonzolo che el la distuda!! :incazzado:

>:D ...meditate gente meditate

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Eco, questo che disi Giacomin me cascar i brazi anca a mi...anca a Firenze gavemo, a volte, lampadine...ma sta tornando sai le candele.

Quel che disi Polpetta, inveze... Te ga pensa che xè sai persone anziane che le va in cesa a pregar fori dall'orario de messa? E i disabili? Forsi le porte automatiche ga un senso, anca se non per mi e ti, che semo fortunade.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×