Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Eccoci arrivadi alla fine de questo lungo viaggio (ok ok ghe xe ancora euro 2008, ma questa xe altra storia :D ) e, quindi, xe rivado el momento de far i ringraziamenti de rito (come in tutti i zoghi seri che se rispetti :ehsi: ).

In primis el mio ringraziamento va, doverosamente, al grande capo Sandroweb che me (anzi ne) ga concesso lo spazio per organizzar questo zogheto sperando de poder ripeterse, magari za dal prossimo campionato.

Quindi el mio GRAZIE va, indistintamente, a tutti quei compagni de viaggio che me ga seguido in questa (strampalada) avventura pur savendo che alla fine della fiera no ghe iera assolutamente gnente de vinzer se non l'onor de fregiarse del titolo de campione.

A esser sinceri no pensavo che tanti rivassi a starghe drio (su 15 partenti da zero semo rimasti in 10) e ricordarse de postar de volta in volta, ma la costanza xe stada premiada da un campionato che se ga rivelado tirado e interessante fino al termine.

Piccola nota dolente quelle persone che, de punto in bianco, ga deciso de molar baracca e burattini e no farse più veder. Posso capir che ghe xe motivi de lavor, studio o altro però...

Grazie a tutti

Maurizio

Link al commento
Condividi su altri siti

Veramente grazie a ti mauri che te ga avudo grande serietà e diligenza nel gestir questo zoghetto per farne divertir :ave::ave::ave:

Piccola nota dolente quelle persone che, de punto in bianco, ga deciso de molar baracca e burattini e no farse più veder. Posso capir che ghe xe motivi de lavor, studio o altro però.

Su questo non posso che quotarte....purtroppo xe capitado in FB e no xe mai bel co la gente molla senza motivo.....capiso che anche sto giogo iera gratis, ma penso che un minimo de rispetto sia un atto dovudo :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Su questo non posso che quotarte....purtroppo xe capitado in FB e no xe mai bel co la gente molla senza motivo.....capiso che anche sto giogo iera gratis, ma penso che un minimo de rispetto sia un atto dovudo :ehsi:

(OT) Capisso el disappunto, però secondo mi nel FB iera molto ma molto più grave. Qua se gioga soli, invece del Fantabasket no.

Scuseme per l'OT :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Piccola nota dolente quelle persone che, de punto in bianco, ga deciso de molar baracca e burattini e no farse più veder. Posso capir che ghe xe motivi de lavor, studio o altro però...

Grazie a tutti

Maurizio

...e mi son un de quei. Mea culpa, me dispiasi se go molado d'improvviso el concorso :cherobeara: Sarò più diligente con quel dei europei de balon, promesso :ehsi:

Grazie Mauri per el lavoron, el tuo zogo ga riscosso molto più successo rispetto al KOP: te pol esser orgoglioso de questo :bacini:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie a Mauri, per el suo impegno, puntualità e la sua correttezza! Pol sembrar facile starghe drio a questi assatanati del "Votapronostici", ma inveze ghe vol 2 @@ cussì........... :clapclap:

Grazie al nostro Mega boss supremo dott. ing. grand. uff. lup. mann. Sandro, che anche se el gà molà el colpo el iera sempre che el ne tegniva de ocio(....sentivo mi, sempre una presenza effimera ma inquietante :p ), :ave:

e grazie a tutti i partecipanti. Bravi a tutti (bei e brutti e taconai in carega....... :merodolodalrider: )!

El giogo xè molto semplice ma el xè divertente, e anche se no se vinzi niente, me rosiga un fia che no go' vinto......Scherzo, dei.....daltronde, con quei due la davanti.......ma cossa gavè el numero de cell. de Moggi??????

Bravi, bravi e bravi!.....e un poco bravo anche a mi! :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Un doveroso grazie a Mauri per gaverme accettado anche se entrado al finale, prometto dar dura battaglia al prossimo vota pronostico, me son diverti vedendo i battudoni dei muloni, che anche se giustamente no gaveva piu la possibilita de entrar al podio , costantemente i lottava per il prestigio.

GRAZIE A VOI TUTTI

Massimo

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×