Vai al contenuto

Chi balla?


tommy781

Messaggi raccomandati

PER CHI GHE PIASI EL TANGO:

sul picolo de ogi xe scrito che el 5 luglio per la notte dei saldi là de piazza verdi se trasformerà in una pista de tango.

No gò capì se intendi che se ballerà el tango o se ghe sarà un spetacolo de tango...

desso zerco in giro per veder se i gà specificado da qualche parte

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 72
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Starlite fa un corso del "salsa pesta-pie" :crylol:

Scarpe anti-infortunistiche da donna marca Cofra. 50 € con MasterCard :baba:

gaia.jpg

te ga capì mal... el fa un corso de salsa e pesto (alla genovese) :D:D:DDDD:DDDD:DDDD

:baston::baston::baston:

me permetto de aggiunger el famoso "giro panza" :aracheroba::lol:

Doverò ingrandir la panza :D

Link al commento
Condividi su altri siti

e me piasesi anche provar qualche ballo lento ... se qualche cavalier balasi con mi...

mi son rimasta ancora nelle favole...dove xe el cavalier che te invita a balar... dove xe finidi i muli de una volta :pianto::pianto:

se te se iscrivi a un corso de tango e te esci nelle serate, te invito mi a ballar !!! :)

solo che te devi darte de far perchè no se pol ballar solo tanghi lenti... xe anche tanghi + veloci, tanghi con ritmi variabili, tanghi nuevi (simil techno) e le milonghe!!! per questi ultimi due servi gaver molta padronanza dei passi e un equilibrio spaventoso :D

Link al commento
Condividi su altri siti

e me piasesi anche provar qualche ballo lento ... se qualche cavalier balasi con mi...

mi son rimasta ancora nelle favole...dove xe el cavalier che te invita a balar... dove xe finidi i muli de una volta :pianto::pianto:

se te se iscrivi a un corso de tango e te esci nelle serate, te invito mi a ballar !!! :)

solo che te devi darte de far perchè no se pol ballar solo tanghi lenti... xe anche tanghi + veloci, tanghi con ritmi variabili, tanghi nuevi (simil techno) e le milonghe!!! per questi ultimi due servi gaver molta padronanza dei passi e un equilibrio spaventoso :D

ecco magari no fa proprio per mi alora ^^

xe da otobre che balemo e pena desso rivo a far un intero ballo coi giri de salsa senza che me giri la testa!

Link al commento
Condividi su altri siti

ecco magari no fa proprio per mi alora ^^

xe da otobre che balemo e pena desso rivo a far un intero ballo coi giri de salsa senza che me giri la testa!

quando i meti roba che no te garba, sta attenta a non farte invitar :D

comunque xe tante serate dove i metti solo tanghi argentini e vals (che xe simile al valzer)

Link al commento
Condividi su altri siti

ma a Trieste e dintorni...paradiso a parte...conossè loghi dove se balla?

(magari anche in Slo), ma che no sia a ore de machina?

un sito de eventi xe qua:

http://www.tanghitudine.it/eventi/

basta andar nella sezion agenda tanguera :D

Modificato da Kiriranshelo
Link al commento
Condividi su altri siti

ma a Trieste e dintorni...paradiso a parte...conossè loghi dove se balla?

(magari anche in Slo), ma che no sia a ore de machina?

Guarda, da novella ballerina de salsa portoricana, i me ga dito che se balla al Pinguino el giovedì, da Sticco no me ricordo quando :D e al Paprika a Portorose la domenica. I primi de luglio poi ghe sarà anche el Salsa festival a Rovigno :ehsi:

Scarpe anti-infortunistiche da donna marca Cofra. 50 € con MasterCard :baba:

A forza de ballar con ti doverò comprarmele :grin::p:bacini:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma a Trieste e dintorni...paradiso a parte...conossè loghi dove se balla?

(magari anche in Slo), ma che no sia a ore de machina?

Guarda, da novella ballerina de salsa portoricana, i me ga dito che se balla al Pinguino el giovedì, da Sticco no me ricordo quando :D e al Paprika a Portorose la domenica. I primi de luglio poi ghe sarà anche el Salsa festival a Rovigno :ehsi:

Scarpe anti-infortunistiche da donna marca Cofra. 50 € con MasterCard :baba:

A forza de ballar con ti doverò comprarmele :grin::p:bacini:

beh disemo che in settimana qualcossa xe

Al pinguin me par de aver capì che xe anche el fine settimana (solo che el spazio per ballar xe una roba minima, dò metri per dò....

de sticco de giovedì

sabato i dovessi far una serata al caffè tommaseo.

Xe che mi son pigrona...e andar a ballar in settimana me xe pesante ^^

Sopratuto de inverno...

Ma me tocherà rassegnarme sto inverno eh....(+ che altro el paradiso xe de venerdì e mi de venerdì gò un altro impegno fisso :ehno:

a quanto par a Trieste ghe xe assai ballerini (bravi o no no conta :p) ma come sempre....pochi pensa a lori...

Fin pochi anni fa me ricordo che ghe iera locai che fazeva el dopo cena...sparidi.

Link al commento
Condividi su altri siti

a mi la bachata non la me va nè su ne zò....e infati...no xe neanche che me son sai impegnada...

Concordo con ti con la bachata, co la fazevimo al corso rugnavo sempre... secondo mi no xe sai bel farla (se non per imparar) se no xe "qualcossa" tra i due... insoma xe un ballo dove bisogna balar tacadi strusciandose, no divisi. Bon, la ballo con le amiche, ma no xe sto granchè...

Link al commento
Condividi su altri siti

stasera go [ieri sera pardon...ormai..] assistì alla falciazion del povero piede de cucc! :ikik:

ahhh sti omini! :p

Grazie per la solidarietà :bacini: El mio piedin de fata xe rovinado :sighsob:

:merodolodalrider:

A parte i scherzi, xe bravo Starlite...soprattutto sulla vuelta dell'omo :merodolodalrider: A sinistraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:bacini:

@Stefano

Stemo fazendo un bellissimo corso de salsa portoricana :D

Link al commento
Condividi su altri siti

a mi la bachata non la me va nè su ne zò....e infati...no xe neanche che me son sai impegnada...

Concordo con ti con la bachata, co la fazevimo al corso rugnavo sempre... secondo mi no xe sai bel farla (se non per imparar) se no xe "qualcossa" tra i due... insoma xe un ballo dove bisogna balar tacadi strusciandose, no divisi. Bon, la ballo con le amiche, ma no xe sto granchè...

ti pensa che la ballo con mio moroso...e cmq no la me va...ma anche perchè no me piasi quasi nessuna canzon de bachata....

Link al commento
Condividi su altri siti

A parte i scherzi, xe bravo Starlite...soprattutto sulla vuelta dell'omo :merodolodalrider: A sinistraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:bacini:

Xe colpa mia se el giro a sinistra comincia con la destra e el giro a destra comincia con la sinistra? :linguaccia::bacini:

Cmq xe brave anche le due ballerine qua :baba:

Link al commento
Condividi su altri siti

stasera go [ieri sera pardon...ormai..] assistì alla falciazion del povero piede de cucc! :ikik:

ahhh sti omini! :p

Ehi dipendi dal ballerin! :p Ste donne, mai contente! Te dovesi esser un Toni Manero in pista per farle contente!! :p:p Passando a noi per chi ghe interessa la scola Arianna organizza corsi estivi: Tango el mercoledì e Salsa martedì e giovedì dalle 20 alle 21, l'ora successiva i corsi avanzai... mi aprofito del corso de Salsa (Merengue e Bachata li go appena finidi :vabenon::aracheroba:

Oltre a Sticco e Pinguino ve ricordo come posti per ballar "el ritmo" caraibico al Cantera :s'ciopado: , de lunedì sera ma se anima dopo le 24... :chesonno: i sona spesso Salsa, qualche Bachata e pure rappresentazioni de gruppi de Scole de ballo (con balli come la rueda, un ballo caraibico tra coppie sincronizzade nei movimenti, bel de veder e vari stili de tango)

Quindi in pista e... hasta la vista! :s'ciopado: :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

ritiro fora la discussion per chieder se a qualcun ghe interessassi iniziar un corso de Salsa [base]

più che altro se cerca "cavalieri"...a brevissimo.

purtroppo la presentazion del corso xe za avvenuda ma se xe ancora in tempo per aggregarse ;)

se qualcun vol informazioni maggiori no esiti a mandarme un MP.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...
Mi son negado :rolleyes:

nessuno è negato te lo posso assicurare, c'è solo da prendere confidenza con la pista e dopo viene quasi naturale, se ti piace la musica ed hai un buon orecchio sei molto avvantaggiato per sentire i ritmi, soprattutto per le partenze.

spero che tu abbia ragione!

sono negata pure io! (sono proprio la negazione del ballo nel vero senso della parola :disgust: ) però un'amica mi ha convinto a informarmi per provare a fare qualche lezione di Tango e spero tanto di non fare troppe figuracce :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×