Vai al contenuto

Angelo Cecchelin


Starlite

Messaggi raccomandati

Ah, che forte! Me vien in amente de cò iero picia e mia nona e mio nono i me contàva de cò i andàva a vèder Cecchelìn e De Rosè in cine che i fazzèva avanspetàcolo. Tropa roba!

Sotoscrivo per intitolarghe una via (magari anche ala sua compagna Jole Silvani che la ga recità anche per Felini).

Link al commento
Condividi su altri siti

isui dischi vien sempre ripubblicai, ghe xe un per de libri che riporta tochi dele sue comedie , anche perchè certe scene el le riportava de un ala ltra e ghe xe anche una sua autobiografia. Pecà che al fin del aguera xe stada quela storia col suo ex colega ( denunciado de Cechelin perchè fascista- e me par che el iera) e infoibado nela foiba Plutone, con un processo che lo ga fatto andar via de Trieste. Però a distanza de tanti anni una via a lu e alla Silvani se podessi dedicarghe istesso.

Link al commento
Condividi su altri siti

mai visti :-O tipo, dove?

me par che li gaveva el negozio in via Diaz.

Mi gavevo un per ancora a 78 giri, che go regalado, ma .. li savevo a memoria, e qualche 45 giri.

Per l'esattezza: due e venti- la tassa sui matrimoni infecondi- Alcide e Palmira- Amor in brodo de berzelette ( o qualcossa de simile) Tutto dieci. Un su un'eredità ( con Artena)- El medico- La vita xe tuta un bidon-

ben credo de averli messi la più parte, sarà sicuro altri..

Link al commento
Condividi su altri siti

mai visti :-O tipo, dove?

me par che li gaveva el negozio in via Diaz.

Mi gavevo un per ancora a 78 giri, che go regalado, ma .. li savevo a memoria, e qualche 45 giri.

Per l'esattezza: due e venti- la tassa sui matrimoni infecondi- Alcide e Palmira- Amor in brodo de berzelette ( o qualcossa de simile) Tutto dieci. Un su un'eredità ( con Artena)- El medico- La vita xe tuta un bidon-

ben credo de averli messi la più parte, sarà sicuro altri..

Beta, mi go sempre cosidera' Cecchelin come un grande Triestin, mi naturalmente go ricordi de lui dal vivo

so che el ga avu' dei momenti negativi, ma per giudicar un dovaria aver vissu' in quel periodo disgrazia' dela nostra storia. Per una persona come lui che el viveva esponendo i difeti de quei che iera al potere, credo che saria sta' assai dificile evitar de esser ciapa' nele redi dei intrighi politici in quei ani, perche' quasi tuti al potere i tentava de eliminarlo. Comediografo e Philosofo el iera assai pungente e no credo che a Trieste gavemo avu' nissun altro dela sua statura. Senza esitazion mi credo che el se merita un ricordo permanente nela nostra Citta'. Parlando del suo lavor, mi gavevo diversi dischi a 78 giri, e go fato un sbaglio de registrarli sul nastro, che iera moderno, e go regala' a amici i dischi che oramai xe andadi tuti persi, e son resta' con questo nastro che come te sa' no i xe tanto duraturi. Ciao a Tuti Coce :bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi lu no lo go visto, ma nei anni '50 la sua compagnia, cola Silvani, una volta la go vista. Molto cocolo, iera inserida qualche scenetta che za conossevo dei dischi, pèo iera el aggiornamento stile dopoguerra, cola muletta in jeans e strangolin che saludava: Bai baaiiii.. e el mato ghe fazeva drio: Ma va in tranvai!

. per el resto riferivo quel che sentivo a dir a casa, dei mii, che i diseva pecà per quel che xe nato ala fin dela guerra.

Ghe xe alcuni libri che conta bastanza ben la storia, un no lo go ma me lo gaveva prestado un'amica.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
(cmq prezzi FOLLI, 19.90 a volume???)

Xè vero..ga sempre vudo sti prezzoni quel negozio..tanto che una volta volevo portarme drio la lente de orefice per vardar de vizin i cd per scoprir se i ga la copertura in oro zecchin..

Te consiglio de 'ndar veder in giro..te li trovi a prezi migliori!!

:bye::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
(cmq prezzi FOLLI, 19.90 a volume???)

Xè vero..ga sempre vudo sti prezzoni quel negozio..tanto che una volta volevo portarme drio la lente de orefice per vardar de vizin i cd per scoprir se i ga la copertura in oro zecchin..

Te consiglio de 'ndar veder in giro..te li trovi a prezi migliori!!

:bye::bandieraalabarda:

Prova veder in rete... te trovi bastanza roba anche sul muss (e-mule).

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 6 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×