Vai al contenuto

Olimpiadi di Pechino 2008


Messaggi raccomandati

la partida xè equilibrada...però conferma el fato che questo de dream-team o squadra ufo no ga niente...i se ritien zogadori + forti del mondo e dopo i se la gioga in sta maniera??? o i comincia a giogar da nba o se i perdi denovo ghe fa solo che ben...mi lo ripeto: le stelle de una volta a questi 40ghe li dava senza far fadiga e fazendo spettacolo....questi fa qualche schiaciada e i xè là e là x perderla...par una nazionale come tante insoma :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 112
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

la partida xè equilibrada...però conferma el fato che questo de dream-team o squadra ufo no ga niente...i se ritien zogadori + forti del mondo e dopo i se la gioga in sta maniera??? o i comincia a giogar da nba o se i perdi denovo ghe fa solo che ben...mi lo ripeto: le stelle de una volta a questi 40ghe li dava senza far fadiga e fazendo spettacolo....questi fa qualche schiaciada e i xè là e là x perderla...par una nazionale come tante insoma :cherobeara:

questi xe là e là per perderla ogni qualvolta che i gioga da NBA appunto... niente difesa solo ricerca dello spettacolo...

mi son ancora convinto che se ieri la Lituania batteva i Gasol brothers e co. oggi ierimo qua a commentar un altro oro perso dal cosidetto Dream Team... i ritmi bassi e el giogo senza fronzoli dei campioni baltici gavesi messo in grossa difficoltà gli USA. la Spagna ga un giogo spumeggiante e veloce, simile a quel dei americani (riprova el risultato finale)...

Quando nel giron Usa-Spagna xe finida sul +35 i mati gaveva giogà de squadra e quel che me gaveva stupì iera l'intensità difensiva che i ghe gaveva messo... sembrava giogasi tutti in Europa e non in NBA per come i la gaveva interpretada difensivamente... oggi invece i xe tornadi a giogar da NBA lasando praterie ai giogadori spagnoli salvo poi demolirli con una precision offensiva inarrivabile per una squadra europea... La partida la ga vinta le bombe de Bryant (3+1) e Wade nel finale e la mancada bomba de Jimenez.

Me esalta Riky Rubio classe '90, sembra un veterano, se ga ciapà anche el tecnico nel finale :D :D :D

Pecà che ieri l'Argentina ga giogà senza Manu Ginobili per 37'...

Link al commento
Condividi su altri siti

Se concludi l'Olimpiade: un dato tra tutti, la spedizione italiana ga trovado parecchie soddisfazioni dai singoli, tralasciando completamente gli sport de squadra (calcio, pallavolo maschile/femminile, pallanuoto maschile/femminile) dai quali no xe rivada nemmeno una medaglia....un dato abbastanza impietoso per una nazion come la nostra che ga tradizion :)

Cmq...bei zoghi, pecà che toca spetar altri 4 anni :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

bella la finale de basket....veramente memorabile....

applausi x entrambe le parti...veramente un bel spettacolo sportivo....bravi tutti...

son contento x Kobe che finalmente el se porta a casa l'oro....

e son contento de gaver visto proprio una bella partida....

Link al commento
Condividi su altri siti

che bel el gesto della "nostra" Margherita... :ave: :ave: :ave::up:

se te intendi el suo impegno pro Tibet, son d'acordisimo..stimavo sempre la Granbassi, desso ancora de più, che se ga dimostrà una brava mula oltre che brava sportiva, contestando senza timori quel che mi considero el nazismo oriental..overo el maledeto totalitarismo cinese che oprime de decenni con imposizioni al limite del normal, torture e barbari ammazamenti (rivoluzion cultural i la gaveva ciamada), el pacifico popolo tibetan (penso che fino a quando il popolo tibetan no sarà cancelado dala facia dela tera, come fazeva i nazi con gli ebrei, la Cina no sarà contenta!!)..tuto ciò senza che el mondo, specie l'America, se dia da far..forsi perché no xè interesi de mezo. Grande Margherita, come sportiva e come persona!!! :ave::ave::ave::ave: Per quanto riguarda le olimpiadi, mi no le gaveria mai asegnade ad un paese che ignora volutamente il significado del termine "diriti umani".

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto
che bel el gesto della "nostra" Margherita... :ave: :ave: :ave::up:

se te intendi el suo impegno pro Tibet, son d'acordisimo..stimavo sempre la Granbassi, desso ancora de più, che se ga dimostrà una brava mula oltre che brava sportiva, contestando senza timori quel che mi considero el nazismo oriental..overo el maledeto totalitarismo cinese che oprime de decenni con imposizioni al limite del normal, torture e barbari ammazamenti (rivoluzion cultural i la gaveva ciamada), el pacifico popolo tibetan (penso che fino a quando il popolo tibetan no sarà cancelado dala facia dela tera, come fazeva i nazi con gli ebrei, la Cina no sarà contenta!!)..tuto ciò senza che el mondo, specie l'America, se dia da far..forsi perché no xè interesi de mezo. Grande Margherita, come sportiva e come persona!!! :ave::ave::ave::ave: Per quanto riguarda le olimpiadi, mi no le gaveria mai asegnade ad un paese che ignora volutamente il significado del termine "diriti umani".

Brava bella e grande!!!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×