Vai al contenuto

foto.. de macchina fotografica


Messaggi raccomandati

Stago provando a doprar la nova macchina reflex e go provado per prova a fotografar la mia prima macchina fotografica " vera", la Retina anni 50 che papà , dopo averla doprada lu, me ga regalado co go avudo 15 anni. ghe son ancora affezionada, e l'ottica xe ottima, Pecà che la pesa e che no la gnanca el esposimetro.. benbon, cussì vedè come che vien le foto, le xe in priorità diaframma, scarsa luce che semo interni e nuvoloso, po un per al aperto..

la macchina averta

2921821958_a33063ddb8.jpg

( foto ospitade sul mio album flickr)

Tuto metallo! e la custodia de pelle, rifilada de metallo, incomincia a romperse..

el obiettivo:

2920985857_7138bb2183.jpg

come vedè, xe facile de doprar...la ghiera esterna, dove che xe scritto SYNCRO, ga i tempi- in alto in nero, e sotto, con el ganzetto metallico, se metti i diaframmi ( manual: come? mi usavo el esposimetro a parte, ma i veri veci e i manuali insegnava le coppie tempi/diaframmi a seconda della luce. A forza de doprarli alla fin li savevo quasi anche mi..)

po se podeva girar la ghiera e grazie al ganzetto se modificava automaticamente el diaframma. Semplice, no??

e no steme domandar i numeri rossi, che no so... anche perchè le istruzioni, che go ancora, xe solo rigorosamente in tedesco!

ovviamente el concetto de zoom gaveva ancora de nasser.

Distanze e profondità de campo iera semplici:

2920985845_b9165b6bea.jpg

se girava la ghiera della distanza mettendo la distanza del oggetto che se voleva a fogo in corrispondenza della tacca central, e a destra e a sinistra se leggeva, per ogni scelta del diaframma, quanti metri che iera a fogo..

elementare, no?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 7 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×