Vai al contenuto

Bowlingada.. Ritornemo?


Messaggi raccomandati

  • Risposte 195
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

grande serata ieri :D

mitica molly (si me digo sola :D) che ga riva a far ben tre strike.. treeeeee.. un in una partida e due nell'altra (puro c*l) e nella seconda partida raggiunger fabieto fazendo un punteggio de ben 113 punti.. 113!!!!!

si so.. son modesta :D

piazer de gaver conosu el novo riva che come ga dito assist ne ga spiaza tutti con la sua bravura :D

e grazie a Romanowar per la sua mossa dell'Albatros :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi gà fatto un strikeeeeeeeeeee :foracolcul: :foracolcul:

Penso de no gaver fatto cussì tanti punti in una partida... :rotfl: pecà che poi verso la fine son andada nettamente in calando e nei ultimi due turni son andada a svodo..vabbè..son contenta lo stesso :lol:

Gran performance a sorpresa de assist che al 7° tiro iera l'unico oltre i 100 punti..però dopo xè stà raggiunto... :p

Grande Igor, come gà dito i altri ne gà spiazzà.. :clapclap:

E bravi tutti :lol:

Albaaaaaaaatroooooosssss :rotfl: (però mi gò visto solo Fabieto..mannaggia..)

Me gò divertido veramente un sacco...dovemo rifar presto :lol:

Grazie a tutti della serata :amicici:

Ah sì... grazie al mio compagno de freccette... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Hehe in pista 3 iera stupenda la sfida tra mi e Sandro.. Prima semo partidi in pienissima, poi no fasevimo un kaiser e Data ne ga sorpassado DE UN PUNTO :'(

Ve se persi la sfida personale tra mi e Ikeya versus la machinetta coi quiz delo sport... gavemo buta 5 euri per far el record e lo mandavimo sempre tipo de 300 punti :D

Ma alla fine ghe la gavemo fatta..

Un saluto al novo mini peluche della mia auto vinto a quele machinette che te ga el ganzo che grampa i pupoti.. :D

E un ringraziamento a tutti ovviamente... :D Rifaremo tra do setimane cusì riciapo la man e torno a far 160 punti :D

Link al commento
Condividi su altri siti

per mi l'intruso xe quel bel mulo coi cavei curti curti, giacca marroncin chiaro e marsupio sulla spalla, alla sinistra de quel col pizzetto e la felpa de Jordan :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:wub: proprio un bel intruso :wub:

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ah sì... grazie al mio compagno de freccette... :D

Gavemo vinto, gavemo vinto :D

Pecà che no son sta performante con la boccia... secondo mi iera de darghe una netada ale bocce usando la pelle de cincillà :D

Grazie a tutti i muloni, de cuor :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Grandissima seratona si :foracolcul: Go fatto schifo a bowling (troppo casin de venerdì :rolleyes:) però me go ripreso nel ballo battendo Sandro, Starlite e Tifone :lol:

Bravissimi tutti che ga fatto punteggioni ed in particolar modo le donzelle che ga tenudo alta la categoria visto che mi... :disgust:

Grandissimi Romano :bacini: e Igor :ehsi:

Alla prossimaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Link al commento
Condividi su altri siti

me go ripreso nel ballo battendo Sandro, Starlite e Tifone :lol:

Si beh per esser la prima volta che lo fazevo non iera mal :p

Bella serata si però giogar due ore con la musica tipo discoteca in tele rece no iera il massimo anzi :wacko: la concentrazion no esisteva :D infatti se vedi i miei rusultati (che bella scusa che go trovà ciò :grin: )

Link al commento
Condividi su altri siti

:lol: Ragazze & ragazzi,

Grazie di cuore! Per la serata: mi son trovato davvero bene con tutti... tra "qualchedun" che carburava come un C-130 (P.S. e più che el carburava più dritte le ghe andava...), tra i miei supporters a inizio pista che me incitava... mi tiravo e grazie al mio poderoso fondoschiena (come disi la mia migliore amica: se lo go grande almeno che el servi a qualcossa!) go fatto un figuron.

Per la compagnia: me son trovà proprio ben e vedo che la cosa xe reciproca, con mia somma gioia!

Appena organizzè sarò dei vostri molto volentieri.

Se ve fa piazer un per de idee le gavessi per prossimi appuntamenti. Quando volè ve esporrò qualche progettin :p

Grazie a tutti :punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

Grandissima seratona si :foracolcul: Go fatto schifo a bowling (troppo casin de venerdì :rolleyes:) però me go ripreso nel ballo battendo Sandro, Starlite e Tifone :lol:

Bravissimi tutti che ga fatto punteggioni ed in particolar modo le donzelle che ga tenudo alta la categoria visto che mi... :disgust:

Grandissimi Romano :bacini: e Igor :ehsi:

Alla prossimaaaaaaaaaaaaaaaaa!

mi come al solito non riestro nella golden list :D:D:D

Me devo far el callo :D

beh tutto sommà te son stada brava no te son rivada ultima :D

Link al commento
Condividi su altri siti

:lol: Ragazze & ragazzi,

Grazie di cuore! Per la serata: mi son trovato davvero bene con tutti... tra "qualchedun" che carburava come un C-130 (P.S. e più che el carburava più dritte le ghe andava...), tra i miei supporters a inizio pista che me incitava... mi tiravo e grazie al mio poderoso fondoschiena (come disi la mia migliore amica: se lo go grande almeno che el servi a qualcossa!) go fatto un figuron.

Per la compagnia: me son trovà proprio ben e vedo che la cosa xe reciproca, con mia somma gioia!

Appena organizzè sarò dei vostri molto volentieri.

Se ve fa piazer un per de idee le gavessi per prossimi appuntamenti. Quando volè ve esporrò qualche progettin :p

Grazie a tutti :punk:

Progetta, progetta.. Che qua saremo entusiasti :)

Ovviamente crea un altro topic però :D Se no i MOD se incaspera

Link al commento
Condividi su altri siti

Tenindo conto che venerdì sera xe un caos per zogar a bowling, tra luci psichedeliche e musica sbrega-timpani, penso sia utile nonchè dilettevole farlo in settimana: non de lunedì (xe mularia che balla :D) nè de giovedì (xe muleria che baskettizza :D).

Rimani martedi o mercoledì...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×