Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Qua in Gretta bufera de neve dalle 8 alle 11... adesso no neviga più e se sta squaiando tutto.... uffa... mi che speravo in un casin generale come due anni fa e dimissioni forzate de Di Piazza e de tutta la giunta.... e invece niente :ciapitestopese:

Comunque i ga previsto neve anche per domani.... el problema xe el lastron de iazo!

Link al commento
Condividi su altri siti

La 18 dele 9:36 xe sbrisada ala fermata e stava per centrarme col specio...

l'autista me ga fato un cenno de scusa :D

La 17 no passava per una bona ora....

go ciapa' la 17/ in stazion...

La del'università, in discesa, iera una fila de bus che procedeva

a passo d'omo un poco sbrisando...

Co' xe vingù fora el sol dopo iera tuto tranquilo.

B)

Link al commento
Condividi su altri siti

... speremo che fazi ancora neve neve neve tanta neve... solo ancora doman, dopo basta... no chiedo altro!!! :D

Beh, no saveria dir se bucci iera partido za stamattina... ma mio papà che se occupa delle saliere con i suoi operai za ieri alla 17 el iera in allarme e noi ghe ridevimo drio perchè mai più no gavessimo pensado de trovarse all'indomani el giardin bianco (e no xè che abito a opicina)...

:)

Link al commento
Condividi su altri siti

Alle 7.30 stamattina qua de mi iera tutto a mace bianche e trasparenti.. O|

In uni stamattina iera un po' un dramma.. sembra che i gabi serà anche la strada per un per de minuti.. confermo per i autobus a passo de omo..

Verso le 15 co son andada via della zona iera tutto calmo e tranquillo.

Deso xè za un per de minuti che neviga...speremo che tachi ah! :D

Per quanto riguarda i bus.. stamattina la 41 fazeva normalmente solo el giro in discesa.. quel in salita no, perchè no la rivava andar su senza cadene! :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

dai dai ghe vol... pensa che pacchia per el 'picolo' che se ga asicura i articoli con polemiche per i prox 30 gg!!! :D

za ogi iera polemiche tra el comun e acegas x la distribuzion del sal :D :D :D :D :D :D

bauahauahauaha qualchidun sta note non dormi ... *ogni riferimento a persone e cose e' puramente casuale* :D

cmq anche qua de mi xe tuto bianco, strisie dele auto in strada, trafico zero, un mucio e mezo de mezi spargi sal che fa barufa x netar le strade :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×