Vai al contenuto

Cercasi Assistente


Messaggi raccomandati

Cercasi assistente valido (e che consumi poco....son istrian :merodolodalrider: ) che aiuti il Responsabile (o saria meio dir irresponsabile) nei conteggi dei punteggi e che, in caso de bisogno, lo sostituissi degnamente.

Insomma un poco come succedi dall'altra parte del corridoio dove ga la sede el FantaBasket dei grandi maestri Assist & Cucciolina ( :ave: )

Tuti i candidati se metti in lista qua sotto e poi una commision deciderà chi sarà il prescelto.

Grazie

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Dopo lunghe ed estenuanti ricerche posso ufficialmente comunicar che xe stado trovado l'assistente per el vota-pronostici.

Certo, mi gavessi voludo una bela bionda alta e coi oci azuri, ma sfortunatamente da queste parti no se ghe ne vedi (senza offesa per le signorine del forum, ovviamente :bacini:) e quindi me ga tocado ripiegar su altro.

Ok, bando ale ciacole, xe rivado el momento de comunicar el nome del disgr..ehm...che me darà una man: ledis end gentlemen, the winner is: Mamo

Complimenti ala vittima sacr..ehm..al prescelto e, me raccomando, vedi de consumar poco :p:merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo lunghe ed estenuanti ricerche posso ufficialmente comunicar che xe stado trovado l'assistente per el vota-pronostici.

Certo, mi gavessi voludo una bela bionda alta e coi oci azuri, ma sfortunatamente da queste parti no se ghe ne vedi (senza offesa per le signorine del forum, ovviamente :bacini:) e quindi me ga tocado ripiegar su altro.

Ok, bando ale ciacole, xe rivado el momento de comunicar el nome del disgr..ehm...che me darà una man: ledis end gentlemen, the winner is: Mamo

Complimenti ala vittima sacr..ehm..al prescelto e, me raccomando, vedi de consumar poco :p:merodolodalrider:

ustia, no so cosa dir e mi che volevo molar tuto, come bon patoco all'estero, no poso no acetar, pero i bori? sola andata parlemo de 600 iuri, piu pranzo e cena... bon bon va ben dei, si te pol farlo :p

spero de esserte utile :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo lunghe ed estenuanti ricerche posso ufficialmente comunicar che xe stado trovado l'assistente per el vota-pronostici. Certo, mi gavessi voludo una bela bionda alta e coi oci azuri, ma sfortunatamente da queste parti no se ghe ne vedi (senza offesa per le signorine del forum, ovviamente :bacini:) e quindi me ga tocado ripiegar su altro. Ok, bando ale ciacole, xe rivado el momento de comunicar el nome del disgr..ehm...che me darà una man : ledis end gentlemen, the winner is: Mamo Complimenti ala vittima sacr..ehm..al prescelto e, me raccomando, vedi de consumar poco :p:merodolodalrider:

biondo, alto, oci azuri... orpo per fortuna che son omo ara :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×