Vai al contenuto

5 robe inutili de butar via subito


Messaggi raccomandati

Su wired.com xe un articolo dal titolo

Five Useless Gadgets You Should Throw in the Trash Right Now

In breve:

Stampanti

I disi che xe come comprar una multiproprietà per le vacanze. Sembra conveniente ma costa mantenerla e in pratica no te la usi mai.

Te vol stampar foto? Costa meno e la qualità xe meio se te se affidi a un sito internet specializzado che ghe ne xe tanti.

Te vol stamparte qualcosa de legger più tardi? Molti cellulari ga un schermo abbastanza decente da poderli usar allo scopo.

Scanner

Te pol digitalizar foto e testi usando la macchina fotografica digitale.

Lettori/masterizzatori CD/DVD

I dischi rigidi ormai offri capacità a prezzi convenienti per cui masterizar xe una perdita de tempo.

Fax

"Still sending faxes? Hi grandad!" :D Basta spedir una version PDF via mail.

Telefono fisso

Solo un motivo xe per tignirli: el 113. Anche se salta la corente el telefono funzia perché ciapa la corente dalla linea, a meno che no sia un cordless ovviamente. E pò in caso d'emergenza e el tuo cell ga la batteria scariga xe sempre qualchedun vizin che ga almeno un cellulare.

Link al commento
Condividi su altri siti

Stampanti

I disi che xe come comprar una multiproprietà per le vacanze. Sembra conveniente ma costa mantenerla e in pratica no te la usi mai.

Te vol stampar foto? Costa meno e la qualità xe meio se te se affidi a un sito internet specializzado che ghe ne xe tanti.

Te vol stamparte qualcosa de legger più tardi? Molti cellulari ga un schermo abbastanza decente da poderli usar allo scopo.

Sì, questo xe stravero.

Pecà solo che a Trieste ghe sia pochi posti che fazi stampe decenti (no de foto), co' go bisogno son che scapoto per trovar (e ancora no go trovado un bon)..

Scanner

Te pol digitalizar foto e testi usando la macchina fotografica digitale.

Ma proprio no :D

La qualità de un scanner inveze convien. Dopo, che la qualità dei scanner sia ferma da 5 anni o più, e che i prezi nei ultimi anni sia anche aumentadi, la disi longa su quanto che i ghe fazi la cresta.

Però, se se ga de digitalizar foto, el scanner (posibilmente no un model base, ovio) XE la scelta giusta.

Telefono fisso

Solo un motivo xe per tignirli: el 113. Anche se salta la corente el telefono funzia perché ciapa la corente dalla linea, a meno che no sia un cordless ovviamente. E pò in caso d'emergenza e el tuo cell ga la batteria scariga xe sempre qualchedun vizin che ga almeno un cellulare.

Coi costi dele ciamade in Italia, convien ancora tignirse un fisso, specialmente se se ga tariffe flat!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Lettori/masterizzatori CD/DVD

I dischi rigidi ormai offri capacità a prezzi convenienti per cui masterizar xe una perdita de tempo.

Si, e co se rompi perdo tutto?

Ma chi ga scritto sta cagada? :D

Posso esser d'accordo sulla stampante e in parte sul fax, ma el resto diria che servi ancora.

Link al commento
Condividi su altri siti

al posto de cd e dvd se pol usar anche una chiavetta usb :D

In effetti ciavete USB e schede de memoria varie xe le più longeve e indistruttibili.

Quei della BBC gaveva fatto un test con delle schedine de memoria danneggiandole fisicamente, anche perforandole con ciodi e i rivava comunque leggerle e usarle, perdendo ovviamente i dati che risiedeva nel toco fisicamente danneggiado.

Link al commento
Condividi su altri siti

stampante: effettivamente, se la usa poco... ma co la servi, de solito no se ga el tempo de darghe de stampar a qualcun altro... e po' no xè solo le foto de stampar :p

scanner... no te pol far una scansion de una foto a bona qualità.... fotografandola!! per i documenti, posso esser bastanza d'accordo.

un masterizzator pol sempre servir, aver una copia in più no fa mai mal, e poi se go da darghe a qualchedun foto/musica o altro e so che no lo vedo per un po', no ghe laso de certo la mia ciaveta usb :D

fax... xè ancora più gente che manda fax inveze che @, esperienza personale sul lavor, xè una merea de persone che preferisi mandar un fax piuttosto che una semplice @ :(

telefono fisso: quel lo aboliria :p ma per farme l'adsl me ga tocà far anche el fisso, uff! :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Si, e co se rompi perdo tutto?

Ma chi ga scritto sta cagada? :D

Ara che CD e DVD no xe eterni :D dopo 5-6 anni pol dar problemi :D

Beh insomma, 5-6 anni no dai :D

I dura più dei hard disk sicuro, almeno per esperienza personale. Certo che dati importanti come le proprie foto saria el caso de rimasterizzarsele ogni tot anni e go paura de dimenticarme. Questo xe el punto più spinoso del passaggio da pellicola a digitale... Ma qua vado OT :rolleyes:

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Stampanti

immagino che se intendeva a casa e non in ufficio :D comunque mi a casa me servi parecchio da stampar.. per cui guai se non la gavesi..fazo lettere per diversi scopi.. per nonna/zia/mamma/mi :D - nonchè stampo i miei libri e le mie poesie (che mai pubblicherò eheh), alcune robe da internet che non solo me interessa legger ma me interessa pure tenirle là.

le foto xe l'unica roba che non stampo :D

Scanner

beh questo a casa effettivamente non servi. in ufficio invece tantissimo

Lettori/masterizzatori CD/DVD

te vol mettere la comodità de masterizarte un film e guardartelo comodamente sul divano (chi almeno no ga el pc za in soggiorno :D) oltre che masterizar dati per amici appunto.

Fax

casa posso capir.. ma in ufficio xe utilissimo. a meno che non te gabi uno scanner e allora te pol mandar i documenti firmadi via email. però ghe vol el tempo de carigarli :S

Telefono fisso

mi non lo uso praticamente mai però adesso che xe le chiamate verso i numeri fissi (chiamate urbane) gratis diria che xe conveniente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Fax

casa posso capir.. ma in ufficio xe utilissimo. a meno che non te gabi uno scanner e allora te pol mandar i documenti firmadi via email. però ghe vol el tempo de carigarli :S

Beh ma el fax no xe altro che un scanner. Tempo de carigarli? Praticamente tuti i scanner o i multifunzione stampante-scanner-fotocopiatrice ga el boton "email" che scanneriza e allega direttamente a una mail e dopo basta digitar l'indirizzo e mail e te mandi via :D

Link al commento
Condividi su altri siti

te son troppo tecnologico rispetto alla media dei italiani :p za xè bon che i sappi cosa xè un fax, figuremose scansionar un documento :D La maggiorparte delle volte che ghe chiedo se i pol scansionar el documento e inviarlo i pensa che ghe digo una parolazza :p ah! e neanche scriver l'indirizzo mail xè tanto facile, xè ancora una marea de gente che se ferma a "chicciola"....

PS ieri una italiana (non straniera, in quel senso) per dirme la sua targa la me fa "quella M al contrario!" per dir W .... figuremose mandar mail :p

Link al commento
Condividi su altri siti

eh ma lo scanner bisogna averlo.. mica tutti lo ga :S

noi in ufficio no.. per capirse :D

e comunque mentre col fax te prendi el foglio, te componi el numero e te dà invio.

con lo scanner te ga de inserir el foglio, spetar che copi sul pc, cercar l'email e mandar l'email.

ghe xe un passaggio in più. No che sia sai fadiga eh.. digo solo che se fa prima mandar via el fax

altra roba saria se non te ga de mandar documenti firmadi.. direttamente via email e via :)

Link al commento
Condividi su altri siti

el scannner e la stampante i me xe comodi a casa..co trovo qualche imagine de qualche località per un mio disegno, stampo e po' bon..istesso pe' i miei disegni..li passo sul scanner e li go in tel pc e posso mandarli online, ma pure farme un archivio digital de butar su dvd, cussì magari posso butar via i fogli che intriga (disegno original compreso) e ingrumo spazio in più. Poi anca mi posso stamparme le poesie che scrivo diretamente sul pc e magari arichendole in tel la grafica grazie al word :p

Per no parlar dele modifiche (sempre ai disegni) artistiche col fotoshop..indubiamente a livel grafico-artistico ste due robe le servi :p

Anca el masterizator..come disi molly xè utile pe' i film (tra l'altro con sta tv che solo te la paghi e no te da mai niente, per forza un se va a cercare qualche bel film altrove..me piasi molto i veci film de John Wayne, ma se speto la tv che se decida de mandarli in onda, te ga voia ti..fazo prima a masterizar)

Pitosto..me domando se pol eser ancora utile ogi come ogi gaver oltre ad un animaleto domestico tipo can, gato e/o canarin anca un Fapabrù..solo per una voliera adata a lui dovessi 'ndar per forza del falegname o de un bandaio e farmela far su misura..no so se me convenissi. A parte anca el fato che el Fapabrù el se nutri solo de alcune bacche che le se trova nele pinete de Monteradio (soto le antene) là de Gretta e de pici vermi (sempre suso a Monteradio)..e ste robe in comercio no se le trova de zerto.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Ara che CD e DVD no xe eterni :D dopo 5-6 anni pol dar problemi :D

Beh insomma, 5-6 anni no dai :D

I dura più dei hard disk sicuro, almeno per esperienza personale. Certo che dati importanti come le proprie foto saria el caso de rimasterizzarsele ogni tot anni e go paura de dimenticarme. Questo xe el punto più spinoso del passaggio da pellicola a digitale... Ma qua vado OT :rolleyes:

Una volta pensavo così anche io... ma ammetto che negli ultimi 8 anni non ho perso nemmeno 1 bit su HD mentre Cd-DVD masterizzati 5 o più anni fa mi danno problemi. Ho perso parecchia roba in questo modo. Quindi ho iniziato a fare backup su HD esterni che tengono però fissi in casa ed accendo solo quando serve.

Modificato da Ghost
Link al commento
Condividi su altri siti

L'unico sistema xè proprio quel de refarse ogni tanto (ogni dò anni) un cd particolarmente caro opur per l'apunto cior l'HD esterno.

Adiritura mi fazo più compilation de musica..cioè se masterizo un novo cd ghe cazo drento un bel po' de roba de altri cd, de novo. Cussì go comunque una copia de qualcossa de musical a cui ghe tegno. Po' comunque se un tien ben el disco, in custodia al riparo de fatori esterni come polvere e umidità, xè dificilin che i se rovini. Comunque certamente per sicureza xè meo una copia de la roba a cui ghe tignimo de più. Fidarse xè ben ma no fidarse xè meo.

:bye::bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×