Vai al contenuto

corso avanzato di fotografia


Messaggi raccomandati

Go cominciado stasera el mio primo corso de fotografia, detto "corso avanzato" al Circolo Wartsila, segnaladome de un'amica appassionada. El me incuriosisi, perchè più che esser un corso tecnico su cossa che xe tempo, diaframma, profondità de campo e livelli, xe un corso sull'estetica fotografica, sull'analisi delle fotografie, quel che rispondi a una mia domanda: Ma perchè sta foto i disi che xe artistica e sta altra no?

stasera iera la prima lezion, do ore sulla storia della fotografia. ve conterò se merita sul serio. Tante immagini, e anche po le dispense dela lezion.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

lo go seguido un per de anni fa. vaghe perchè se sai bel e sai ben fatto.

la tecnica per far foto te ga libri e libri ma quel che i te insegna lori se + difficile de trovar. per quel che costa poi e tutto el material che i te da secondo mi merita tantissimo!

ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

ieri iera una complicatissima conferenza sui simboli.. e po analisi de un poche de foto discutendo soggetto, emozioni, elementi.. anche se me par che con sto sistema te pol trovar un capolavoro anche una foto balorda.. insomma, mi speto de capir cossa xe el arte.. ( dopo un'educazion crociana che me ga fatto uan testa cussì a suo tempo)

Link al commento
Condividi su altri siti

ciao baba!

e ciao tutti!

mi son pigro e no go mai fato corsi ma me piasi far foto, spec. col tele e/o a persone. Me piasessi gaver una bela reflex digitale ma per ora go solo una no reflex. Ve mostro la foto che secondo mi xe la più coccola tra quele che go fato, spero che ve piasi... ciaooo!

http://www.tunisialternativa.it/modules.ph...=view_photo.php

ciaooo!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×