Vai al contenuto

superbowl 2009


Messaggi raccomandati

Stanotte se ga disputado el 43° Superbowl, gran bela partida dall'esito incerto fin la fine...un per de errori in attacco da parte de entrambe le squadre podeva costarghe da una e dal'altra la partida...

alla fine ga vinto Pittsburgh 27-23...xè stadi anche realizadi un per de record durante la partida.

a metà tempo ghe xè stado el "mini concerto" del boss.

partida dada in diretta su rai 2 senza interruzioni pubblicitarie...e stavolta me vien de dir pecà perchè me gavesi piaso veder i spot americani organizadi per eser trasmesi durante la partida...de solito le grandi ditte crea spot appositamente per eser mostradi durante la partida, xè una sorta de "prima tv" e i spendi una marea de dollari per mandarli in onda proprio durante el superbowl.

quel che me ga lasado perpleso xè stada la poca publicità al'evento. Sky ga perso i diritti che gaveva fin al 2008 e la rai ga scelto de trasmetterlo, immagino pagando ben, quindi perchè no publicizar la cosa un pochetin de +? xè cmq un evento seguido da milioni de persone in diretta, un poca de gente in + penso che lo gavesi vardado anche da noi. mi lo go scoperto per caso da una notiziola dada per tv.

cmq bella partida :)

ah si: immagini della partida penso divulgade dalla nfl, mentre nelle pause credo che la ripresa fissa iera dela rai...credo xkè l'inquadratura iera sul campo ma tipo dalla "tribuna" in alto...praticamente mai viste le "cirliders" :doh::p:D

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

per farve capir cosa intendo con i spot fatti aposta per eser trasmesi durante el Superbowl, questo xè quel che ga fato la Bridgestone apositamente:

xè stadi fati una sessantina de spot tuti creadi per el superbowl...e xè stadi trasmessi anche spot in 3D ! che la gente podeva veder coi ociai vendudi prima del superbowl...ma in italia no se ga visto neanche un secondo de ste pubblicità: pecado :0:

se volè qua ghe ne xè altri:

http://www.tvblog.it/post/12445/tutte-le-p...wl-2009-parte-1

http://www.tvblog.it/post/12451/tutti-gli-...arte-2#continua

Modificato da dido76
Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

In america xe tutto cussi per quasi tutti i sport professionistici, se per quanto riguarda el discorso puramente sportivo son d'accordo con Arlon (el football fa addirittura le pause a seconda delle pubblicità), per quanto riguarda el lato economico della cosa i mati ga creado un sistema invidiabile.

Non a caso el superbowl de sto anno xe al terzo posto dell'evento piu seguido in assoluto (drio un altro super bowl quel dell'anno scorso).

Constatando in che condizioni che versa el nostro sport nazionale (calcio), con squadre in rosso, do lire per i diritti televisivi, continui fallimenti, sponsor che latita, stadi svodi .... credo che da sto lato el sistema american funzioni meio,.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×