Vai al contenuto

Facebook...perchè?


Messaggi raccomandati

  • Risposte 156
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ma i comenti sul genere sputanade se li pol cancelar? mi no conoso e no capiso...x cui chiedo: se un scrivi qualche comento volgare...o de insulto...o cazzade varie su facebook ghe xè qualche modo in cui ti, che te son el direto interesado de ste robe, te lo posi cancelar?

xkè sui blog te pol farlo, poi dipendi da come te vol gestirte el blog e i mesagi che te ricevi.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma i comenti sul genere sputanade se li pol cancelar? mi no conoso e no capiso...x cui chiedo: se un scrivi qualche comento volgare...o de insulto...o cazzade varie su facebook ghe xè qualche modo in cui ti, che te son el direto interesado de ste robe, te lo posi cancelar?

xkè sui blog te pol farlo, poi dipendi da come te vol gestirte el blog e i mesagi che te ricevi.

fin deso no me xe capita che nessun offendi nessun :)

poi perchè un amico dovesi offender un altro amico ? :D

a chi chiedeva prima: in impostazioni sulla privacy comunque se pol anche scancellarse se non se se trova ben, se pol scancellarse anche dai gruppi o da tutto quel che se se ga iscritto, se pol anche bloccar le persone ...

doveria guardar meio ma penso a sto punto che esisti anche un modo per segnalar eventuali offese/abusi ecc ecc

Link al commento
Condividi su altri siti

Il mio motivo principale xe la pubblicità. Pubblicizzando feste eventi discoteche e varie, xe uno strumento potentissimo....

Xe utilissimo anche per saver cosa xe de far in giro in una determinata sera..

E poi go amici in Australia, America, Sardegna, E li sento tutti la =)

Link al commento
Condividi su altri siti

ma i comenti sul genere sputanade se li pol cancelar? mi no conoso e no capiso...x cui chiedo: se un scrivi qualche comento volgare...o de insulto...o cazzade varie su facebook ghe xè qualche modo in cui ti, che te son el direto interesado de ste robe, te lo posi cancelar?

xkè sui blog te pol farlo, poi dipendi da come te vol gestirte el blog e i mesagi che te ricevi.

se te se iscrivi te posso sempre insultar mi :D :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

fin deso no me xe capita che nessun offendi nessun :)

poi perchè un amico dovesi offender un altro amico ? :D

no ghe xè un perchè, chiedo x capir meo come funzia...anche sui blog teoricamente un che legi no dovesi gaver motivo de insultar(bastasi che no ghe torni +),epur capita...quindi sicome ghe xè amici e amici e i comenti ale volte va oltre, cerco de capir come funzia anche dal punto de vista oposto,non solo nel senso positivo de "feisbuc". tuto quà. :)

Link al commento
Condividi su altri siti

fin deso no me xe capita che nessun offendi nessun :)

poi perchè un amico dovesi offender un altro amico ? :D

no ghe xè un perchè, chiedo x capir meo come funzia...anche sui blog teoricamente un che legi no dovesi gaver motivo de insultar(bastasi che no ghe torni +),epur capita...quindi sicome ghe xè amici e amici e i comenti ale volte va oltre, cerco de capir come funzia anche dal punto de vista oposto,non solo nel senso positivo de "feisbuc". tuto quà. :)

Quando un commento risulta offensivo, pol vignir segnalado e vien eliminado a volte nel giro de 1 oretta, a volte de un giorno, dipendi un po' dalle giornate... =)

Link al commento
Condividi su altri siti

e ciò...ma no conoso,chiedo :D e iera una batuda...se un giorno me autoinsulto in un mio comento,el giorno dopo sicuro no me lo cancelo :D xè + probabile che me ri-autoinsulto :doh::D cmq ok. se un giorno apro, ve informo...

e per confermarve che sta roba xè tanto usada da eser quasi dada per scontada, sul cell oltre che gaver de base feisbuck go anche flickr...bon,xè quasi + un palmare che un celulare, xò evidentemente in america xè la normalità usar ste robe se i te le meti de default dentro,me sà. e quindi te son quasi quasi spinto a doprar.

Link al commento
Condividi su altri siti

visto che ghe semo me disè se esisti un modo per far sì che non arrivi tutte le robe che succedi sull'email.. ciò go ogni giorno 30 email de cancellar :S

impostazioni (in alto a destra) -> notifiche

Link al commento
Condividi su altri siti

No me son ancora iscritto, ma zercando nel motor de ricerca interno go za trovado molta gente che credevo estinta :D

Certo che se uno no vol farse veder o rintracciar da qualchedun xe grave. Da quel che go capì una volta che te se iscrivi lo pol veder chiunque, se sa el tuo nome e cognome, giusto?

Hmm, xe un servizio che veramente te meti a 90 davanti al pianeta...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×