Vai al contenuto

Facebook...perchè?


Messaggi raccomandati

  • Risposte 156
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

  • 7 mesi dopo...

Continua i miei interrogativi su questo strumento che, a volte, me lassa senza parole.

Oltre all'interrogativo de partenza che xe "come fa la gente a scriver i ca**i sui su internet e soprattutto perchè lo fa?", oggi me chiedo: "Come se fa a tornar a casa dal RICEVIMENTO DE NOZZE (!!!!!) a notte inoltrada e andar su facebook per cambiar el proprio status da "fidanzata ufficialmente" a "sposata"?????" :shok:

No xe normale ah, ga bisogno de uno 'sai bravo sto tipo de persone qua!

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

Continua i miei interrogativi su questo strumento che, a volte, me lassa senza parole.

Oltre all'interrogativo de partenza che xe "come fa la gente a scriver i ca**i sui su internet e soprattutto perchè lo fa?", oggi me chiedo: "Come se fa a tornar a casa dal RICEVIMENTO DE NOZZE (!!!!!) a notte inoltrada e andar su facebook per cambiar el proprio status da "fidanzata ufficialmente" a "sposata"?????" :shok:

No xe normale ah, ga bisogno de uno 'sai bravo sto tipo de persone qua!

Se vedi che quella sera ghe sarà andada sbusa :pianto::ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Continua i miei interrogativi su questo strumento che, a volte, me lassa senza parole.

Oltre all'interrogativo de partenza che xe "come fa la gente a scriver i ca**i sui su internet e soprattutto perchè lo fa?", oggi me chiedo: "Come se fa a tornar a casa dal RICEVIMENTO DE NOZZE (!!!!!) a notte inoltrada e andar su facebook per cambiar el proprio status da "fidanzata ufficialmente" a "sposata"?????" :shok:

No xe normale ah, ga bisogno de uno 'sai bravo sto tipo de persone qua!

Se vedi che quella sera ghe sarà andada sbusa :pianto::ehno:

pero' podeva scriverlo anche questo su fb..altrimenti no se capissi niente.. :supermona:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se vedi che quella sera ghe sarà andada sbusa :pianto::ehno:

Vista la tipa, meio per lui :grin:

Comunque ancora non capisso, perchè la gente racconta i fatti propri ai altri? "Son al concerto de XY", "son in vacanza alle Maldive", "me sposo", "stago stirando", ecc ecc Perchè? Perchè xe questo bisogno quasi maniacale de comunicar robe tue?

Una volta esisteva i diari dove ognidun, in privato, scriveva robe per sé e non per i altri. Oggi xe questo bisogno/moda de contar i cavoli propri ai altri e non lo capisso proprio. Buh

Per non parlar de quei che pubblica le foto dei fioi minorenni visibili a tutti. Al solo pensier che un pedofilo fazi qualcosa guardando la foto de mio fio/nipote/cugin me vien mal de panza :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque ancora non capisso, perchè la gente racconta i fatti propri ai altri? "Son al concerto de XY", "son in vacanza alle Maldive", "me sposo", "stago stirando", ecc ecc Perchè? Perchè xe questo bisogno quasi maniacale de comunicar robe tue?

Tien presente che te pol sceglier a chi farghe veder cosa. Se te se sposi te ghe lo tegneria nascosto ai tuoi amici? Magari uno ga voia de condivider la propria felicità coi altri per un evento cusì importante :) Se dopo uno xe selvadigo e no ghe conta niente a nisun allora no so cosa dirte :grin:

Ben diverso inveze xe el discorso de messaggi ebeti come "stago stirando" o "me spiza la schena", quel anche mi lo trovo infantile.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

P.S. Con questo no voio difender Feisbuk, anche perchè la maggior parte delle attività al suo interno me par una marea de monade, ma ga el merito innegabile de rivar a ricontattar persone de cui no se gaveva nessun contatto (nè mail, nè indirizzo, nè cellulare). Poi come sempre xe l'omo che decidi se usar uno strumento in modo sensato o in modo mona :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Tien presente che te pol sceglier a chi farghe veder cosa. Se te se sposi te ghe lo tegneria nascosto ai tuoi amici? Magari uno ga voia de condivider la propria felicità coi altri per un evento cusì importante :) Se dopo uno xe selvadigo e no ghe conta niente a nisun allora no so cosa dirte :grin:

Ma i amici, se te son davvero davvero davvero fortunadissimo te li conti sulle dita de una man e sta pur certo che quei sa che te se sposi facebook o non facebook. Definir amici masse de persone (in molti ghe ne ga 100, 200, 300 ecc) no xe possibile, quei xe conoscenti. E mi no ghe conto i affari miei ai conoscenti, no sento proprio el bisogno.

Le mie domande probabilmente saria de rivolger ad uno psicologo. Perchè le persone racconta i affari propri ai altri? Perchè te ga amici su feisbuk de cui no te frega niente e che magari per la strada manco te saluda?

Mah, davvero no capisso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Le mie domande probabilmente saria de rivolger ad uno psicologo.

Ehm, probabilmente sì :D

Mi inveze no rivo capir i troppi segreti, e con questo no voio difender feisbuk, eh.

Ma veramente no rivo a capir perchè, soprattutto a Trieste, tutti voli tenir segreto tutto, anche le robe più idiote ed infantili, della serie: "ieri ghe go dito questo a quel, ieri go visto Pinkopallo, ieri go fumà una cicca e Pinkopallo me ga visto e no sa che fumo, no dirghe a nisun!!!".....segreti di stato.....per mi xe questo ad esser assurdo.

So che xe una differenza tra amici e conoscenti, ma se dovesi relazionarme in maniera profonda solo con 3-4 persone, come te disi ti, allora saria come un abitante delle montagne del Tibet, cioè un ranzido ed asociale.

Ga senso nasconderghe al mondo che te se ga sposado? Te pensi che la persona X, al caso, no rivi a scoprirlo comunque? :D Ga senso nasconderghe ai tuoi "conoscenti" che ieri sera te ieri in un local con X e Y quando xe facilissimo scoprirlo comunque fazendo, tra l'altro, una pessima figura per non averlo dito subito?

Per mi xe ridicolo. Non voler dir una roba per un valido motivo xe un conto, ma farlo in maniera fine a se stessa, solo per voler crear un'assurda aura de mistero intorno a se stessi - in un mondo in cui prima o poi tutti vien a saver tutto de tutti - lo trovo ridicolo e controproducente, e xe forsi uno dei motivi per cui certe persone ga più "conoscenti" che amici.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son una persona che ga più conoscenti che amici semplicemente perchè xe normale (ti per bon te ga più amici che conoscenti? No credo proprio). Poi podemo discuter sul concetto de amicizia che, probabilmente, vedemo in modo diverso.

Mi no conto i affari miei a cani e porci non perchè voio crear chissà che aurea de mistero. No me podessi fregar de meno. Semplicemente no vedo perchè go de dirghe le robe mie alle persone de cui no me frega niente e che conosso soltanto.

Ti te me chiedi se ga senso nasconder al mondo che me go sposado e mi te rigiro la domanda. Ga senso che el mondo sappi che me sposo? :D Le persone a cui ghe tegno lo saverà comunque perchè i sarà là con mi.

Altro esempio che te me fa. Se vado in un local con Pinco e Pallino, son tenuda a dirghelo al mondo? E perchè mai dovessi far una pessima figura? Non son libera de uscir con chi cavolo voio? :D Per mi invece non ga senso dirghe a tutti dove te va e cosa te fa. Xe affari MIEI e basta.

Quel che me incuriosissi xe capir perchè le persone senti el bisogno de esternar al mondo affari privati o, ancora pezo, render partecipi i altri su cosa se sta fazendo o dove se sta andando. Questo me xe un mistero, francamente :cherobeara:

Link al commento
Condividi su altri siti

Premettendo che son un acerrimo "nemico" de feissbùc, spero de no esser troppo ruvido, ma in quel modo de "far web", in quel stampo de social network, per mi ghe xe un clamoroso (ed imho patetico) desiderio-necessità de ergerse a protagonisti...xe un "problema" sociologico-comportamentale...questo inteso in linea generale.

Fatto salvo che trovo comunque anche giusto quel che disi Stefano, ovvero el fatto che xe sempre poi i omini a determinar le robe. Quindi ghe pol sicuramente anche esser un uso de feissbùc in maniera "positiva". Resta el fatto che se il social in question se ga sviluppado e ga dilagado soprattutto in certi modi e aspetti, xe stado perchè la maggior parte delle persone che lo popola ga fatto si che succedi questo...

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Studi de un'università americana ga studiado che il pubblicar i affari propri su facebook stimola un nonsocosa che xe stimolado anche dal sesso. Infatti i diseva che per molti scriver pubblicamente i affari propri genera un piacere vicino al piacere sessuale. Se troverò la notizia la posterò :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Cucc, no xe che servi chissà che psicologo per risponderte. Drio quelle manifestazioni pubbliche dei propri affari, anche i più mone, su faccialibro, ghe se el semplice soddisfacimento de un bisogno de riconoscimento ed appartenenza che xe insito nell'essere umano. Per molti, moltissimi, FB xe uno strumento perfetto per questo. E non xe ditto che questo sia dovudo ad un insoddisfacente gestion delle proprie relazioni, anche se spesso, purtroppo ed ovviamente, xe proprio questo el problema. Ovviamente el tema podessi esser approfondido e complicado pressochè all'infinito, ma de base xe questa la risposta.

No voio far el dotto a tutti i costi, ma go insegnado per moltissimi anni tecniche della comunicazione interpersonale e queste iera tematiche piuttosto importanti..

Modificato da gimmi
Link al commento
Condividi su altri siti

No go facebook - più unico che raro per la mietà - e vivo benissimo cusì. sarà che teconologicamente son un ciodo (nokia 3310 da 8 anni ancora funzionante, portatile da 7 ancora che funzia), ma no sento proprio el bisogno. za l'oretta-due che passo sul pc a volte me par troppo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son una persona che ga più conoscenti che amici semplicemente perchè xe normale (ti per bon te ga più amici che conoscenti? No credo proprio). Poi podemo discuter sul concetto de amicizia che, probabilmente, vedemo in modo diverso.

Anche mi go più conoscenti che amici, xe normale, forsi no me son espresso ben. Intendevo dir che se uno ga pochi amici "forsi" xe anche colpa della sua troppa chiusura e/o della sua scarsa stima verso el genere umano. Quindi xe logico che dandoghe poca corda alle persone xe anche difficile trovar dei novi amici veri.

Altro esempio che te me fa. Se vado in un local con Pinco e Pallino, son tenuda a dirghelo al mondo? E perchè mai dovessi far una pessima figura? Non son libera de uscir con chi cavolo voio? :D

Ovvio che no te son tenuda a dir niente, ma no ga nianche senso nasconderlo. Se mi incontro un "conoscente" e el me chiedi cosa che go fatto de bel sto sabato, se son uscido in compagnia ghe digo tranquillamente che son andado fora con Tizio e Caio, sempre se Tizio e Caio xe amici comuni. Inveze quando son mi a chiederghe a certe persone cosa le ga fatto el sabato, me toca sentir risposte vaghe come "niente de che", oppur "iero a far un giro" ecc...roba che quasi me sento a disagio a chiederghe dove e con chi i xe uscidi.

A certe persone xe de cavarghe fora le parole de bocca con le pinze, e xe questo che mi no capiso. Ga senso tutti sti misteri come se un'uscita in pub con due de lori fossi una riunion della Massoneria da nasconder al mondo? :D

Risultato? Con le suddette persone tendo a perder i contatti, perchè se i tien sto atteggiamento da KGB me vien de pensar che o ghe stago sulle balle, oppur i ga talmente poca stima in mi da nasconderme perfin con chi i xe andadi a beverse un calice la sera prima.

Quel che me incuriosissi xe capir perchè le persone senti el bisogno de esternar al mondo affari privati o, ancora pezo, render partecipi i altri su cosa se sta fazendo o dove se sta andando. Questo me xe un mistero, francamente :cherobeara:

Se xe robe importanti come un matrimonio, una laurea o el ritorno da un viaggio indimenticabile con tanto de foto, xe una question psicologica de autogratificazion, che xe diverso dal bullarse per sport. Per dir, dopo che uno se ga fatto una mazzo per minimo 5 anni all'università, quando alla fine el raggiungi l'obiettivo me par normale gridarlo al mondo.

Se inveze parlemo de monade tipo "stago andando al bagno" o "ca**o, go brusà la bistecca!" e amenità simili, allora condivido le tue perplessità :)

Te digo, per mi el grande vantaggio de Facebook xe quel de ritrovar gente de cui se gaveva perso i contatti. Semo cresudi entrambi in un'epoca in cui no esisteva cellulari nè mail, quindi me fa piazer andar a risentir gente de cui me ricordo solo nome e cognome, che magari no vedo da 20 anni. E come mi sarà tanti altri, credo. Ti no te sentirà questa esigenza, e bon...amen :)

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi go più conoscenti che amici, xe normale, forsi no me son espresso ben. Intendevo dir che se uno ga pochi amici "forsi" xe anche colpa della sua troppa chiusura e/o della sua scarsa stima verso el genere umano. Quindi xe logico che dandoghe poca corda alle persone xe anche difficile trovar dei novi amici veri.

Si si, sicuro. Siccome le esperienze passade me ga segnado non poco, quindi te posso dir che mi son chiusa. I cavoli miei li sa quei 2/3 e de sicuro no sento la necessità de contarli al mondo :D

A certe persone xe de cavarghe fora le parole de bocca con le pinze, e xe questo che mi no capiso. Ga senso tutti sti misteri come se un'uscita in pub con due de lori fossi una riunion della Massoneria da nasconder al mondo? :D

Risultato? Con le suddette persone tendo a perder i contatti, perchè se i tien sto atteggiamento da KGB me vien de pensar che o ghe stago sulle balle, oppur i ga talmente poca stima in mi da nasconderme perfin con chi i xe andadi a beverse un calice la sera prima.

Ma qua no te ghe pol far una colpa alle persone "chiuse". Uno ga el diritto de sceglier a chi contarghe cosa e uscir con chi cavolo ghe par. Te prendi atto e te va avanti senza doverse rabiar o altro.

Te digo, per mi el grande vantaggio de Facebook xe quel de ritrovar gente de cui se gaveva perso i contatti. Semo cresudi entrambi in un'epoca in cui no esisteva cellulari nè mail, quindi me fa piazer andar a risentir gente de cui me ricordo solo nome e cognome, che magari no vedo da 20 anni. E come mi sarà tanti altri, credo. Ti no te sentirà questa esigenza, e bon...amen :)

Capisso el vantaggio de trovar gente che te ga perso de vista. Effettivamente ga senso ma qua el tutto se ferma, IMHO.

@Gimmi

Quando se vedemo ne parleremo perchè davvero questo BISOGNO de contar al mondo i affari propri no lo comprendo e volessi capir le dinamiche del fenomeno.

Modificato da cucciolina
Link al commento
Condividi su altri siti

Ma no se lo conta al mondo ma a chi che se vol.. Basta restringer chi pol veder le tue robe :)

Certo! Ma la maggior parte delle persone che conosso ga tra i "AMICI DE FACEBOOK" gente de cui no ghe podessi fregar de meno e che manco te saluda per la strada se i te vedi :D

Si ma se pol aver 3000 amici ma farghe veder le tue robe solo a 3 per esempio :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×