Vai al contenuto

Un pensiero rivolto a Giovanni Paolo II


SandroWeb

Messaggi raccomandati

In queste che podessi esser le ultime ore del Papa (speremo de no, ma le notizie che arriva dai mass-media non xe incoraggianti) voio rivolger un pensiero affettuoso verso el Santo Padre...e pensar che, in un altro forum (del quale non metterò el link, digo solo che xe de un sito triestin), xe gente che scommetti sull'ora della sua morte... Cinismo schifoso :monaetandul::frusta::linguaccia:

Link al commento
Condividi su altri siti

Neanche commento.... mi son che pianzo praticamente da ieri sera, ghe voio un ben dell'anima al papa sia perchè son profondamente cattolica, sia perchè el xe sta una persona speciale indipendentemente dalla religion in sè. Nel 2000 son stada alla Giornata Mondiale della Gioventù a Roma e xe stada un'esperienza indescrivibile... l'amor che la gente, e soprattutto i giovani, ghe vol iera proprio tangibile. No so immaginar un mondo senza de lui, no so immaginar de ciamar "papa" un'altra persona, visto che, avendo 25 anni, per mi el Papa xe sempre stado lui. Stasera go senti che i fa una veglia de preghiera a San Giusto, go una mezza idea de andar, con tutto che no vado a messa da parecchio, per dimostrar simbolicamente quanto ghe stago vizin e pregar perchè Dio se lo cioghi in maniera serena....

Link al commento
Condividi su altri siti

son d'acordo e condivido sandro e giada al 100%, son anche mi sai triste oggi .. penso che al di la dela fede e dela religion dove ognidun ga le sue convinzioni , tuti riconosi che questo Papa ga fato tanto x cambiar el mondo e molte robe xe cambiade grazie a lui... pensar a cosa xe suceso nei ultimi 25 ani senza colegarse a lui no xe posibile... spero solo che quel che lui ga fato vegni in qualche modo porta' avanti da altri.. poco altro podemo far noi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Me pisesi saver che posto xè quel che te disi, Sandro... podessi incazarme parechio...e una picia "spedizion punitiva" no ghe staria niente mal :incazzado:

A parte questo... spero che co riverà el momento el anderà in pase... Mi son cristiana "de ritorno", dopo svariadi ani che no me interesavo de religion... anca se go sempre avudo il pensiero de un "unità superiore".

Speremo ben, dei...

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche se son stà cresù "cattolicamente", no son (più?) credente.

No'l xe ancora morto, però tuti, a cominciar dalla TV (che speta con ansia)

ne parla za come se lo fosi.

Oviamente, no se se pol più spetar che fazi granchè per cui posso dir che

*xe stado* una figura politico-spirituale de grande rilievo nel

passaggio dal XX al XXI secolo. Sicuramente un omo deciso e forte,

anche in questi ultimi anni de malattia.

E propio per questa sua condizion quel che spero mi, per lui come persona, xe che

la sua sofferenza termini presto.

26 anni de pontificato, 84 anni de età, el ga fato quel che doveva far nel suo tempo.

Sarà diverso senza de lui? Xe za diverso, con lui.

No credo che sia più bisogno de un papa che cambi el mondo,

xe bisogno de papa che cambi la Ciesa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi associo (sono Cattolico non praticante) a tutti i sentimenti riportati da coloro che mi hanno preceduto :(

Non merita nessun commento la notizia che su un forum si scommette sulla vita del Santo Padre.

INQUALIFICABILE :censura::incazzado::censura:

Posso solo sperare (poco ormai..) che ci vengano date notizie migliori ma se così non fosse mi auguro che il suo successore riesca almeno ad eguagliare (se non in durata di Pontificato) il Grande Comunicatore.

Cordiali Saluti :angry:

Maurizio :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

da Ansa.it

NON CI SONO PIU' SPERANZE PER LA VITA DEL PAPA

ROMA - ''Non ci sono piu' speranze'', ha detto all' Ansa una fonte medica informata sulle attuali condizioni di salute di Giovanni Paolo II.

''Le condizioni generali e cardio-respiratorie del Santo Padre si sono ulteriormente aggravate''. Lo afferma una dichiarazione del portavoce vaticano, Joaquin Navarro. ''Si registra un'ingravescente ipotensione arteriosa, mentre il respiro e' diventato superficiale''. Lo ha detto il portavoce vaticano, Joaquin Navarro-Valls, in un nuovo bollettino sulle condizioni di Giovanni Paolo II. ''Si e' instaurato un quadro clinico di insufficienza cardio-circolatoria e renale. I parametri biologici sono notevomente compromessi''. Lo afferma una dichiarazione del portavoce vaticano, Joaquin Navarro sulle condizioni del Papa.

Link al commento
Condividi su altri siti

giusto tutto quel ke gave dito...a prescinder se uno credi, non credi...la sua figura ga avu un'importanza centrale quantomeno nei ultimi 25 se non 50 anni....anke se su molte robe posso non esser d'accordo su come la vedi, go nutrido e nutro un profondo rispetto e un grande affetto x questa grande persona...

Link al commento
Condividi su altri siti

No so cossa dir,me fa rabbia quel che te ga dito Sandro...Xe sta un omo che ga passà tanto tra viaggi,escursioni,attentati...

Che Dio lo tegni là accanto a lui...

(ANCHE SE NO XE ANCORA MORTO!)

Maurice,anzi Maurizio

(ogi lutto, niente paiazi)

Link al commento
Condividi su altri siti

Come tutti voi me associo al pensiero.. Non so neanche cosa dir.

Quel che ve posso dir de sicuro xè che una figura come lui, così importante per l'ultima epoca, non se poderà mai dimenticar e sarà difficile da rimpiazzar.

Xè stado un Papa grande per tutto quel che ga fatto!

Link al commento
Condividi su altri siti

xe terminada poco fa la conferenza stampa de navarro...el ga ditto che stamattina le condizioni xe smepre gravissime, e che el ga perso un poca d elucidità e coscienza :ehno:

oramai manca poco...

el novo inserimento de sandro...el bot del grazie, penso che se appresti abbastanza per dirghe grazie a sta persona straordinaria...e quindi vedemo quanti ghe vol dir grazie al nostor papa che ga fatto el possibile e anche qualcossa de piu ...(anche se credo de saver la risposta)

Save cosa ve digo... per mi el xè za entra in Paradiso, solo che non i disi niente x via delle elezioni regionali...

no saretta, no credo proprio...quando el passerà dall'altra parte...lo saveremo quasi all'istante, xe tutto el mondo che sta seguinod la sua agonia e no credo proprio che le elezioni regionali italiane possi tegnir sconta sta notizia...

Link al commento
Condividi su altri siti

Save cosa ve digo... per mi el xè za entra in Paradiso, solo che non i disi niente x via delle elezioni regionali...

( non voio esser ciapada x una che disi brutte robe, ma penso che podessi esser così...)

Non credo nemmeno mi che i fazi sta roba per le elezioni...in fondo, al Vaticano no ghe ne frega niente della politica italiana, tantomeno delle regionali de domani....

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo mi:

le elezioni xe un affar interno dello Stato italiano (Repubblica Italiana) che niente ga a che veder con la morte del Sommo Ponteficie, capo dello Stato della Città del Vaticano.

Inoltre l'Italia xe uno stato laico, me par.

Per cui no vedo motivo de fermar le elezioni.

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque tra ieri sera e stamatina certi giornalisti me ga fato propio schifo.

Per le domande morbose che fazeva sulle condizioni de salute, a dotori invitadi in studio, che oviamente tuti parlava senza saver esatamente cossa el ga, tuto su suposizioni.

Solo i spetava de dir per primi che'l xe morto.

:ehno::disgust:

Anche per radio che go sentì l'ultima conferenza stampa de Navarro Valls,

iera certi giornalisti che ghe domandava robe che i podeva far a meno.

Particolari inutili, conferme de voci...

Che i stassi ziti quando che xe de star ziti...

Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo mi:

le elezioni xe un affar interno dello Stato italiano (Repubblica Italiana) che niente ga a che veder con la morte del Sommo Ponteficie, capo dello Stato della Città del Vaticano.

Inoltre l'Italia xe uno stato laico, me par.

Per cui no vedo motivo de fermar le elezioni.

qua se podessi intavolar una bella discussion...ma sinceramente nn credo sia el momento + adatto...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×